Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Data: 2015-03-07 07:08:47
Autor: Ghost
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:115bh6tbr7xte.fcfr9mlnqgmp.dlg@40tude.net...

Ciekawe co powie na to sąd.

Sąd mu dowali mandat, bo się mu należy (prędkość czy 150 czy 200 mandat będzie), a Hołowczyc idiota straci nie tylko parę stówek a spore kontrakty reklamowe.

Innymi słowy kretyn.

Data: 2015-03-07 08:00:52
Autor: ToMasz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
W dniu 07.03.2015 o 07:08, Ghost pisze:
a spore
kontrakty reklamowe.

Innymi słowy kretyn.
czy on przypadkiem nie grał w jakiejś reklamie typu prędkość zabija?
ToMasz

Data: 2015-03-07 08:12:44
Autor: Cavallino

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mde7lo$fkp$1@dont-email.me...
W dniu 07.03.2015 o 07:08, Ghost pisze:
a spore
kontrakty reklamowe.

Innymi słowy kretyn.

Kretynem by był, gdyby był kapelusznikiem.

czy on przypadkiem nie grał w jakiejś reklamie typu prędkość zabija?

I mówisz że granie w reklamie zobowiązuje go do czegokolwiek poza jej nakręceniem?
Rozróżniasz grę od prezentowania własnych poglądów?
Pomyliło Ci się aktorstwo z polityką, choć i w tym przypadku coraz mniej jest takich zależności.

Data: 2015-03-07 08:21:26
Autor: Ghost

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mde8db$n8i$1@node2.news.atman.pl...

[...]

LOL

czy on przypadkiem nie grał w jakiejś reklamie typu prędkość zabija?

I mówisz że granie w reklamie zobowiązuje go do czegokolwiek poza jej nakręceniem?

Jeśli sie chce grać i zarabiać dalej? Niestety tak. Matołku.

Rozróżniasz grę od prezentowania własnych poglądów?
Pomyliło Ci się aktorstwo z polityką, choć i w tym przypadku coraz mniej jest takich zależności.

Trzymasz stały poziom lokalnego, nierozgarniętego przygłupa.

Data: 2015-03-07 12:29:41
Autor: Budzik
[...]

Nie badz naiwny.
Zreszta jak dla normalnych ludzi jest predkosc 90 to rajdowiec pewnie nawet bardziej bezpiecznie pojedzie 140.

Data: 2015-03-07 13:42:00
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA4568725BCAE7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

90 to jest dla Kamazów z węglem zimą.
140 to tam bezpiecznie pojedzie prawie każdy.

Data: 2015-03-11 12:26:29
Autor: Maciek
Dnia Sat, 7 Mar 2015 13:42:00 +0100, Cavallino napisał(a):

90 to jest dla Kamazów z węglem zimą.
140 to tam bezpiecznie pojedzie prawie każdy.

Niech mu ktos wreszcie wyreguluje licznik w motorowerku...

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-03-07 17:18:24
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA4568725BCAE7budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

I wpływa na działania innych użytkowników drogi silą woli.

Poziom tej grupy nieustająco bawi mnie.

Data: 2015-03-07 17:59:16
Autor: Budzik
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

[...]

Ze co?
Czy w tym enigmatycznym filmie o ktorym wczesniej pisałes widac jakas sytuacje w ktorej Hołke spowodował jakaś niebezpieczna sytuacje?

Poziom tej grupy nieustająco bawi mnie.
Powtarzasz sie... a to juz zabawne nie jest.

Data: 2015-03-07 19:56:03
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA456B88AFB3BCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Jakim filmie? Twoje zdanie o 140, miało szeroki kwantyfikator.

Poziom tej grupy nieustająco bawi mnie.

Powtarzasz sie... a to juz zabawne nie jest.

Co ja poradze, ze sam sie powtarzasz?

Data: 2015-03-07 23:31:06
Autor: Budzik
[...]

Ok, to czy w jakimkolwiek filmie?

Data: 2015-03-08 08:10:39
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA45733CACDAAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

W twoim, zobacz na początek cytatów w tym poście.

Data: 2015-03-10 11:04:57
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-07, o godz. 12:29:41
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

Nie badz naiwny.
Zreszta jak dla normalnych ludzi jest predkosc 90 to rajdowiec pewnie
nawet bardziej bezpiecznie pojedzie 140.

Nie do końca. Rajdowcy wcale jakichś nadludzkich umiejętności nie
mają. I też giną w wypadkach.

Zdrówko

Data: 2015-03-10 10:53:04
Autor: Budzik
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz babcia@jewish.org.pl ...

Ty tak na serio?

Data: 2015-03-10 12:31:38
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-03-10 o 11:53, Budzik pisze:
UĹźytkownik Maciek "Babcia" Dobosz babcia@jewish.org.pl ...

[...]

Daj spokój, on się nawet roweru na chodniku boi ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-03-10 12:47:59
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 10:53:04
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz babcia@jewish.org.pl ...

> mają. I też giną w wypadkach.
> Ty tak na serio?

Na serio. Nie tylko na rajdach ale tez na szosach. 4 lata temu w
wypadku drogowym zginał Stefan Potucek. Auto rajdowca wypadło z
drogi i uderzyło w drzewo. Także 4 lata temu zginął pod Bełchatowem ks.
Jarosław Burski którego znałem. Na drodze stracił panowanie nad
motocyklem i uderzył w drzewo. Ścigał się w rajdach motocyklowych -
miał licencję rajdową. Taki drastyczne przykład na drodze "na szybko".
Na rajdach właściwie nie ma roku bez tragedii. Np. 4 lata Temu Sylwester
Olszewski. O Bublewiczu nie ma co wspominać. O Andrzeju Gieysztorze
który zabił także Kamińskiego i Kurka takoż. Bo to niby stare dzieje.
Ten ostatni wypadek to wyprzedzanie pod górę zakończone czołówką z
ciężarówką - zaiste "bezpieczne".

