Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Data: 2015-03-09 11:20:13
Autor: T.
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
W dniu 2015-03-07 o 02:42, Tomasz Pyra pisze:
Sprawa sprzed dłuższego czasu, ale ostatnio wypłynęła w mediach:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/holowczyc-przekroczyl-predkosc-o-114-km-h-kuchar-broni-holowczyca,521836.html

Można przeanalizować jak sobie działa nasza drogówka i jak dokonuje
pomiarów, za które pan Sokołowski ręczy w mediach.

Hołowczyc kilka lat temu miał już problemy z szybką jazdą - publicznie stwierdził w tv, że podróż z Olsztyna do Warszawy zajmuje mu bodaj 1,5 godziny (nie jestem pewien, ile wtedy mówił, ale wychodziło z jego słów, że mocno przekracza wszelkie ograniczenia na tej trasie). Kolejnym jego babolem było stwierdzenie, że to nie prędkość zabija, a "młodzież nie ma gdzie się wyszaleć to szaleje na drogach". Potem długo nie było z nim żadnych reklam. A akurat wtedy jego twarz była wizerunkiem kampanii społecznej na temat zbyt szybkiej jazdy...
T.

Data: 2015-03-09 10:43:59
Autor: masti
T. wrote:

[...]

tylko nie to jest problemem w sprawie. Bo Hołek zawsze się przyznawał ze
"lubi zapier...". I nie jest problemem zapłacenie mandatu.
Cała spraw dotyczy pracy policji i nielegalności pomiaru.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-09 15:19:10
Autor: Ghost

Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mdjthf$53r$1@dont-email.me...

T. wrote:

[...]

Ale czaisz ze mandat jest za wykrocznie i pójście z tym do sadu to dla tego ćwoka to strzał w stopę? Konkretnie dla jego finansów i wizerunku.

Data: 2015-03-09 14:58:28
Autor: masti

T. wrote:

[...]

mandat jest za konkretne wykroczenie. nie za jakieś przekroczenie.
Albo policja potrafi wykazać, że przekroczył o tyle za ile chcieli mu
wlepić mandat albo muszą przyznać, że wiedzą mniej więcej.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-10 07:51:38
Autor: Ghost

T. wrote:

[...]

I wydaje ci się, ze nie film nie wykaże tego przed sadem?

Wykaże, a dziennikarze wraz z biegłymi będą to wałkować tygodniami w telewizorniach, jak myślisz powiększy to straty miszcza czy pomniejszy?

Data: 2015-03-10 07:59:49
Autor: Budzik
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

[...]

Na razie sprawa jest z 2013, mamy 2015 i nasz udolny / nieudolny sąd nic nie potrafi wykazać co już samo w sobie jest zenujące.

Wykaże, a dziennikarze wraz z biegłymi będą to wałkować tygodniami w telewizorniach, jak myślisz powiększy to straty miszcza czy pomniejszy?

Straszne.

Data: 2015-03-10 18:38:37
Autor: re
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
Sąd jest od sądzenia a nie od wykazywania. Ma dobrze a nie tylko szybko sądzić. Czas jest uciążliwością za którą można dostać odszkodowanie.

Data: 2015-03-10 18:48:42
Autor: Budzik
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Użytkownik re re@re.invalid ...

[...]

Rozumiem, ze mozesz sie zgadzac, ze taka sprawa wymaga 10 lat trwania w sadzie. Sedziowe beda szczesliwi, adwokaci beda szczesliwi...
Ja sie jednak z takim podejsciem do sprawy nie zgadzam - uwazam, ze taka sprawa trwająca powyzej roku wystawia sąd na smiesznosc, jakiekolwiek nie byłby powody takiego opóźnienia.

Data: 2015-03-10 19:56:05
Autor: Cavallino

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Akurat jeśli chodzi o ukaranie, to dobre dla Hołka, bo przedawnia się bodajże po 2 latach.
I pewnie taki jest cel. ;-)

Data: 2015-03-11 04:59:59
Autor: Budzik
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Byc moze dobrze.
Ale sadom wystawia to mało pozytywną ocenę...

Data: 2015-03-10 22:38:41
Autor: re
[...]

Miałeś jakąkolwiek sprawę ?

Data: 2015-03-10 21:30:12
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA45958650F47budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

Wykaże, a dziennikarze wraz z biegłymi będą to wałkować tygodniami w
telewizorniach, jak myślisz powiększy to straty miszcza czy pomniejszy?

Straszne.

Solidaryzujesz sie? Rozumiem.

Data: 2015-03-11 05:00:00
Autor: Budzik
[...]

Raczej kpię i ironizuję.

Data: 2015-03-09 18:47:26
Autor: Budzik
[...]

Czyli co - cenimy go za to ze przekonania wazniejsze niz kasa?
Bo to chyba nic złego, ze Hołek nie przelicza kazdej decyzji na złotówki?

