Jak policzyć odsetki od skazanego za oszustwo.

Data: 2010-04-26 01:04:05
Autor: SDD
Jak policzyć odsetki od skazanego za oszustwo.

Użytkownik "WaskiDiver" <waskidiver@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr2b59$d68$1news.onet.pl...
Witam,
Gość swojego czasu mnie wykręcił na pewną kwotę pieniędzy. Okazało się, że byłem jednym z wielu... ale to mało ważne. Trafił przed sąd i został skazany na 4 lata. Przed sądem zobowiązał się do zwrotu pieniędzy w jak najkrótszym czasie.

Czy w wyroku karnym bylo cos o odsetkach?
Podejrzewam, ze nie, a jesli nie, to wiesz...

Pozdrawiam
SDD

Jak policzyć odsetki od skazanego za oszustwo.