Zdrówko

Data: 2015-03-10 12:29:30
Autor: Budzik
> [...]

motocyklem i uderzył w drzewo. Ścigał się w rajdach motocyklowych -
miał licencję rajdową. Taki drastyczne przykład na drodze "na szybko".

No wiesz, ale ludzie co jezdza 90 tez giną...

[...]

Porównywanie do rajdów gdzie jedziesz na granicy czy tez do wyprzedzania pod górkę to nic nie wnosząca beletrystyka.
Przecież nie mówię o głupocie i takowych zachowaniach tylko o lepszym opanowaniu samochodu.

Data: 2015-03-10 13:39:14
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 12:29:30
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

No wiesz, ale ludzie co jezdza 90 tez giną...

To przypomnę cytatę: "Zreszta jak dla normalnych ludzi jest
prędkość 90 to rajdowiec pewnie nawet bardziej bezpiecznie pojedzie
140."

> [...]

Przecież nie mówię o głupocie i takowych zachowaniach tylko o lepszym opanowaniu samochodu.

Trzy z pięciu przypadków które przytoczyłem zadziały się na zwykłej
drodze a nie na rajdach. Choć "bohaterami" byli kierowcy rajdowi.
Którzy niby nie powinni być głupi i mieć lepiej opanowany samochód. A
jednak "nie wyszło".

Argumentacja że rajdowy pojedzie bezpieczniej przy 140 niż "zwykły"
kierowca przy 90 nijak ma się do rzeczywistości. Jak dla mnie
przypomina to argumentację wszelkiej maści kurierów że oni mogą łamać
przepisy "bo przecież jeżdżąc na życie zarabiają". Obie rzeczy nie mają
nic wspólnego z rzeczywistością.

Zdrówko

Data: 2015-03-10 13:50:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Hello Maciek,

[...]

[...]

Znaczy Twój matrix jest taki, ze umiejętności, refleks, doświadczenie
itd. wszystkich kierowców jest identyczne i wszystkie samochody
zachowują się na drodze identycznie?

Bardzo uproszczony ten matrix...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-03-10 14:36:53
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 13:50:57
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisał(a):

Hello Maciek,

[...]

> [...]

Znaczy Twój matrix jest taki, ze umiejętności, refleks, doświadczenie
itd. wszystkich kierowców jest identyczne i wszystkie samochody

Nie. Uważam że z racji tego że ktoś jest kierowcą rajdowym nie można
wyciągać wniosków generalnych o ponadprzeciętnych umiejętnościach w
normalnym ruchu drogowym. Bo zarówno samochody rajdowe, ograniczenia,
technika jazdy, współuczestnicy ruchu są całkiem odmienne na różnego
rodzaju rajdach od tych używanych na co dzień na drodze. I choć czasami
może pomóc to nie są to jakieś wyjątkowe umiejętności. Podobnie nie
uważam by ponadprzeciętne umiejętności mieli zawodowi kierowcy
"nakręcający" setki tysięcy kilometrów rocznie.

Zdrówko

Data: 2015-03-10 13:59:48
Autor: Budzik
> [...]

Nie. Uważam że z racji tego że ktoś jest kierowcą rajdowym nie można
wyciągać wniosków generalnych o ponadprzeciętnych umiejętnościach w

Wiadomo - rajd asfaltowy i jazda po asfalcie na drodze to dwie rozne sprawy - w jednym umieja wyjsc z poslizgu, w drugim przypadku głupieją i zamykają oczy... ROTFL

Bo zarówno samochody rajdowe, ograniczenia,
technika jazdy, współuczestnicy ruchu są całkiem odmienne na różnego
rodzaju rajdach od tych używanych na co dzień na drodze.

Bo? Widziąłes czym jechał Hołek? Przeciez nie matizem, zeby takie tezy wygłaszac.

I choć czasami
może pomóc to nie są to jakieś wyjątkowe umiejętności.

Oczywiscie ze nie wyjątkowe.
Po porstu perfekcyjne w tym co robia.
Normalny kierowca wpadając w poslizg ląduje w rowie. Kierowca rajdowy zaczyna czuc droge :)

Podobnie nie
uważam by ponadprzeciętne umiejętności mieli zawodowi kierowcy
"nakręcający" setki tysięcy kilometrów rocznie.

Oczywiscie ze nie.
Bo nakrecanie kilometrów nie daje umiejetnosci wyjscia z poslizgu.
Daje inne umiejetnosci - np. przewidywanie tego co sie dzieje na drodze, umiejetnosc przewidzenia, gdzie moze byc slisko a wreszcie - co najwazniejsze - uczy pokory.

Data: 2015-03-10 15:41:46
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 13:59:48
[...]

Zauważyłeś na rajdzie pewne różnice poza asfaltem? Np. taki "mało
istotny" czynnik jak jak inni uczestnicy ruchu?

> [...]
> rodzaju rajdach od tych używanych na co dzień na drodze.

Bo? Widziąłes czym jechał Hołek? Przeciez nie matizem, zeby takie

Widziałem. Widziałem wiele aut. Drogich, szybkich, niekoniecznie
rajdowych.

> [...]

Po porstu perfekcyjne w tym co robia.
Normalny kierowca wpadając w poslizg ląduje w rowie. Kierowca rajdowy zaczyna czuc droge :)

Przejrzałeś przytoczone wcześniej przykłady tego jak to kierowcy
rajdowi "perfekcyjnie' czuli drogę i skończyło się to tragedią?

> [...]

Daje inne umiejetnosci - np. przewidywanie tego co sie dzieje na
drodze, umiejetnosc przewidzenia, gdzie moze byc slisko a wreszcie -

Czyli tego czego nie dają rajdy. Bo rajdy nie uczą "przewidywania tego
co sie dzieje na drodze, umiejetnosc przewidzenia, gdzie moze byc
slisko a wreszcie - co najwazniejsze - uczy pokory". Taka różnica.
Perfekcyjność pokonywania OS-a na granicy wytrzymałości auta nie uczy
perfekcyjności w jeździe na normalnej drodze. Pewne elementy pomagają
ale to całkiem inna jazda.

