Jak pojechać przez Śląsk (Siewierz - Cieszyn)?

Data: 2009-07-06 18:38:04
Autor: Artur Miller
Jak pojechać przez Śląsk (Siewierz - Cieszyn)?

"Rafal O." <rafal_x@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:h2t8hn$rhg$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Zacznę od tego, że zupełnie nie znam dróg na Śląsku :-( Reszta jakoś ujdzie.
Stąd moje pytanie o drogę z Siewierza do Cieszyna.

Czy jechać S1 do A4, na A$ pojechać w kierunku Wrocławia i zjechać na 81 do
Cieszyna? Czy może pojechać prosto S1, potem 1 do Bielska i do Cieszyna?
Długość trasy ma dla mnie mniejsze znaczenie. Komfort i czas większe.

ja bym jechał S1, mimo remontów ...

@

Data: 2009-07-06 17:33:18
Autor: Rafal O.
Jak pojechać przez Śląsk (Siewierz - Cieszyn)?
ja bym jechał S1, mimo remontów ...

Na www.gddkia.gov.pl nie znalazłem informacji o remontach na tej trasie.
Na A4 tak, ale nie wnikałem w szczegóły.
--
Pozdrawiam, Rafał. --

Data: 2009-07-06 19:41:50
Autor: 'Tom N'
Rafal O. w <news:h2tcgu$f77$1inews.gazeta.pl>:

ja bym jechał S1, mimo remontów ...

Na www.gddkia.gov.pl nie znalazłem informacji o remontach na tej trasie.
Na A4 tak, ale nie wnikałem w szczegóły.

To sobie + ponaciskaj na
http://www.gddkia.gov.pl/article/serwis_dla_kierowcow//index.php

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Jak pojechać przez Śląsk (Siewierz - Cieszyn)?