Jak poprawić akustykę?

Data: 2015-03-14 16:17:34
Autor: kogutek444
Jak poprawić akustykę?
W dniu sobota, 14 marca 2015 23:40:02 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:
Chcę poprawić akustykę w salonie. Generalnie jestem minimalistką w aranżacji wnętrz, ale powoli dorosłam do tego, że jednak coś trzeba. Na razie oczywiście stanęło na tym, żeby kupić spory dywan.  To chyba najprostsze rozwiązanie, ale może coś jeszcze mogłoby pomóc?
A jeśli jednak dywan, to drugie pytanie - czy ktoś ma doświadczenia z dywanami firmy "agnella" z Białegostoku? Czy ma sens inwestowanie w ich wełniane wyroby? Są ze 4 razy droższe od syntetycznych, ale może warto?

Ewa

Mole się ucieszą.

Jak poprawić akustykę?