Zdrówko

Data: 2015-03-10 16:55:03
Autor: Budzik
[...]

I co on zmienia?
W rajdzie potrafią prowadzić tak, aby samochód jechał tam gdzie kierowca chce a na drodze powyzej 100km/h tracą te umiejetnosc?

> [...]

tezy wygłaszac.

Widziałem. Widziałem wiele aut. Drogich, szybkich, niekoniecznie

Dobra, albo odnosisz sie do argumentu albo pas.
Uwazasz, ze autko ktorym jechał nie nadaje sie do troche szybszej jazdy?

> [...]

Przejrzałeś przytoczone wcześniej przykłady tego jak to kierowcy
rajdowi "perfekcyjnie' czuli drogę i skończyło się to tragedią?

To samo zdarza się normalnym kierowcom.
Mało tego - rajdowi czasami wypadaja tez w rajdach.
Ale chyba nie kierowcy rajdowi przy 140 na prostej asfaltowej drodze i przy w miare spokojnej jezdzie?
Czy ktorys podanych przez Ciebie przypadków był tozsamy z nasza sytuacji?

> [...]

Perfekcyjność pokonywania OS-a na granicy wytrzymałości auta nie uczy
perfekcyjności w jeździe na normalnej drodze. Pewne elementy pomagają

Tego ucza przejechane kilometry a tego Hołkowi nie odbierzesz...

Data: 2015-03-10 15:40:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
> [...]

uważam by ponadprzeciętne umiejętności mieli zawodowi kierowcy
"nakręcający" setki tysięcy kilometrów rocznie.

Znaczy w Twoim matrixie kierowcy zawodowi i kierowcy rajdowi mają
takie same umiejętności jak kobieta, która 30 lat temu ostatni raz
siedziała za kierownicą - na egzaminie na prawo jazdy?

Zaiste, masz obyczaj wyciągania bardzo generalnych wniosków.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-03-10 15:57:47
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 15:40:40
[...]

Zaiste dziwny masz obyczaj i wskaż mi gdzie w Twoim matrixie porównuję
umiejętności zawodowe kierowców zawodowych i kierowców rajdowych z
kobietą, która 30 lat temu ostatni raz siedziała za kierownicą - na
egzaminie na prawo jazdy.

Na razie w Twoim matrixie coś tam mi abstrakcyjnego dopisujesz a potem
sam z tym polemizujesz.

Zdrówko

Data: 2015-03-10 19:17:59
Autor: Cavallino
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20150310155747.474c4cd7@babcia-workstation...
Dnia 2015-03-10, o godz. 15:40:40
[...]

Zaprzeczając, że ich umiejętności są dużo lepsze.

Data: 2015-03-10 16:14:36
Autor: Ghost

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4351520990$20150310154040@squadack.com...

Zaiste, masz obyczaj wyciągania bardzo generalnych wniosków.

Romek, weź pigułkę.

Data: 2015-03-10 18:52:18
Autor: re
[...]

-- -
Jak nie jak tak ?

Kierowca rajdowy nie byłby kierowcą rajdowym gdyby nie miał ponadprzeciętnych zdolności. Do tego dochodzą ponadprzeciętne umiejętności z nabytego doświadczenia wynikające.

Data: 2015-03-10 19:04:22
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 18:52:18
"re" <re@re.invalid> napisał(a):

Kierowca rajdowy nie byłby kierowcą rajdowym gdyby nie miał ponadprzeciętnych zdolności. Do tego dochodzą ponadprzeciętne
umiejętności z nabytego doświadczenia wynikające.

Ale te zdolności to do rajdów a nie koniecznie do poruszania się w
normalnym ruchu z innymi użytkownikami. A jak liczy się doświadczenie -
to już pisałem - czemu ponadprzeciętnych umiejętności nie ma pokaźna
rzesza kierowców zawodowych?

Zdrówko

Data: 2015-03-10 18:48:47
Autor: Budzik
[...]

Zaczynam myslec ze jednye prawo jazdy jakie widziałes, to grafika w jakiejs grze komputerowej.
Masz prawo jazdy?
Jakie masz doswaidczenie drogowe? bo moze z tego wynika twój sposób myslenia.

Data: 2015-03-10 20:08:02
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 18:48:47
> [...]

Masz prawo jazdy?
Jakie masz doswaidczenie drogowe? bo moze z tego wynika twój sposób myslenia.

Zmartwię Cię. Mam. Od wielu lat. Samochodem robię 50-60k rocznie =
dawniej więcej jak robiłem za zaopatrzeniowca. Dawniej także
motórem. Zadowolony? Mogę pisać? Czy może krążki z tachografu
potrzebne? To dziś będzie o świcie Warszawa-Lublin-Warszawa.

Zdrówko

Data: 2015-03-11 04:59:58
Autor: Budzik
> [...]

motórem. Zadowolony? Mogę pisać? Czy może krążki z tachografu
potrzebne? To dziś będzie o świcie Warszawa-Lublin-Warszawa.

Zaskakujące.
I nie uwazasz, ze mozesz jechac powiedzmy 110-120 bezpiecznie? W przeciwienstwie do sredniej gospofyni domowej?

Data: 2015-03-11 09:47:31
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-11, o godz. 04:59:58
> [...]

I nie uwazasz, ze mozesz jechac powiedzmy 110-120 bezpiecznie? W przeciwienstwie do sredniej gospofyni domowej?

Nie uważam że zawsze mogę tyle jechać. Np. często jeżdżę na trasie z
grubsza Garwolin-Stoczek Łukowski-Łuków-Siedlce. I tam na większości
trasy nawet formalnie dopuszczalne 90 nie jest bezpieczne ze względu na
krętość i stan drogi.

Zdrówko

Data: 2015-03-11 09:59:59
Autor: Budzik
> [...]

grubsza Garwolin-Stoczek Łukowski-Łuków-Siedlce. I tam na większości
trasy nawet formalnie dopuszczalne 90 nie jest bezpieczne ze względu na

Swietnie.
Ale na prostej drodze takiej jak jechał Hołowczyc dasz rade bezpiecznie te 120 leciec?

