Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Data: 2015-03-07 09:26:17
Autor: Tom
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Ciekawe co powie na to sąd.

TAK, szerloku a hołowczyc nie jest w stanie po prostu powiedzieć że mój licznik wskazywał 150 bo on jako miszczu nie patrzy na licznik jak się ściga po publicznych drogach, no i po co

Data: 2015-03-07 10:35:49
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Nie wiadomo co powiedzial, ale to rowniez nie ma zadnego znaczenia. Stwierdzil jedynie, ze nie jechal tyle ile mu pokazano i nie dlatego nie przyjal mandatu.
KPW ?

Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość