Jak pojąć giełdę?

Data: 2009-04-09 13:56:12
Autor: AldikWr
Jak pojąć giełdę?
On 8 Kwi, 12:35, "Amber" <amber.f...@wp.pl> wrote:
Witam.
Chciałbym pojąć zasady i zrozumieć zasady inwestowania na GPW, a może w
przyszłości coś zainwestować;)

Możecie mi polecić jakieś konkretne i sprawdzone strony www lub/i jakieś
książki, gdzie będzie to rzetelnie przedstawione.

Po tegorocznym kryzysie zafascynowało mnie jak wielu ludzi traciło fortunę w
kilka chwil i chciałbym zrozumieć zasady inwestowania na giełdzie. Moja
obecna wiedza jest znikoma. Skończyłem co prawda studia ekonomiczne ale
bardziej kręciła mnie wtedy rachunkowość niż giełda - a to za dużo wspólnego
nie ma!
Staram się oglądać w TV programy biznesowe ("Plus minus" itp.) lecz i tak z
tego niewiele jeszcze rozumiem ;))

WGPW ma gdzieś na swoich stronach akademię e-learning.

Data: 2009-04-10 21:29:54
Autor: Leszek
Jak pojąć giełdę?
AldikWr pisze:
On 8 Kwi, 12:35, "Amber" <amber.f...@wp.pl> wrote:
Witam.
Chciałbym pojąć zasady i zrozumieć zasady inwestowania na GPW, a może w
przyszłości coś zainwestować;)

http://peb.pl/dokumenty/456526-rapidshare-gielda-ksiazki.html

pozdro :-)

Jak pojąć giełdę?