Data: 2015-03-10 19:42:28
Autor: re
[...]

Chodzi Ci o ten przykład kierowcy motoru, który po drogach nie jeździ bo nie ma prawka ? :-)

Rozumiem, że przeraziło Cię te 200, ale .. to akurat nie mogła być faktyczna prędkość bo to była maksymalna prędkość jaką osiągnął radiowóz ścigający samochód, który im uciekł. Ktoś już szacował, że musieliby zap... grubo więcej by ze startu zatrzymanego dogonić go gdyby on naprawdę jechał 200. Poza tym co Ty pieprzysz o innych użytkownikach jak na tym filmie żadnych innych nie było. To jak gadanie o przechodzeniu na czerwonym. Jejku, co on zrobił ?! Przeszedł na czerwonym !!! Straszna rzecz się stała. Może by odbierać prawo chodzenia po przejściach ? Taki człowiek, który nie będzie miał prawa chodzenia nikomu już nie zagrozi .... :-)

Data: 2015-03-10 20:04:02
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 19:42:28
"re" <re@re.invalid> napisał(a):

Rozumiem, że przeraziło Cię te 200, ale .. to akurat nie mogła być
faktyczna prędkość bo to była maksymalna prędkość jaką osiągnął
radiowóz ścigający samochód, który im uciekł. Ktoś już szacował, że

Nie - nie przeraziła. Zdarzało się parę razy z takową jechać choć nie u
nasz.
[...]

Zwróciłeś uwagę że ta gałąź dyskusji nie ocenia Hołowczyca w
konkretnej sytuacji tylko stwierdzenia Budzika: "Zreszta jak dla
normalnych ludzi jest predkosc 90 to rajdowiec pewnie nawet bardziej
bezpiecznie pojedzie 140."?

I o to się czepiam. To że człowiek na rajdach jeździ dobrze nie znaczy
że w normalnym ruchu na drodze będzie bezpiecznie jeździł mając limit o
50 km/h wyższy niż pozostali kierujący.

Przeszedł na czerwonym !!! Straszna rzecz się stała. Może by odbierać
prawo chodzenia po przejściach ? Taki człowiek, który nie będzie miał
prawa chodzenia nikomu już nie zagrozi .... :-)

Ale zwróciłeś uwagę że ja nie oceniam Hołowczyca? :-)

Zdrówko

Data: 2015-03-10 20:07:49
Autor: Cavallino
[...]

Mało mądrze.

To że człowiek na rajdach jeździ dobrze nie znaczy
że w normalnym ruchu na drodze będzie bezpiecznie jeździł mając limit o
50 km/h wyższy niż pozostali kierujący.

Dla Ciebie nie znaczy.
Każdy poważny człowiek, nie będzie miał co do tego wątpliwości.

A 140 to jest normalna prędkość poza miastem, całkowicie bezpieczna sama z siebie i bez rajdowego doświadczenia.

Data: 2015-03-10 20:20:21
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 20:07:49
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

A 140 to jest normalna prędkość poza miastem, całkowicie bezpieczna
sama z siebie i bez rajdowego doświadczenia.

Na każdej drodze gdzie jest 90?

Zdrówko

Data: 2015-03-10 23:04:28
Autor: Cavallino

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20150310202021.73ad6250@babcia-workstation...
[...]

Zazwyczaj tak, bo inaczej powstawiają ograniczenia do prędkości jeszcze bardziej żałosnych.

Data: 2015-03-10 21:15:14
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .03.2015 o 20:07 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

A 140 to jest normalna prędkość poza miastem, całkowicie bezpieczna sama  z siebie i bez rajdowego doświadczenia.

Chyba u Was w Wielkopolsce.
Na Mazowszu mamy takie krajĂłwki, na ktĂłrych momentami i 90 jest za duĹźo.
Od Lublina na wschĂłd, na placach jednej ręki moĹźna policzyć drogi, na  ktĂłrych da się bezpiecznie jechać 140km/h.

TG

Data: 2015-03-10 22:31:08
Autor: re
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Cavallino"

[...]

Może na krajówce z osobnymi pasami ruchu w obu kierunkach.

Data: 2015-03-10 22:29:38
Autor: re
[...]

To chyba jest karalne :-)

[...]

Jeśli normalny ludzik przekracza prędkość o 20km/h to kolejne 30 dla wyczynowca nie może być problemem bo by na miano wyczynowca nie zasługiwał. Nie wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo, ale się da.

[...]

Ja też nie. Na razie nie wiadomo ile jechał i czy słusznie się odwołuje. Ale tak wygląda, że słusznie. Bo nawet jeśli znacznie przekroczył to tego nie zmierzono poprawnie tylko założono winę. Dobrze, że mu nie przetrzepano samochodu w ramach urzędniczego szantażu bo by jeszcze musiał na lawecie wracać. Czy tam nie zatrzymano prawa jazdy.

Data: 2015-03-10 19:16:35
Autor: Cavallino

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20150310143653.5da90f13@babcia-workstation...
> [...]

Nie. Uważam że z racji tego że ktoś jest kierowcą rajdowym nie można
wyciągać wniosków generalnych o ponadprzeciętnych umiejętnościach w

A można o przeciętnych?
Bo co jak co, ale częste treningi MUSZĄ pozytywnie wpływać na umiejętności, tutaj prowadzenia i opanowania samochodu.
Inaczej się nie da.

Co nijak nie znaczy, że do zera redukują szanse na wypadek, ale też nikt nic podobnego nie napisał.

Data: 2015-03-10 20:16:28
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 19:16:35
[...]

Zależy czego trening. Trening rajdowy w warunkach zamknietej drogi i
OS-ów "ciut" się różni od jazdy po drogach publicznych. Ciut innych
nawyków uczy. Np. ciut dalej przesuwa ryzyko wypadku.

Co nijak nie znaczy, że do zera redukują szanse na wypadek, ale też
nikt nic podobnego nie napisał.

