Jak postawic pawlion?

Data: 2010-11-09 12:23:09
Autor: Jacek
Jak postawic pawlion?
Witam!

Powiedzmy, ze wzdluz glownej drogi jest teren ktorego fragment uda mi sie wynajac od wlasciciela.
Powiedzmy, ze nie ma tam zadnych mediow - niemniej postaram sie zogranizowac tam prad.
Moje pytani brzmi - w jakis sposob postawic tam legalnie pawilon do sprzedazy czegokolwiek.
Wiem, ze czasem mozna postawic budyneczek ponizej 25 metrow kwadratowych "na zgloszenie" do gminy.
Idealnie by bylo gdyby to bylo np 40 metrow, ale nie bede wybrzydzal.
Chodzi o to aby nie wynajac gruntu a potem skladac pozowlenia na budowe i placic np 3 miesiecy za frajer, za teren na ktorym nic nie mozna zrobic.
Czy jest jakies obejscie tej sytuacji?

Data: 2010-11-12 18:44:49
Autor: Adam Sito
Jak postawic pawlion?
W pasie drogowym czy nie?
Pojęcie "droga główna" jest bardzo rozległe...

--
AS