Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.

Data: 2012-10-29 09:06:35
Autor: z
Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
Czyli w ciągu 3 minut nasza dzielna policja miała 4 przypadki napadu
ślepoty,

A ja bym się jeszcze przyczepił do czegoś innego :-)
Jak to jest że opiekuńcze państwo pozwala na homolowanie, dopuszcza do sprzedaży samochody w których żarówki przepalają się 10 razy częściej niż starszego typu (H7). Wiem, moja statystyka ale inni mają podobne zdanie.
A to w kontekście ostatniej afery z brakiem osłony łańcucha w rowerach.

Po co nam takie państwo co nie dba o nasze bezpieczeństwo? ;-)

Data: 2012-10-29 14:38:18
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 29 Oct 2012 09:06:35 +0100, z napisał(a):

[...]

Precz z opiekuńczym państwem!

--
     ___________ (R)

Data: 2012-10-29 15:17:33
Autor: J.F
Użytkownik "AdamPłaszczyca"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale proponujesz prezesa obic czy siedzibe firmy podpalic ?

Bo oszukac cie mozna na milion sposobow, to moze jednak panstwo powinno dbac o interesy konsumentow ?

J.

Data: 2012-11-02 00:38:29
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 29 Oct 2012 15:17:33 +0100, J.F napisał(a):

Ale proponujesz prezesa obic czy siedzibe firmy podpalic ?

Bo oszukac cie mozna na milion sposobow, to moze jednak panstwo powinno dbac o interesy konsumentow ?

Nie. Państwo powinno na żądanie strony egzekwować postanowienia umowy.

--
     ___________ (R)

Data: 2012-11-02 10:00:13
Autor: J.F.
Dnia Fri, 2 Nov 2012 00:38:29 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
[...]

Po pierwsze - jak sam wiesz latwo w umowie przemycic tresci szkodliwe ...
lub nie zawrzec potrzebnych.

A po drugie - nie mamy pana pieniedzy, i co pan nam zrobi ? Skad wyrespektuje ? Przewoz osob firmy TAKI, bateryjki do telefonow o nazwie "4000mAh", wielostronnicowe umowy, a w koncu Amber Gold :-)

J.

Data: 2012-11-02 11:35:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 2 Nov 2012 10:00:13 +0100, J.F. napisał(a):

Nie. Państwo powinno na żądanie strony egzekwować postanowienia umowy.

Po pierwsze - jak sam wiesz latwo w umowie przemycic tresci szkodliwe ...
lub nie zawrzec potrzebnych.

A to jest obowiązek zawierania takich umów?

A po drugie - nie mamy pana pieniedzy, i co pan nam zrobi ? Skad wyrespektuje ?

To juz zmartwienie komornika.
Przewoz osob firmy TAKI, bateryjki do telefonow o nazwie "4000mAh", wielostronnicowe umowy, a w koncu Amber Gold :-)

I popatrz, wszystko w 'państwie opiekuńczym'. Po co płacić, skoro i tak nie
działa?

--
     ___________ (R)

Data: 2012-11-03 12:52:42
Autor: J.F.
Dnia Fri, 2 Nov 2012 11:35:26 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
[...]

Oczywiscie nie ma, ale co - odmowisz podpisania dluzszej niz 1 strona ? Czy bedziesz wszystkie cierpliwie czytal ... nawet jak to bedzie bilet z
parkomatu ?

A po drugie - nie mamy pana pieniedzy, i co pan nam zrobi ? Skad wyrespektuje ?
To juz zmartwienie komornika.

Nie mamy. Prezes sobie kupil mercedesa, wynajal prestizowe biuro,
prestizowa sekretarke, i na koncie nic nie zostalo ...

[...]

No ale widzisz, wzywasz policje, a oni mowia kierowcy "my spiszemy notatke,
moze pan skarzyc na drodze cywilnej", a nie tobie "widzialy galy jak
wsiadaly, jest pan zatrzymany pod zarzutem wyludzenia przewozu"..
Ba - nawet takiego jednego kierowce oskarzono, ciekaw jestem jak sie sprawa
skonczyla ... J.

Data: 2012-11-04 23:27:45
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 3 Nov 2012 12:52:42 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Oczywiście. I będę czytał to, co mi ktoś daje przed zawarciem umowy.

[...]

Sprzedajemy mercedesa.

No ale widzisz, wzywasz policje, a oni mowia kierowcy "my spiszemy notatke,
moze pan skarzyc na drodze cywilnej", a nie tobie "widzialy galy jak
wsiadaly, jest pan zatrzymany pod zarzutem wyludzenia przewozu"..

Dlaczego miałbym wzywać policję?

--
     ___________ (R)

Data: 2012-11-05 02:02:06
Autor: J.F.
Dnia Sun, 4 Nov 2012 23:27:45 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
[...]

Zmecza cie, wszyskiego nie przeczytasz :-)

[...]

Sam rozumiesz ze uzywany merc nie kosztuje tyle co nowy :-)

[...]

Bo cie ktos nie chce wypuscic z samochodu albo goni z pala i krzyczy "lapac
zlodzieja" :-P
Albo jak wolisz - mierzy do ciebie z pistoletu i mowi ze 2000 lub strzela w
kolano :-)

J.

Data: 2012-11-06 22:26:35
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 5 Nov 2012 02:02:06 +0100, J.F. napisał(a):

Oczywiście. I będę czytał to, co mi ktoś daje przed zawarciem umowy.
Zmecza cie, wszyskiego nie przeczytasz :-)

To nie zarobią. Proste.
Sprzedajemy mercedesa.
Sam rozumiesz ze uzywany merc nie kosztuje tyle co nowy :-)
Trudno. Resztę spłaci prezes pracując :D

[...]

Wtedy tak. Natomiast dlaczego miałbym wzywać policję, kiedy ktoś żąda od
mnei wywiązania się z mojego zobowiązania?

--
     ___________ (R)

Data: 2012-11-02 14:49:41
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 2 Nov 2012, J.F. wrote:

Przewoz osob firmy TAKI, bateryjki do telefonow o nazwie "4000mAh",
wielostronnicowe umowy, a w koncu Amber Gold :-)

....wytłumaczyłeś na przykładach, jak i kiedy prawo nie działa
(przepraszam za pokrętną składnię).
  Chyba nie o to Ci chodziło ;) (skoro oponent proponuje ZMIENIĆ
zasady działania).

pzdr, Gotfryd

Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.