Oczywiście że nie redukuje. Oczywiście że trening rajdowy daje pewne
umiejętności. Jednak niekonieczne przydatne i bezpieczne w normalnym
ruchu. Nie można na tej podstawie robić z nich nieomylnych mistrzów. A
to Budzik zasugerowął piszać "Oczywiscie ze nie wyjątkowe. Po porstu
perfekcyjne w tym co robia.". Sorr - ja uważam że nei prefekcyjne bo
ich umiejętności choć przydatne nie zawsze są na drodze pożądane. Np.
zbyt agresywna jazda - fajna na rajdach czy torze - nie za bardzo
nadaje się na ulicę.

Zdrówko

Data: 2015-03-10 23:03:51
Autor: Cavallino
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20150310201628.360f429f@babcia-workstation...
Dnia 2015-03-10, o godz. 19:16:35
[...]

Nie zależy.
Umiejętności masz wyższe i tyle.

[...]

To Twoje zdanie.
Jak na mój gust po prostu głupie.

Fakt posiadania umiejętności jest ZAWSZE wyższy od ich nieposiadania - i TYLKO o tym mowa.
Jeśli tego nie rozumiesz i nie chcesz zrozumieć, a tak wynika z tego co piszesz, to dalej szkoda klawiatury.

Data: 2015-03-11 09:50:56
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 23:03:51
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Fakt posiadania umiejętności jest ZAWSZE wyższy od ich nieposiadania
- i TYLKO o tym mowa.

Nie - nie zawsze. Bo oprócz faktu posiadania umiejętności ważne jest
_JAKIE_ umiejętności się posiada.

Jeśli tego nie rozumiesz i nie chcesz zrozumieć, a tak wynika z tego
co piszesz, to dalej szkoda klawiatury.

Ależ ja rozumiem o co Ci chodzi. Tyle że niekoniecznie nawyki z rajdów
pomagają w ruchu na drodze. Np. raczej w "zwykłej" jeździe nie pokonuje
się zakrętów z poślizgiem. A i prędkości są całkiem inne.

Zdrówko

Data: 2015-03-11 09:59:58
Autor: Budzik
[...]

Dokładnie.
Przykładowo umiejetnosc pieczenia babki w niczym podczas jazdy samochodem nie pomoze.
(to tak, zeby absurdem odpowiedziec na absurd)

[...]

Ale w sytuacji awaryjnej nawyki sa potrzebne dokładnie takie same.

Data: 2015-03-11 16:56:48
Autor: Cavallino
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20150311095056.4be7d7f8@babcia-workstation...
Dnia 2015-03-10, o godz. 23:03:51
[...]

Właśnie te o których mowa się posiada.

Jeśli tego nie rozumiesz i nie chcesz zrozumieć, a tak wynika z tego
co piszesz, to dalej szkoda klawiatury.

Ależ ja rozumiem o co Ci chodzi. Tyle że niekoniecznie nawyki z rajdów
pomagają w ruchu na drodze.

Ale pomagają w prowadzeniu samochodu, co się przyda w KAŻDEJ sytuacji podbramkowej.
Oczywiście są to cechy potrzebne, acz nie jedyne na drodze.

Data: 2015-03-10 13:59:48
Autor: Budzik
[...]

Dokładnie. Podtrzymuję.

> [...]

drodze a nie na rajdach. Choć "bohaterami" byli kierowcy rajdowi.
Którzy niby nie powinni być głupi i mieć lepiej opanowany samochód. A

Nigdzie nie napisałem, ze nie powinni być głupi. Znaczy nie powinni ale czy nie robią głupich rzeczy? Pewnie robia.
Napisałem, że mają zdecydowanie lepiej opanowana obsługę samochodu.

Argumentacja że rajdowy pojedzie bezpieczniej przy 140 niż "zwykły"
kierowca przy 90 nijak ma się do rzeczywistości.

Bo? Na drodze wiele osób jezdzi tak, ze i 60 km/h w ich wykonaniu wyglada strasznie.
A 140 na prostej drodze to i ja jezdziłem - jak jest widocznosc to w tej predkosci nie ma nic strasznego.
Oczywiscie nie ma przyzwolenia na latanie z taką predkoscią, poniewaz ogólnie ludzie swoje umiejetnosci oceniaja zbyt wysoko, przez co 10 pojedzie dobrze a 11 któremu bedzie wydawało ze umie jezdzic kogos zabije.
Ale w przypadku rajdowca tych watpliwości nie mam - wiem ze umie jezdzić.

Jak dla mnie
przypomina to argumentację wszelkiej maści kurierów że oni mogą łamać
przepisy "bo przecież jeżdżąc na życie zarabiają". Obie rzeczy nie mają
nic wspólnego z rzeczywistością.

Kurierzy ktorych znam nie jezdza w ten sposób - u nich wazne jest spalanie no i maja na tyle doswaidczenia ze sowje juz na drodze widzieli.
Ale znow - nie mozna zbyt uogólniac - cały czas dochodzą młodzi kierowcy i u nich z pokorą jest różnie.

Ale o czym teraz rozmawiamy?
O umiejetnosciach jazdy  czy o niedoskonałym sprzecie, zbyt małych umiejetnosciach i przez to o niewiarygodnych pomiarach policji?

Data: 2015-03-10 15:54:12
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[...]

Przytoczeni powyżej rajdowcy też umieli jeździć. Niestety - można
wspaniale jeździć rajdowo a w ruchu ulicznym nie za dobrze sobie
radzić.

Ale o czym teraz rozmawiamy?
O umiejetnosciach jazdy  czy o niedoskonałym sprzecie, zbyt małych umiejetnosciach i przez to o niewiarygodnych pomiarach policji?

Ja piszę że licencja rajdowca nie daje licencji na bezpieczną jazdę z
innymi uczestnikami ruchu. Może pomóc ale może też zaszkodzić. Bo daje
z jednej strony pewne pozytywne nawyki ale z drugiej strony rajd odbywa
się bez innych uczestników ruchu.

