Jak poprawic szybko BIK przy uzyciu KK

Data: 2010-04-25 23:11:09
Autor: WW3
Jak poprawic szybko BIK przy uzyciu KK
Witam,

Prosze o porady jak szybko poprawic sobie BIK przy uzyciu KK. Duzo placic i
splacac odrazu, po pewnym czasie ? Duzo malych platnosci czy same duze?

Pozdr

Data: 2010-04-25 19:31:48
Autor: witek
WW3 wrote:
Witam,

Prosze o porady jak szybko poprawic sobie BIK przy uzyciu KK. Duzo placic i
splacac odrazu, po pewnym czasie ? Duzo malych platnosci czy same duze?

  I niby co chcesz osiągnąć, po za wpisem, że masz karte wydaną z takim i takim limitem i takim zadluzeniem.
Możesz się nią nawet podcierać, a potem polerować do połysku i nic więcej się w BIK nie pojawi.

Data: 2010-04-26 09:06:09
Autor: xbartx
Dnia Sun, 25 Apr 2010 23:11:09 +0200, WW3 napisał(a):

Witam,

Prosze o porady jak szybko poprawic sobie BIK przy uzyciu KK. Duzo
placic i splacac odrazu, po pewnym czasie ?

Duzo malych platnosci czy same duze?

W jakim sensie "poprawić BIK"? Jeżeli masz zaległości, to je po prostu spłać i przestań się zadłużać.

--
xbartx

Data: 2010-04-26 11:48:46
Autor: Feromon

Użytkownik "WW3" <wwakawaWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001dff.4bd4afednewsgate.onet.pl...
Witam,

Prosze o porady jak szybko poprawic sobie BIK przy uzyciu KK. Duzo placic i
splacac odrazu, po pewnym czasie ?

Duzo malych platnosci czy same duze?

Ale co miało by się zmienić w BIK i w jakim celu?

W celu uzyskania większego limitu przenosimy kartę
(znaczy z papierkiem o zlikwidowaniu idziemy do) mBanku
i mamy 120%

albo do Millenium gdzie jak wziąłem kartę na spłatę innych
kart to mi posumowali limity tych spłacanych i dostałem złotą kartę z marszu.
Jedynym mankamentem jest roczna opłata za "złoto" ;))

Można sobie zamówić "wyciąg z biku" za trzydzieści złotych
przysyłają poleconym. Poczytać i wyciągnąć wnioski.
Przy wizycie w banku z zaświadczeniem o zarobkach
i miejscu pracy poprosić, by te pozytywne dane
umieszczali w zapytaniach do BIKu. Myślę, że
z lenistwa nie wpisują tych danych, to ich tam nie ma.
Zamknięcie karty lub krdedytu kasuje pozytywną historię.
Można się zwrócić do BIKu o nie kasowanie takiej pozytywnej historii kredytowej

Feromon

Feromon

Data: 2010-04-26 04:05:26
Autor: Jarek Andrzejewski
On 26 Kwi, 11:48, "Feromon" <fer0...@wp.pl> wrote:

Można sobie zamówić "wyciąg z biku" za trzydzieści złotych
przysyłają poleconym. Poczytać i wyciągnąć wnioski.

raz na pół roku jest za darmo.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-04-26 23:20:01
Autor: DanW
W dniu 25-04-2010 23:11, WW3 pisze:
[...]

Operacje KK pomogą uzyskać zdolność kredytową jeśli nie miałeś historii kredytowej. Jeśli masz złą historię w BIK to nic nie pomoże. Teraz musisz poczekać 5 lat od ostatniego "złego" wpisu by mieć dobrą historię.

Data: 2010-04-28 18:11:06
Autor: kashmiri
Jak poprawic szybko BIK przy uzyciu KK
DanW (<mybox@gazeta.pl>) ma odwage pisac:
[...]

Nie do końca. Bieżące prawidłowe zarządzanie kredytem też może się liczyć, mimo że kiedyś były problemy. Zależy od algorytmów stosowanych przez dany bank.

k.

Data: 2010-04-28 23:27:30
Autor: DanW
W dniu 28-04-2010 16:11, kashmiri pisze:
[...]

A jaki to bank? Wiem mniej więcej jak to wygląda w 10-15 bankach i niestety nie znam takiego, który mógłby udzielić kredytu osobie z wpisem "windykacja". D.

Data: 2010-05-02 13:27:18
Autor: kashmiri
Jak poprawic szybko BIK przy uzyciu KK
DanW <mybox@gazeta.pl> dared to write:
[...]

Zależy kiedy była. Zależy od banku. W UK są karty "do poprawy kredytu" (credit repair cards):
www.vanquis.co.uk (tak tak, wydaje ją Provident)
www.aquacard.co.uk
www.capitalone.co.uk
Oprocentowanie na wszystkich ok. 40%.

W USA też jest tego trochę, nie chce mi się wypisywać. Z tym że w kraju wolności oprocentowanie kredytu potrafi wynosić 200% i wyżej.

Poza tym nie mówimy o "kredycie" jako kredycie, tylko o karcie kredytowej. Przecież może być to karta zabezpieczona - ale do BIK-u raportowana jako zwykła kredytowa.

Chyba wątkotwórcy chodzi o sposób na zły BIK, nie?

k.

Jak poprawic szybko BIK przy uzyciu KK