Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.

Data: 2012-10-29 04:30:47
Autor: Excite
Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
Czyli w ci±gu 3 minut nasza dzielna policja miała 4 przypadki napadu
¶lepoty, bo chyba nie był to przypadek, kiedy policjanci widz±c, że jedzie
w nocy pojazd bez kompletu ¶wiateł i stwarzaj±cy zagrożenie tym samym nie
zareagowała?

Dawno temu porzuciłem dziecinne przekonanie że policja istnieje by dbać o nasze bezpieczeństwo. To niestety tak nie działa.

Data: 2012-10-29 10:36:03
Autor: atos6t
Jak ... więcej płacić ?

Użytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisał w wiadomo¶ci

Dawno temu porzuciłem dziecinne przekonanie że policja istnieje by dbać o
nasze bezpieczeństwo. To niestety tak nie działa.

Co¶ co ma dobrze działać, musi kosztować. To niestety tak działa.
Zgadzasz sie na wyższe podatki ?

Data: 2012-10-29 11:24:58
Autor: Andrzej Kubiak
Jak ... więcej płacić ?
Dnia Mon, 29 Oct 2012 10:36:03 +0100, atos6t napisał(a):

Co¶ co ma dobrze działać, musi kosztować. To niestety tak działa.

Uhm, warunkowo - zgadzam się.

Zgadzasz sie na wyższe podatki ?

Niespecjalnie, wystarczy mi widok trwonienia obecnych. Tyle że moja zgoda
niewiele ma do gadania.

AK

Data: 2012-10-29 16:48:26
Autor: Cavallino
Jak ... więcej płacić ?

Użytkownik "atos6t" <niema@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:k6lim0$3pf$1@node2.news.atman.pl...

[...]

I kosztuje.
Więc dlaczego nie działa?

Data: 2012-10-29 18:03:56
Autor: R2r
Jak ... więcej płacić ?
W dniu 2012-10-29 10:36, atos6t pisze:
Coś co ma dobrze działać, musi kosztować. To niestety tak działa.
Niestety nie. Wysokie koszty nie implikują dobrego działania.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-30 13:36:32
Autor: Jakub Witkowski
Jak ... więcej płacić ?
W dniu 2012-10-29 18:03, R2r pisze:

Coś co ma dobrze działać, musi kosztować. To niestety tak działa.

Niestety nie. Wysokie koszty nie implikują dobrego działania.

I moĹĽe dlatego takiej implikacji w zdaniu ktĂłre komentujesz - nie ma?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2012-10-30 14:38:59
Autor: R2r
Jak ... więcej płacić ?
[...]

Kontekst wskazuje na to, że są obie (niepotrzebnie wyciąłem dalszą część tj. "Zgadzasz się na wyższe podatki?").

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-10-29 19:21:04
Autor: Excite
Jak ... więcej płacić ?
W dniu 2012-10-29 10:36, atos6t pisze:
Co¶ co ma dobrze działać, musi kosztować. To niestety tak działa.
Zgadzasz sie na wyższe podatki ?

Wysokie podatki już s± od dawna a pieni±dze płyn± tylko nie tam gdzie potrzeba. Nawet gdyby budżet zwiększyć pięciokrotnie to i tak nic to nie da skoro cel działania danej organizacji jest taki a nie inny. Co najwyżej było by jeszcze więcej kontroli radarowych, jeszcze więcej patroli tam gdzie jest bezpiecznie i jeszcze większe sukcesy w walce z przestępcami jak pamiętne rozbicie gangu tłumaczy napisów do filmów.

Data: 2012-10-30 13:43:40
Autor: Jakub Witkowski
Jak ... więcej płacić ?
W dniu 2012-10-29 19:21, Excite pisze:
[...]

Zależy z czym porównujesz.
Udział budżetu w pkb mamy na poziomie krajów anglosaskich, Szwajcarii, Japonii.
To jest raczej niedużo jak na UE.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2012-10-30 13:53:07
Autor: J.F
Jak ... więcej płacić ?
Użytkownik "Jakub Witkowski"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Nie jestem pewien czy metodologia jest ta sama - emyrytury sie wlicza do budzetu w calosci, czy innych krajach tez nie ?

A Japonia ... zadluzenie 120% PKB i zyja :-)

J.

Data: 2012-11-02 10:36:53
Autor: z
Jak ... więcej płacić ?
W dniu 2012-10-30 13:53, J.F pisze:

A Japonia ... zadluzenie 120% PKB i zyja :-)

Powoływanie się przez obrońców zadłużania się ponad miarę na przykład Japonii jest perfidne i całkiem nie przystaj±ce do europejskiej rzeczywisto¶ci. Japonia jako państwo zadłuża się u swoich obywateli. To tak jakby Rodzina zadłużała się u żony czy męża.
Generalnie Japończyków stać na pożyczanie i sobie w taki sposób zorganizowali państwo.
Generalnie trzeba powiedzieć że ta zadłużeniowa paranoja jest zła a na pewno w takiej skali jak to urzędasy unijne toleruj± i preferuj±.
Wiem... oni a dokładnie banki które pożyczaj± wiedz± co robi± ;-)
Ale to już inna historia.

Data: 2012-10-29 14:34:52
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 29 Oct 2012 04:30:47 +0100, Excite napisał(a):

Dawno temu porzuciłem dziecinne przekonanie że policja istnieje by dbać o nasze bezpieczeństwo. To niestety tak nie działa.

Ja też, u¶wiadamiam tylko takich Ma¶l±gów, że to co oni prawi±, to bajki.

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2012-10-29 22:06:51
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
W dniu 2012-10-29 04:30, Excite pisze:
Dawno temu porzuci�em dziecinne przekonanie �e policja istnieje by dba�
o nasze bezpiecze�stwo. To niestety tak nie dzia�a.

A wiesz co jest najsmieszniejsze?

Sama policja święcie wierzy, że tak :)
--
Pozdrawiam!
Andrzej Zbierzchowski

"Wady wielkich ludzi są pociechą matołów"

Data: 2012-10-29 23:13:38
Autor: Excite
W dniu 2012-10-29 22:06, Andrzej Zbierzchowski pisze:
A wiesz co jest najsmieszniejsze?
Sama policja ¶więcie wierzy, że tak :)

A mi się wydaje że jednak im wyższe stanowisko tym i ¶wiadomo¶ć rzeczywisto¶ci jest wyższa.

Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.