Zdrówko

P.S. Opowiastka na koniec z tzw. sztambucha Babuni - możesz wierzyć lub
nie ;-)
Podczas kręcenia w Szczecinie "Młodych Wilków" w 1995 roku sceny z
motorami były nagrywane z udziałem chłopaka który wtedy był jednym z
lepszych motocrossowców. Fajnie to wyszło. Tyle że jak zobaczyłem jak
on jeździ w ruchu miejskim to mi witki opadły - traktował ulicę jak
tor crossowy. Zero przewidywalności, zero sygnalizacji manewru. Przy
wieczornym piwie po zdjęciach przy piwie okazało się czemu - ano
chłopak nigdy nie miał prawa jazdy i nie miał pojęcia o tym jak
jeździć. Nie wydaliśmy go do końca zdjęć policjantom pilnującym
planu. ;-)

Data: 2015-03-10 16:55:04
Autor: Budzik
[...]

Czyli sytuacja ktoregos z nich była podobna do sytuacji Hołowczyca?

[...]

Co własciwie niczego nie zmienia.
Tu i tu to w co nie chcesz wjechac, musisz ominać.

[...]

I ta piekna opowieśc odnosi się do Hołowczyca bo...?

Data: 2015-03-10 19:53:48
Autor: Shrek
On 2015-03-10 15:54, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
Dnia 2015-03-10, o godz. 13:59:48
[...]

Myślę, że rajdowcy rzeczywiście mają szansę lepiej sobie poradzić w _identycznej_ sytuacji od cywilnego kierowcy. Rzecz w tym, że "wiedząc" o tym podnoszą poprzeczkę - czyli zwykły cywilny raczej by się na taką jazdę jak rajdowy nie zdecydował (sprawdzić czy nie BMW). Piszę "zwykły", bo są okazy niezwykłe, co można zaobserwować w kompilacjach na youtubie;)

Shrek

Data: 2015-03-10 22:38:13
Autor: Axel
"Shrek"  wrote in message news:mdneje$2vv$1node1.news.atman.pl...

[...]

Przede wszystkim w sytuacjach podbramkowych...

[...]

Jak tak jeżdżę ostatnio po Polsce, to mam wrażenie, że rajdowcy (w odróżnieniu od "rajdowców") są najmniejszym problemem na drogach. Najbardziej mnie ostatnio fascynuje to, że na drogach, gdzie są ograniczenia do 100km/h (i poniżej), dopuszczalną przekracza z 80% kierowców, a na drogach ekspresowych i autostradach 80% jedzie poniżej dopuszczalnej, i to często sporo niżej (procenty nie pochodzą z żadnych badań statystycznych i mogą być obarczone sporym błędem :-)

A wracając do Hołka - my jako kierowcy, powinniśmy tu rozróżnić dwie sprawy - jedną, to jego odpowiedzialność za przekroczenie prędkości i drugą - odpowiedzialność policjantów za próbę zafałszowania pomiaru (jeśli taka miała miejsce). I powinno nam zależeć na rzetelnym wyjaśnieniu przed sądem, jak to było. Bo każdy z nas może się kiedyś dowiedzieć, że jechał 30, albo 50km/h więcej, niż jechał...

--
Axel

Data: 2015-03-10 21:45:00
Autor: masti
Axel wrote:

[...]

dokładnie o to chodzi

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-11 00:05:56
Autor: Shrek
On 2015-03-10 22:38, Axel wrote:

Myślę, że rajdowcy rzeczywiście mają szansę lepiej sobie poradzić w
_identycznej_ sytuacji od cywilnego kierowcy.

Przede wszystkim w sytuacjach podbramkowych...

Ta bardzo prawdopodobne, że poradziłby sobie lepiej (jeśli wogóle dałaby się coś zrobić, o czym póżniej). Tyle że moim zdaniem przeciętny cywil by do _identycznej_ sytuacji nie doprowadził, bo by po prostu bał się tak zapierdaleć. Ktoś tu podawał listę RIPów wśród rajdowców. Średnia w Polsce to 8,5 na 100 000. Mam podejrzenie, że rajdowcy są nadreprezentowani:(

Jak tak jeżdżę ostatnio po Polsce, to mam wrażenie, że rajdowcy (w
odróżnieniu od "rajdowców") są najmniejszym problemem na drogach.

Na pewno - jest ich po prostu mało.

BTW - miałem sąsiada co szkoli ludzi do "rajdowej" jazdy. I powiedział mi tak:

Chcesz jeżdzić bezpiecznie:

- jedź przewidywalnie,
- jak zacznie cię bujać, to kręć kierownicą 2 razy mniej niż ci się wydaje,
- jak chcesz się zatrzymać a masz ABS, to depcz do oporu,
- pamietaj, ze w tym kraju 99% mężczyzn uważa, że jeżdzi znacznie lepiej niż średnia, więc ktoś musi się w tym mylić;)
- I (nomen omen) Hołowczyc nie da rady, jak nie będzie miał miejsca na manewr.

I tak mi się wydaje, że po jednojezniowej krajówce przy 160-180 po prostu miejsca nie ma - i tyle. Hołek też będzie dupa. Nie bądź pan głąb, fizyki nie oszukasz. Czas płynie dla wszystkich jednakowo, energia też ma w dupie, kto za kierownicą siedzi.

[...]

Wydaje mi się, ze twoje obserwacje są prawidłowe. Pewnie wynika to z faktu, że przeciętny samochód w Polsce to się komfortowo (i skutecznie w sensie utrzymania prędkości) prowadzi do 120-130. Czyli akurat tak żeby przekroczyć na krajówce, ale blokować lewy pas na autostradzie:P

Tego nik nie kwestionouje.

