Jak poprawić akustykę?

Data: 2015-03-16 09:18:31
Autor: Przesmiewca
Jak poprawić akustykę?
FEniks <xxx@poczta.fm> napisał(a):

A jeśli jednak dywan, to drugie pytanie - czy ktoś ma doświadczenia z dywanami firmy "agnella" z Białegostoku? Czy ma sens inwestowanie w ich wełniane wyroby? Są ze 4 razy droższe od syntetycznych, ale może warto?

Cos mi sie wydalo, ze moj jest z Agnelli - wiec sprawdzilem i
i potwierdzam, jest. Dywan to 100% welna i mam go juz z 5 lat. Nie mam zadnych zarzutow, orpocz moze tego, ze na poczatku trzeba bylo go pare razy dobrze odkurzyc bo wylazil z niego jakies
poprodukcyjny wlos - ale ponoc naturalne moga tak miec. Warto rowniez wziac pod uwage kwestie brudu,
roztoczy i tym podobnych rzeczy, jakie  gromadza sie w dywanach, bo niektorzy mocniej schorowani
pewnie moga miec jakies reakcje alergiczne.

Data: 2015-03-16 20:56:48
Autor: FEniks
Jak poprawić akustykę?
W dniu 2015-03-16 o 09:18, Przesmiewca pisze:
[...]

OK, dzięki!

Wybierałeś z katalogu czy widziałeś dywan przed zakupem w sklepie?

Ewa

Data: 2015-03-17 07:38:19
Autor: Przesmiewca
Jak poprawić akustykę?
FEniks <xxx@poczta.fm> napisał(a):

Wybierałeś z katalogu czy widziałeś dywan przed zakupem w sklepie?

Dotykalem wczesniej i po prostu naturalny bardzo nam sie spodobal.

Jak poprawić akustykę?