Jak poprawić akustykę?

Data: 2015-03-15 18:32:55
Autor: Fragi
Jak poprawić akustykę?
Dnia Sat, 14 Mar 2015 23:39:48 +0100, FEniks napisał(a):

Chcę poprawić akustykę w salonie. Generalnie jestem minimalistk± w aranżacji wnętrz, ale powoli dorosłam do tego, że jednak co¶ trzeba. Na razie oczywi¶cie stanęło na tym, żeby kupić spory dywan.  To chyba najprostsze rozwi±zanie, ale może co¶ jeszcze mogłoby pomóc?

Zasłony, poduchy na kanapach i fotelach, no i dywany.

A je¶li jednak dywan, to drugie pytanie - czy kto¶ ma do¶wiadczenia z dywanami firmy "agnella" z Białegostoku? Czy ma sens inwestowanie w ich wełniane wyroby? S± ze 4 razy droższe od syntetycznych, ale może warto?

Nie mam pojęcia jak sprawdzaj± się w użytkowaniu dywany tej firmy.
Sama z dywanów ( i wełnianych, i syntetycznych) zrezygnowałam parę lat
temu. Nie miało to żadnego wpływu na akustykę, ale u mnie zapewne jest
mniejsza przestrzeń niż u Ciebie, chociaż również jest otwarta.

--
Pozdrawiam,

Data: 2015-03-15 20:56:25
Autor: FEniks
Jak poprawić akustykę?
W dniu 2015-03-15 o 18:32, Fragi pisze:
[...]

Jedni rezygnuj±, inni po latach się decyduj±. Jest ruch w dywanowym interesie. ;)

Ewa

Jak poprawić akustykę?