Jak policja kłamie czyli ocena na oko

Data: 2010-12-30 13:33:12
Autor:
Jak policja kłamie czyli ocena na oko
Icek <icek@do.pl> napisał(a):
Prokurator umorzył sledztwo. Policja gór±. Można kłamać, można oszukiwać,
można być bandyt± w mundurze. I nikt Ci nic nie zrobi.

To kolego Amerykę odkryłe¶ :-) Dorzucę ci jeszcze: Mikołaja nie ma :-)

Ps. Oczywi¶cie ten u¶miech jest bardzo gorzki (bo policja to tylko czubek góry
lodowej).

Pozdr,
Mariusz

Data: 2010-12-30 16:56:51
Autor: Icek
> [...]

To kolego Amerykę odkryłe¶ :-) Dorzucę ci jeszcze: Mikołaja nie ma :-)

Ps. Oczywi¶cie ten u¶miech jest bardzo gorzki (bo policja to tylko czubek

ja nigdy nie twierdziłem, że jest inaczej. To mnie tylko umacnia w
przekonaniu, że to banda idiotów i przestępców. Szkoda mi tego kraju. U nas
zawsze musi być jaki¶ przewał bo inaczej to się nie da. Nie może byc prost±
drog±.

Icek

Data: 2010-12-30 22:27:25
Autor:
Icek <icek@do.pl> napisał(a):

> [...]

ja nigdy nie twierdziłem, że jest inaczej. To mnie tylko umacnia w
przekonaniu, że to banda idiotów i przestępców.

Nie przesadzajmy :-) Znam kilku uczciwych/inteligentnych, którym się chce,
więc nie ma co generalizować. Pozostali, których poznałem to obiboki, a tylko
margines jest do dupy.
Szkoda mi tego kraju. U nas
zawsze musi być jaki¶ przewał bo inaczej to się nie da. Nie może byc prost±
drog±.

Tu się zgadzam w 100%

Icek

Pozdr,