Jak poprowadzić pancerz gdy nie ma uchwytu?

Data: 2010-03-22 11:13:03
Autor: ziulek
Jak poprowadzić pancerz gdy nie ma uchwytu?
On 21 Mar, 12:09, "R.Madejski" <rmadej...@a-- -- co.com> wrote:
Nie wiem czy spotkaliście się z taką sytuacją: rama pod hamulce V-BRAKE
i TARCZOWE, Posiada wspawane uchwyty na górnej rurze do prowadzenia
pancerzy, ALE o różnych średnicach: dwa takie same, jeden znacznie większy.

http://img153.imageshack.us/img153/8678/dscf4814a.jpg

W wyniku tego pancerz środkowy i po prawej stronie mają oparcie i są
blokowane a pancerz z lewej strony nie. Sytuacja nie jest dla mnie
zrozumiała. Nie ma innych uchwytów do pancerzy na rurach górnej i dolnej.

Ponieważ używam hamulców V-BRAKE mam pytanie: jak należy sobie poradzić
z zamocowaniem jednego z pancerzy?

RM

Ja zrobiłem tak  http://picasaweb.google.pl/lh/photo/62J_kfcoiSK2MaDIQohRRw?feat=directlink
Może trochę estetyka traci ale to rower do jazdy a nie laleczka od
picu.

Jak poprowadzić pancerz gdy nie ma uchwytu?