Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...

Data: 2011-09-13 20:35:35
Autor: Pszemol
Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...
.... oczywi¶cie kupić sobie zooma!
http://www.dealextreme.com/p/conice-6x18-zoom-attachment-for-iphone-10813

:-)))))) Ale jaja jak arbuzy! Czego te Chinczyki nie wymy¶l±!

Data: 2011-09-14 11:08:12
Autor: Ghost
Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j4oh3m.1e8.0poczta.onet.pl...
... oczywi¶cie kupić sobie zooma!
http://www.dealextreme.com/p/conice-6x18-zoom-attachment-for-iphone-10813

:-)))))) Ale jaja jak arbuzy! Czego te Chinczyki nie wymy¶l±!

Cos mi sie zdaje, ze pszemol nie na polowanie tu przychodzi.

Data: 2011-09-14 11:10:39
Autor: Andrzej Libiszewski
Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...
Dnia Wed, 14 Sep 2011 11:08:12 +0200, Ghost napisał(a):

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j4oh3m.1e8.0poczta.onet.pl...
... oczywiście kupić sobie zooma!
http://www.dealextreme.com/p/conice-6x18-zoom-attachment-for-iphone-10813

:-)))))) Ale jaja jak arbuzy! Czego te Chinczyki nie wymyślą!

Cos mi sie zdaje, ze pszemol nie na polowanie tu przychodzi.

Niech siÄ™ pozachwyca, tyle jego. Zaraz znajdzie pewnie adapter do montaĹĽu
obiektywĂłw EF do iphona i stanie mu (serce) z zachwytu.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2011-09-14 10:19:21
Autor: Waldek Godel
Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...
Dnia Wed, 14 Sep 2011 11:10:39 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Niech się pozachwyca, tyle jego. Zaraz znajdzie pewnie adapter do montażu
obiektywów EF do iphona i stanie mu (serce) z zachwytu.

i wtedy się zachwyci, że znówi mu co¶ staje...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2011-09-14 12:00:13
Autor: atm
[...]

mowisz i masz:
http://www.photographybay.com/2011/07/07/iphone-slr-mount-for-canon-nikon-lenses/

Data: 2011-09-14 14:06:02
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Wed, 14 Sep 2011 12:00:13 +0200, atm napisał(a):

[...]

Bosz... czy naprawdę uważasz, że wspominałbym o tym, gdybym nie wiedział o
istnieniu tej zabawki?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-09-14 14:32:44
Autor: Piotr
Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...
Bosz... czy naprawdę uważasz, że wspominałbym o tym, gdybym nie wiedział o

dysjuntujesz z trollem

Piotr

Data: 2011-09-14 13:38:59
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 14 Sep 2011 14:32:44 +0200, Piotr napisał(a):

Bosz... czy naprawdę uważasz, że wspominałbym o tym, gdybym nie wiedział o

dysjuntujesz z trollem

Kolina, spadaj.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2011-09-15 18:34:15
Autor: John Doe
Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomo¶ci news:1q5kbwwq1bipz.dlglepper.institute.com...
Dnia Wed, 14 Sep 2011 14:32:44 +0200, Piotr napisał(a):

Bosz... czy naprawdę uważasz, że wspominałbym o tym, gdybym nie wiedział o

dysjuntujesz z trollem

Kolina, spadaj.

Zauważyłem że co jaki¶ czas pojawia się na tej grupie hasło: Kolina.
Co to/kto to jest? Bo kim jest przemol zd±żyłem się już zorientować

Data: 2011-09-15 21:27:53
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2011-09-15 18:34, John Doe pisze:

[...]

Resztę znajdziesz w googlu...

Jak polepszyc zdjęcia z iPhone...