Data: 2015-03-10 07:04:13
Autor: Shrek
On 2015-03-09 19:47, Budzik wrote:

Czyli co - cenimy go za to ze przekonania wazniejsze niz kasa?
Bo to chyba nic złego, ze Hołek nie przelicza kazdej decyzji na złotówki?

No to jakie ma przekonania? Bo z jednej strony występuje w kampaniach społecznych, a z drugiej zapierdala.

Shrek.

Data: 2015-03-10 07:52:57
Autor: Ghost

On 2015-03-09 19:47, Budzik wrote:

[...]

Jak jest kasa to nie ma przekonań :-))) Jak kasy nie ma to przekonania ceni wyżej niż kasę :-)))

Data: 2015-03-10 07:59:50
Autor: Budzik
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Matko, nie bądzmy hipokrytami.
On jest kierowcą rajdowym...

Data: 2015-03-10 09:24:54
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA4595824E334Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

On jest kierowcą rajdowym ale ty chyba idiotą - sugerujesz, że normalny żołnierz wracający z misji strzela do ludzi we własnym kraju?

Data: 2015-03-10 09:59:49
Autor: Budzik
[...]

Jezeli coś takiego odczytałes z mojej wypowiedzi to nie ja jestem idiotą...

Odnosząc się do Twojej analogii - tak, wracając zołnierz według mnie moze  otrzymać pozwolenie na broń bo umie się z nią obchodzić.

P.S. Cóz to za nowoczesny poziom argumentowania...

Data: 2015-03-10 11:09:19
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA45969C7AC2EEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Użytkownik Ghost ghost@everywhere.com ...

Odnosząc się do Twojej analogii - tak, wracając zołnierz według mnie moze
otrzymać pozwolenie na broń bo umie się z nią obchodzić.

Na wojnie się zabija nie "otrzymuje pozwolenie na bron". Miszcz nie dostał glejtu, ze może łamać przepisy bo umie się obchodzić samochodem na poziomie rajdu.

Data: 2015-03-10 10:53:03
Autor: Budzik
[...]

Na nic sensowniejszego twojej analogii nie dało sie przerobic.

Miszcz nie
dostał glejtu, ze może łamać przepisy bo umie się obchodzić samochodem
na poziomie rajdu.

Dyskutujesz z własnymi głosami w głowie czy moze ja gdzies powiedziałem ze cytuje "Hołek dostał glejt na lamanie przepisów"?

Data: 2015-03-10 16:16:21
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA45978D41D74Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]

Nie poradzę, że nie wiesz co piszesz. Lem miał rację, tylko nie docenił skali zjawiska.

Data: 2015-03-10 16:55:05
Autor: Budzik
[...]

Podobno ogromna czesc spoleczenstwa potrafi czytac ale cierpi na tzw analfabetyzm wtórny. Czytając twoje wypowiedzi, trzeba sie z tym tweirdzeniem zgodzic.

Data: 2015-03-10 18:44:17
Autor: re
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość

Użytkownik "Ghost"

Skończ

Data: 2015-03-10 18:41:51
Autor: re
[...]

Pozwolenie na broń nie jest do niczego potrzebne bo jak sama nazwa wskazuje broń służy do bronienia (każdy ma takie prawo) i akurat ta broń jaką żołnierz normalnie używa do bronienia nie służy, ale też na taką pozwoleń nie ma.

Data: 2015-03-10 18:48:46
Autor: Budzik
[...]

Niestety nic sensowniejszego z bzdurnej analogii przedpiscy nie potrafiłem wyciągnąc.

Data: 2015-03-10 22:39:56
Autor: re
[...]

Z czym masz znowu problem ?

Data: 2015-03-11 04:59:59
Autor: Budzik
Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość
Użytkownik re re@re.invalid ...

Z czym masz znowu problem ?

Cytowania nie potrafisz ogarnąc, wiec nie bede ci tłumaczył tak zawiłych spraw bo i tak nie dasz rady zrozumiec.

Data: 2015-03-10 19:56:11
Autor: Shrek
On 2015-03-10 08:59, Budzik wrote:

No to jakie ma przekonania? Bo z jednej strony występuje w kampaniach
społecznych, a z drugiej zapierdala.

Matko, nie bądzmy hipokrytami.
On jest kierowcą rajdowym...

No właśnie jego zachowanie trąci hipokryzją - z jednej strony 10 mniej ratuje życie, a z drugiej jest kierowcą rajdowym, więc może +70 (bo w to 204 to i ja nie wierzę)?

Shrek.

Data: 2015-03-10 07:54:10
Autor: Ghost

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA458C618C7257budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

Czyli co - cenimy go za to ze przekonania wazniejsze niz kasa?
Bo to chyba nic złego, ze Hołek nie przelicza kazdej decyzji na złotówki?

Nie mieszalbym emocji i pewności, ze skoro rozpoznawalny to większego w sadzie z przekonaniami.

Jak policja mierzyła Hołowczycowi prędkość