Data: 2015-03-17 02:27:25
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Wed, 11 Mar 2015 00:05:56 +0100, Shrek napisał(a):

Ktoś tu podawał listę RIPów wśród rajdowców. Średnia w Polsce to 8,5 na 100 000. Mam podejrzenie, że rajdowcy są nadreprezentowani:(

Ale to średnia pewnie roczna, on przytoczył wypadki nawet sprzed
ćwierćwieku - oczywiście też nie wszystkie.
Co do rzetelnej statystyki, to raczej nie ma na nią szans.
Tu trzeba by policzyć ilość ofiar na milion kilometrów wśród kierowców
rajdowych i w całej populacji (dodatkowo wyłączając odcinki specjalne).
A i tak odniesienie nie będzie tak do końca prawidłowe, bo pewnie ilość
przejeżdżanych kilometrów nie jest niezależna od bycia kierowcą rajdowym.

[...]

Oczywiście i tak jest.
I tu jeszcze można mieć pewność że Hołek o tym doskonale wie.

Bo o ile przeciętny kierowca może faktycznie żyć w ułudzie, że potrafi
panować nad pojazdem którym sobie "szybko i bezpiecznie" jeździ 140km/h, to
zawodnik uprawiający rajdy samochodowe na takim poziomie, z całą pewnością
ma całkowitą świadomość własnych możliwości i ograniczeń.
A on za dużo razy tracił panowanie nad autem i to nie raz przy znacznie
niższych prędkościach, żeby mieć co do tego jakąś niepełną wiedzę.

Sądzę, że drogi tej kategori, każdy w miarę ogarnięty kierowca jest w
stanie przejechać bez problemu ze średnimi prędkościami powyżej 200km/h.
Tam nie ma ani dużych dziur, ani wielu ostrych zakrętów.
Sytuacje niebezpieczne rzadko biorą się z kształtu drogi, a raczej wynikają
z interakcji między różnymi użytkownikami drogi, którzy do kupy zdarza się
że zmontują sytuację niebezpieczną którą trudno przewidzieć.

I tylko to jest tu zagadką - czy Hołowczyc jadąc tak, świadomie i z
premedytacją podnosi ryzyko poważnego wypadku w imię jakiś innych celów
(np. zaoszczędzenia czasu), czy może jednak jest na tyle świadomy że
potrafi tak właśnie jechać nie powodując nadmiernego ryzyka.

Bo w to, że taka jazda go ekscytuje, to akurat nie uwierzę.
Ja rozumiem że szybka jazda po jakiś zakrętach może być fajna, ale gdyby
Hołowczyc chciał tam pojechać w sposób ekscytujący go, to policjant w życiu
by go nie dogonił.

A z kolei też nie podejrzewałbym go o czerpanie przyjemności z ryzyka na
takiej zasadzie, że ekscytują go sytuacje kiedy jego własny los zaczyna
chwilami leżeć w rękach innych - na zasadzie że jak jakiś gość mu się
wytoczy z podporządkowanej to będzie musiał wybrać czy walić w lewe drzewo,
TIRa z przeciwka, wytaczającego się czy prawe drzewo.

Data: 2015-03-17 11:53:35
Autor: J.F.
[...]

Prosta droga z pagorkami zaslaniajacymi widocznosc i jakimis skrzyzowaniami.
Tam prawie kazdy potrafi w miare bezpiecznie pojechac 180, ktore jednak moze sie okazac bardzo niebezpieczne jak inni popelnia blad.

[...]

A moze wystarczy pojechac pare minut 70, zeby zrozumiec co on czuje jak jedzie 90 :-)

J.

Data: 2015-03-11 00:59:38
Autor: re
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Axel"

[...]
W którym sądzie toczy się ta druga sprawa ?

I powinno nam zależeć na rzetelnym wyjaśnieniu przed
sądem, jak to było. Bo każdy z nas może się kiedyś dowiedzieć, że jechał 30,
albo 50km/h więcej, niż jechał...
-- -
.... i że wyrok w tej sprawie co to jej nie było nic mu nie pomógłby nawet gdyby była.

No niestety. Te sprawy są wyłącznie o ukaranie kierowcy.

Data: 2015-03-10 16:10:48
Autor: Ghost
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20150310124759.5672ee85@babcia-workstation...

Dnia 2015-03-10, o godz. 10:53:04
> [...]

który zabił także Kamińskiego i Kurka takoż. Bo to niby stare dzieje.
Ten ostatni wypadek to wyprzedzanie pod górę zakończone czołówką z

NTG tu takie argumenty są niemile widziane, zwłaszcza, ze ciężko je zbić rozumowo

Data: 2015-03-10 16:12:14
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA45977D737B6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Uważasz rajdowcow za nadludzi? Hmm, powinienem się był domyślić. W końcu to grupa pełna ćwoków.

Data: 2015-03-10 16:55:04
Autor: Budzik
[...]

Znów dyskusja z głosami w głowie...

Hmm, powinienem się był domyślić. W
końcu to grupa pełna ćwoków.
Lepiej czytać ze zrozumieniem odpowiadając przy okazji kulturalnie zamiast wymyslac tezy i przy odpowiedzi rzucac cwokami...

Data: 2015-03-10 11:11:36
Autor: Ghost

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20150310110457.417a2df5@babcia-workstation...

[...]

Njeprawda!!! Tylko kalepósznicy jeżdrzo 90 jak jest ograniczeni 90, karzden kape... kawalino ci to powie!!!!1111

Data: 2015-03-10 18:45:14
Autor: re
[...]

Mają doświadczenie szybkiej jazdy.

Data: 2015-03-10 19:05:55
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 18:45:14
"re" <re@re.invalid> napisał(a):

Mają doświadczenie szybkiej jazdy.

W warunkach normalnego ruchu z innymi użytkownikami na drodze?

Zdrówko

Data: 2015-03-10 19:22:40
Autor: Tom N
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Maciek "Babcia" Dobosz w <news:20150310190555.50df4974babcia-workstation>:

Dnia 2015-03-10, o godz. 18:45:14
"re" <re@re.invalid> napisał(a):

Mają doświadczenie szybkiej jazdy.

W warunkach normalnego ruchu z innymi użytkownikami na drodze?

Nie, na autodromie wesołego miasteczka.

Zdefiniuj normalny ruch na drodze, i zastanów się gdzie dałeś ciała...

