Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.

Data: 2012-10-29 11:32:00
Autor: yabba
Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3XqWQl$1MAmike.oldfield.org.pl...
Dzisiaj, czyli niedziela, okolice 20:00, czyli ciemno. Jadę sobie DK79 z
Krakowa w kierunku Trzebinii. W Młynce z przeciwka mrugają. Znaczy - stoją.
O, kolejny mruga - tyle, że jak nie mruga, to ma tylko prawe światło.
Ciekawe, bo to oznacza, że jechał koło patrolu. O, kolejny bez jednego
światła. Coraz ciekawiej. Klient za mną jadący też jednooki. Zobaczymy.
Patrol w standardowym miejscu. Stoi dwóch funkcjonariuszy przyrośniętych do
"Iskry". Właśnie koło nich przejeżdża kolejny "cyklop". Przejechałem ja,
przejechał ten jednooki za mną jadący.
Czyli w ciągu 3 minut nasza dzielna policja miała 4 przypadki napadu
ślepoty, bo chyba nie był to przypadek, kiedy policjanci widząc, że jedzie
w nocy pojazd bez kompletu świateł i stwarzający zagrożenie tym samym nie
zareagowała?

Przecież to prędkość zabija a nie światło.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-10-29 11:54:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-10-29 11:32, yabba pisze:

Przecież to prędkość zabija a nie światło.

Nie prędkość zabija, tylko jej zbyt gwałtowne wytracenie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-10-29 12:07:01
Autor: Artur Maśląg
Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
W dniu 2012-10-29 11:32, yabba pisze:

Przecież to prędkość zabija a nie światło.

Nie prędkość zabija, tylko jej zbyt gwałtowne wytracenie.

Nieprawda:
http://www.liveleak.com/view?i=deb_1351343658

:>

Data: 2012-10-29 16:27:20
Autor: masti
Dnia pięknego Mon, 29 Oct 2012 11:32:00 +0100 osobnik zwany yabba napisał:

Przecież to prędkość zabija a nie światło.

prędkość światła ma szansę :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.