Jak poprowadzić pancerz gdy nie ma uchwytu?

Data: 2010-03-21 12:15:23
Autor: Romal
Jak poprowadzić pancerz gdy nie ma uchwytu?
R.Madejski wrote:

Posiada wspawane uchwyty na górnej rurze do prowadzenia
pancerzy, ALE o różnych średnicach: dwa takie same, jeden znacznie
większy.

Dwie przelotki są do pancerzy  od przerzutek, jeden od pancerza hamulcowego. One przeważnie różnią się średnicą, więc i przelotki mają inne.

--
Romal
http://www.sakwiarz.pl/

Data: 2010-03-21 12:19:20
Autor: R.Madejski
Romal wrote:
R.Madejski wrote:

[...]

Tak, ale średnica tego większego po lewej jest znacznie większa niż pancerz hamulcowy 5mm. Wygląda mi to na uchwyt pod coś związanego z hamulcem tarczowym a nie pancerz V-BRAKE. I stąd mój problem, bo nie trzyma się pancerz i tak jak na zdjęciu: przechodzi przez uchwyt.

RM

Data: 2010-03-21 12:40:59
Autor: Romal
R.Madejski wrote:

Tak, ale średnica tego większego po lewej jest znacznie większa niż
pancerz hamulcowy 5mm.

Zmierzyłem swoje plastikowe końcówki pancerzy Jagware. Mają średnicę 6mm, chociaż siedzą na standardowym pancerzu. Takie by Ci pasowały do tej przelotki? Takie, jak na Twoim zdjęciu rzeczywiście mają tylko 5 mm, chociaż...

Mam pod ręką starego Marina, który ma znacznie grubszy pancerz i na nim końcówkę o średnicy 7 mm. Linka jest tak gruba, że nie mieści się razem z zakończeniem w gnieździe klamki, więc musiałem z tego zakończenia zrezygnować, ale za to w przelotce siedzi idealnie.

Jak widzisz, linki i pancerze też nie są standardowe. Musisz poszukać innych końcówek.

--
Romal
http://www.sakwiarz.pl/

Data: 2010-03-21 12:44:40
Autor: ...::QRT::...
Dnia Sun, 21 Mar 2010 12:19:20 +0100, R.Madejski napisał(a):

Romal wrote:
R.Madejski wrote:

[...]

mi to wyglada na "uchwyt" na przewód hydrauliczny. Aczkolwiek też dość
dziwny bo przewody hydrauliczne czesto sie mocuje opaskami zaciskowymi a
tutaj nie widze takiej możliwości Musisz puscić linkę w pełnym pancerzu i
jakoś to do ramy przytwierdzić

Data: 2010-03-21 12:37:43
Autor: R.Madejski
Romal wrote:
R.Madejski wrote:

[...]

Tutaj dokładniej widać dysproporcję w średnicach:

http://img13.imageshack.us/img13/8444/dscf4816j.jpg

Każda końcówka pancerza jaką posiadam (ze sklepu: "..i do tych pancerzy poproszę końcówki") po prostu przelatuje przez uchwyt po lewej stronie. Czy produkuje się specjalne końcówki o zwiększonej średnicy?

RM

Jak poprowadzić pancerz gdy nie ma uchwytu?