--
'Tom N'

Data: 2015-03-10 19:32:02
Autor: re
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz"

Mają doświadczenie szybkiej jazdy.

W warunkach normalnego ruchu z innymi użytkownikami na drodze?
-- -
Niekiedy fragmenty są rozgrywane na normalnych drogach i trzeba jechać pyr pyr pyr :-)

Normalna sprawa, korzystają z dróg tak, jak inni a do tego umieją się zachować w sytuacjach nietypowych, których przeciętni kierowcy nie mieli okazji doświadczyć. Mogą tego doświadczenia nadużyć, więc oczywiście nie chodzi o to by sobie jeździli jak na rajdach.

Data: 2015-03-10 20:18:53
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 19:32:02
"re" <re@re.invalid> napisał(a):

[...]

O właśnie - chodzi o to by nie jeździli tak jak na rajdach. Bo na
drodze nie są sami i na ich niestandardowe zachowanie reakcje innych
mogą być różne.

Zdrówko

Data: 2015-03-10 22:42:50
Autor: re
[...]

Ale mówimy o filmie czy o czym ?

Data: 2015-03-11 09:55:58
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Jak policja mierzyła Hołowczycowi pr ędkość
Dnia 2015-03-10, o godz. 22:42:50
"re" <re@re.invalid> napisał(a):

[...]

W tej odnodze wątku nie o samym zdarzeniu Hołowczyca ale o tym co
napisał Budzik: "Zreszta jak dla normalnych ludzi jest predkosc 90 to

Data: 2015-03-11 09:59:58
Autor: Budzik
[...]

Moze zapytam tak: kogo uważasz za bardziej bezpiecznego kierowce?
- 18 latka ze swiezym prawkiem w 20 letnim BMW jadacego 90km/h
- srednio rozgarnieta za kierownica blondyne (blondyna jako synonim nierozgarnietego kierowcy a nie kolor włosów) jadaca 90km/h
- Hołek w tym co jechał lecący tamtą drogą 140 czy 150.

Data: 2015-03-11 13:10:56
Autor: J.F.
[...]

Zly przyklad. Ryzyko 18-latka w BMW polega na tym, ze on nie jedzie 90 :-)

Tak czy inaczej, po Holku bym sie spodziewal, ze mimo przekroczenia przedkosci nie wypadnie na zakrecie, a w razie wymuszenia na nim pierwszenstwa szybko nacisnie hamulec i nie wykreci przy tym trzech baczkow.
No i nie zaskoczy go deszcz, snieg, gololedz ... no powiedzmy ze zaszkoczy go rzadziej niz dwa inne przyklady.

J.

Data: 2015-03-11 17:43:24
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędko ść
W dniu .03.2015 o 10:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Moze zapytam tak: kogo uwaĹźasz za bardziej bezpiecznego kierowce?
[...]

Brakuje 35-50 latka, ktĂłry robi rok w rok od 15 lat 30-40 i więcej tysięcy  kilometrĂłw rocznie i miał kilka kolizji/wypadkĂłw z nie swojej winy.
Taki kierownik pojedzie najbezpieczniej. Ma doświadczenie, widział tysiące  schematĂłw na drodze, podświadomie wyczuwa zagroĹźenie i ma szanse duĹźo  wcześniej zareagować na niebezpieczną sytuację.
Jeśli Hołek (czy inny rajdowiec) nie ma takiego doświadczenia w zwykłym  ruchu drogowym - nie pojedzie bezpieczniej, będzie przeceniał swoje  umiejętności stanowiąc realne zagroĹźenie dla innych kierowcĂłw.

TG

Data: 2015-03-11 19:49:25
Autor: re
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

UĹźytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

Jeśli Hołek (czy inny rajdowiec) nie ma takiego doświadczenia w zwykłym
ruchu drogowym - nie pojedzie bezpieczniej, będzie przeceniał swoje
umiejętności stanowiąc realne zagrożenie dla innych kierowców.
-- -
Pozostaje zapytać czy Hołek ma w ogóle prawko :-)

Data: 2015-03-11 19:47:53
Autor: re
[...]

JEŚLI normalny ludź bezpiecznie jedzie 90 to (WTEDY) rajdowiec ze swoimi umiejętnościami chyba szybciej może jechać bezpiecznie.

Data: 2015-03-07 10:22:29
Autor: Czesław Wiśniak
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Sąd mu dowali mandat, bo się mu należy (prędkość czy 150 czy 200 mandat będzie), a Hołowczyc idiota straci nie tylko parę stówek a spore kontrakty reklamowe.

Nie masz pojecia o czym piszesz. Nie ma 150 czy 200. Jesli nie jechal 204 to znaczy ze nie wiadomo ile jechal. Od 2013 sąd jakos nie moze mu dowalic i sprawa sie ciagnie. Nie twierdze ze H. jechal wolno ale ma racje, ze wział sie za tych cwaniaczkow co to mierza tylko swoja predkosc. Malo tego ewidentnie sa do niego uprzedzeni na co wskazuja w nagraniu wyzwiska pod jego adresem.

Innymi słowy kretyn.

Na razie jakos na to nie wychodzi.

Data: 2015-03-07 13:13:24
Autor: re
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Czesław Wiśniak"

[...]

Tylko, że uprzedzenie nie zmienia wskazania. Natomiast oczywiście powinni zostać wywaleni za to, że w ogóle byli uprzedzeni. Generalnie trzeba wysłuchać wyjaśnień Hołka http://niusy.pl/9j6 gdzie o wszystkim dokładnie jest.

Wczoraj jakiś debil groził mi, że "inni dobrze dmuchają, jak nie dmuchniesz odpowiednio to pół nocy będziemy tutaj dmuchać". Miałem już ochotę mu odpowiedzieć, że "w ogóle nie będziemy dmuchać"

Data: 2015-03-07 12:29:41
Autor: Budzik
[...]

Czyli nie ma racji ze pokazał ze policja zmierzyło +50?
A jakby jechał 50 a zmierzyliby mu 100? :)

Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość