Jak pomalować zderzak?

Data: 2009-07-27 13:35:09
Autor: scob
Jak pomalować zderzak?
Haj.
Jakaś zołza na parkingu zgniotła mi bok tylniego zderzaka - pękł lakier, pękł plastik na "gorze" - na poziomej powierzchni zderzaka, przy okazji "bok" lampy tylniej. Cały ubytek na zderzaku ma może niecałe 5x2 cm, ale szpeci. O ile lampkę po prostu wymienię, o tyle zderzak chciałbym naprawić samodzielnie (najlepiej nawet bez zedjmowania zderzaka) - bo lubię kombinować, a do tego jestem biedny/skąpy albo coś w tym stylu

Podpowiedzcie proszę: w mojej wiosce czarodzieje dobiorą mi lakierek i nabiją go w puszkę ze sprayem. Ale to na pewno nie wszystko..

Po oszlifowaniu należałoby "zaszpachlować" ubytek w plastiku- czym?
Jak ona szpachla zwiąże - przeszlifować i zagruntować - czym?
po psiknięciu kolorem - najpewniej przydałoby się psiknąć lakierem bezbarwnym, spolerować?

Podpowiedzcie proszę nazwy produktów i właściwy sposób postępowania

Data: 2010-02-03 13:22:51
Autor: peter
Jak pomalować zderzak?
Podpowiedzcie proszę nazwy produktów i właściwy sposób postępowania

wlasciwy sposob i nazwa produktu to : lakiernik

Jak pomalować zderzak?