Jak policja kłamie czyli ocena na oko

Data: 2010-12-30 20:43:43
Autor: Robert Tomasik
Jak policja kłamie czyli ocena na oko
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:ifhvhb$eu$1node1.news.atman.pl...
Każdemu z Was pewnie się zdarzyło, że policjant próbował wlepić mandat za
coś co nie zostało zarejestrowane urządzeniem pomiarowym lub rejestrującym.
Policjant zawsze ma racje.

Ja akurat nie, wiec nie każdy.

Powiadomiony przezemnie wydział wewnętrzny złożył zawiadomienie o
popełnieniu przestępstwa. Po 2 latach jest wynik. Powalające. Prokuratura
doszła do wniosku, że policjant może mylić się w ocenie na oko bo:

Bo może. Każdy sie może mylić, a sąd ma osądzić, czy dowód jest wiarygodny, czy nie. Ocenił, że policjanci ocenić Twojej prędkości nie mogli i Cie uniewinnił. Twoje zawiadomienie na policjantó złożone był oz góry skazane na niepowodzenie. Nie dość, że przed sądem trzebaby było dowieść, ile faktycznie jechałeś oraz, ze nie przejechałeś na tym czerwonym świetle - a to już jest krańcowo trudne z braku obiektywnych źróeł dowodowych. To jeszcze dodatkowo wypazać, że policjanci celowo zeznawali nieprawdę. A jak sam napisałeś ich zeznania były rozbieżne, więc dodatkowo można sądzić, że tylk ojeden kłamał, ale ne wiadomo który. Rozumiem Twoje wzburzednie, ale jakbyś mnie zapytał dwa lata temu o to, to spokojnei z góry bym przewidział najprawdopodobniej taki rezultat. W Polsce bardzo mało jest wyrokó skazujących z art. 233 kk, bowiem to przestępstwo umyślne, a zatem nie wystarczy dowieść, ze świadek się myli, ale trzeba dowieść, że kłamie.

Data: 2010-12-31 09:51:26
Autor: Icek
> [...]

uniewinnił. Twoje zawiadomienie na policjantó złożone był oz góry skazane
na niepowodzenie. Nie dość, że przed sądem trzebaby było dowieść, ile

Ja mam doświadczenie z wymiarem niesprawiedliwości i tym razem postanowiłem
nie składać zawiadomienia. Zebrałem tylko kwity i przesłałem do
wewnętrznego. Sami się pokapowali.

Wg mnie sytuacja była do pchnięcia do sądu. Zapoznam sie w nowym roku z
kwitami to zobacze. Tam było parę ważnych detali, które wskazywały na
premedytację. Napiszę jak zapoznam się z materiałem któego jest 200 stron.

Icek

Jak policja kłamie czyli ocena na oko