Jak pojąć giełdę?

Data: 2009-04-08 14:21:32
Autor: Fidelio
Jak pojąć giełdę?

Użytkownik "Amber" <amber.fish@wp.pl> napisał w wiadomości news:1239186878.844715d1.icnet...
Witam.
Chciałbym pojąć zasady i zrozumieć zasady inwestowania na GPW, a może w
przyszłości coś zainwestować;)

Możecie mi polecić jakieś konkretne i sprawdzone strony www lub/i jakieś książki, gdzie będzie to rzetelnie przedstawione.

Po tegorocznym kryzysie zafascynowało mnie jak wielu ludzi traciło fortunę w
kilka chwil i chciałbym zrozumieć zasady inwestowania na giełdzie. Moja
obecna wiedza jest znikoma. Skończyłem co prawda studia ekonomiczne ale
bardziej kręciła mnie wtedy rachunkowość niż giełda - a to za dużo wspólnego
nie ma!
Staram się oglądać w TV programy biznesowe ("Plus minus" itp.) lecz i tak z tego niewiele jeszcze rozumiem ;))

Jedną radę mam jednak dla Ciebie, obserwuj dzisiejszą sesję, niezła nauka ;-)

Jak pojąć giełdę?