Jak podpisać umowę?

Data: 2009-11-12 10:15:50
Autor: luki2p@gmail.com
Jak podpisać umowę?
Witam serdecznie,
     jestem osob± niepełnosprawn±, nie mogę niestety własnoręcznie się
podpisać. Jak może kto¶ np. mój znajomy lub rodzice mog± podpisać za
mnie umowę, czy jakiekolwiek inne pismo, tak aby to było zgodne z
polskim prawem?

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedĽ. :)

Pozdrawiam
Łukasz Czerwiński
www.lukasz-design.pl

Data: 2009-11-12 10:39:27
Autor: JQB
Jak podpisać umowę?
On 12 Lis, 19:15, "luk...@gmail.com" <luk...@gmail.com> wrote:
[...]

Zależy o jakiej umowie mówisz. Osobi¶cie pracuję w mBanku, klient
niepełnosprawny może pod umow± postawić odcisk palca (w obecno¶ci
doradcy) i będzie to zaakceptowane.

W niektórych przypadkach zostaje tylko notariusz.

Data: 2009-11-12 11:44:24
Autor: luki2p@gmail.com
Jak podpisać umowę?
On 12 Lis, 19:39, JQB <kuba1...@o2.pl> wrote:
> [...]

doradcy) i będzie to zaakceptowane.

W niektórych przypadkach zostaje tylko notariusz.

To jest umowa o dzieło .

Pozdrawiam
Łukasz Czerwiński

Data: 2009-11-12 19:49:19
Autor: Slawek Kotynski
Jak podpisać umowę?
JQB wrote:

Zależy o jakiej umowie mówisz. Osobi¶cie pracuję w mBanku, klient
niepełnosprawny może pod umow± postawić odcisk palca (w obecno¶ci
doradcy) i będzie to zaakceptowane.

W niektórych przypadkach zostaje tylko notariusz.

A nie można mieć pełnomocnika "od wszelkiego przypadku" ?

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Data: 2009-11-12 20:45:50
Autor: Robert Tomasik
Jak podpisać umowę?
Slawek Kotynski <news:4r1us6-kt6.ln1tower.askar.com.pl> napisał:
JQB wrote:
[...]

Mozna, tylko to nieco ryzykowne na dłuższ± metę. Do zawierania umów cywilnoprawnych upowazniłbym po prostu przed notariuszem kogo¶ z zaufanych członków rodziny.

Data: 2009-11-12 13:55:13
Autor: witek
Jak podpisać umowę?
luki2p@gmail.com wrote:
[...]

odpisałem ci z dobry rok temu na tej samej grupie. Wystarczy, ze znajdziesz własne posty w archiwum.

Data: 2009-11-13 03:55:03
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Jak podpisać umowę?

odpisałem ci z dobry rok temu na tej samej grupie. Wystarczy, ze
znajdziesz własne posty w archiwum.

hahahhaa, jesli to prawda to mistrz swiata i gratuluje pamieci :)))

Data: 2009-11-13 09:04:49
Autor: luki2p@gmail.com
Jak podpisać umowę?
On 12 Lis, 20:55, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
luk...@gmail.com wrote:
> [...]

> Łukasz Czerwiński
>www.lukasz-design.pl

odpisałem ci z dobry rok temu na tej samej grupie. Wystarczy, ze

Tak, ale tu się o co¶ innego troszkę pytam, a mianowicie czy np. moi
rodzice mog± się za mnie podpisywać ;)

Pozdrawiam
Łukasz Czerwiński

Data: 2009-11-12 19:30:10
Autor: Jotte
Jak podpisać umowę?
W wiadomo¶ci
luki2p@gmail.com <luki2p@gmail.com> pisze:

[...]
Je¶li niemożno¶ć własnoręcznego złożenia podpisu spowodowana jest wył±cznie kwestiami sprawno¶ci fizycznej to np. w obecno¶ci notariusza.

--
Jotte

Data: 2009-11-23 23:44:23
Autor: Gotfryd Smolik news
Jak podpisać umowę?
On Thu, 12 Nov 2009, luki2p@gmail.com wrote:

[...]

  Może przepisy sobie poczytaj.
  Tu np., art.79:
http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2_117.html

  Czę¶ć przepisów KC jest "ogólna" (nie zawiera okre¶lenia dziedzin
i aktów których dotyczy), w tym ów o podpisach, stosuje się je
(te przepisy "ogólne") w całym prawie (żeby kto¶ nie wpadł na
pomysł, że mam zacytować osobno jak podpisuje się w postępowaniu
karnym i administracyjnym ;))

  Na wypadek, jak np. na "papierze" nie bardzo jest miejsce na odcisk,
IMVHO można sporz±dzić "odciskowo" podpisane pełnomocnictwo
(a pełnomocnik już podpisze "zwyczajnie")

pzdr, Gotfryd

Jak podpisać umowę?