Jak pomalowac szosówke

Data: 2010-06-23 00:53:36
Autor: Yogi\(n\)
Jak pomalowac szosówke
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c141e39$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
 Wszelkie uwagi mile widziane.

Nosz kur...ka wodna! Spotkałem dziś dawno niewidzianego znajomego, przez kilka lat gość był bezrobotny, pił i generalnie wszyscy na nim postawili "krzyżyk" (łącznie z żoną), a tu się okazuje, że się chłop zebrał w sobie, poszedł na jakiś kurs, zaciągnał kredyt, wziął unijną dotacjęi otworzył lakiernię. Od paru miesięcy lakieruje (wprawdzie nie proszkowo, ale piec ma w planie) i wyraził chęć do polakierowania mojej ramy za przysłowiową czapkę gruszek. (łącnzie z wzorami, cieniowaniem itd. A ja własnie kończę renowację metodą chałupniczą, nawet naklejki na allegro zamówione ponaklejałem ;-(((
Nic to, następną ramę dam mu do polakierowania ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-23 08:13:41
Autor: kml
Jak pomalowac szosówke

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c213ef7$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wiesz, jak by kolo dobrze robił to możesz mu klientów naraić :)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Jak pomalowac szosówke