Jak powinien sta? znak przy drodze

Data: 2014-02-13 11:29:36
Autor: Myjk
Jak powinien sta? znak przy drodze
Thu, 13 Feb 2014 09:57:07 +0000 (UTC), Budzik
Ale pytanie czy znak może stać tak daleko od jezdni?

Dz.U. Nr 220 Poz. 2181. czyli tzw. warunki szczegółowe o tym temacie traktują całkiem dokładnie (z rysunkami włącznie). :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-13 12:30:58
Autor: Pawel O'Pajak
Jak powinien sta? znak przy drodze
Powitanko,

Dz.U. Nr 220 Poz. 2181.

Ale tam sa minimalne odleglosci, o max ani slowa. Czyli mozna dostac mandat za nie stosowanie sie do znaku w Sydney jadac droga 79 w RP. Oczywiscie znak w tym australijskim miasteczku musi byc min 2 m nad ziemia, byc z folia odblaskowa, miec odpowiedni kolor i wielkosc i moze tabliczke, ze dotyczy drogi 79 na antypodach.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma szkodliwo spoeczn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mroek)

Data: 2014-02-13 12:08:11
Autor: Budzik
Jak powinien sta? znak przy drodze
Uytkownik Pawel O'Pajak opajak1@gazeta.pl ...

[...]

No wasnie.
Tez nie mog znale maks odlegoci.

Data: 2014-02-13 13:14:32
Autor: Myjk
Jak powinien sta? znak przy drodze
Thu, 13 Feb 2014 12:30:58 +0100, Pawel O'Pajak
Ale tam sa minimalne odleglosci, o max ani slowa.

Ponieważ tutaj kluczowa jest odległość minimalna. Jeśli jest bliżej, to
jest źle. Jeśli dalej, choć nic nie przeszkadza aby stał przy zadanej
minimalnej odległości, to też źle. Proste jak drut.

Czyli mozna dostac mandat za nie stosowanie sie do znaku w Sydney jadac droga 79 w RP.

Widziałeś kiedyś pas drogowy o szerokości od DK79 w RP do Sydney?
Pokaż no to palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.

Budyń, a Ty zapuść jakąś linę do tego miejsca, bo mi tak net kaleczy że nie
jestem w stanie pojechać trzech kliknięć bez złapania irytacji. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-13 12:36:16
Autor: Budzik
Jak powinien sta? znak przy drodze
Uytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Budy, a Ty zapu jak lin do tego miejsca, bo mi tak net kaleczy
e nie jestem w stanie pojecha trzech klikni bez zapania irytacji.
:P

Myjka, czy moemy nie przekrca nickw?

Linka chtnie, ale przyznam, ze nie mam pojcia jak to zrobi z maps.google. aby zalinkowac konkretnem iejsce albo jeszcze lepiej: konkretny widok z street view.

Generalnie jest tak, ze znak stoi dosc daleko po prawej stronie, bo obok drogi biegna jakies tory. Wiec znak jest za torami.

Data: 2014-02-13 12:40:28
Autor: AZ
On 2014-02-13, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Linka chętnie, ale przyznam, ze nie mam pojęcia jak to zrobić z maps.google. aby zalinkowac konkretnem iejsce albo jeszcze lepiej: konkretny widok z street view.

Masz ikonke drukarki i ogniwa lancucha, klikasz na ten lancuch i masz linka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-13 14:14:04
Autor: Budzik
Jak powinien sta? znak przy drodze
Uytkownik AZ artur.zabronski@gmail.com ...

[...]

Dziki
https://maps.google.pl/maps?q=%C5%9Brem&hl=pl&ie=UTF8&ll=52.106083,16.97353
4&spn=0.086035,0.154324&sll=52.101492,16.987962&sspn=0.021511,0.038581&hnea
r=%C5%9Arem,+%C5%9Bremski,+wielkopolskie&t=m&z=13&layer=c&cbll=52.10608,16.
973436&panoid=R0c1UuqD_8MJ8v30BxuuAg&cbp=12,126.03,,0,19.02

http://tiny.pl/qjwtz

Data: 2014-02-13 14:32:21
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2014-02-13 13:40, AZ pisze:
On 2014-02-13, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

A jak to zrobić w nowych mapach Google? :)

Data: 2014-02-13 13:41:24
Autor: AZ
On 2014-02-13, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Masz ikonke drukarki i ogniwa lancucha, klikasz na ten lancuch i masz linka.

A jak to zrobić w nowych mapach Google? :)

A co to sa nowe mapy google? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-13 14:45:50
Autor: Artur Maśląg
On 2014-02-13, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Masz ikonke drukarki i ogniwa lancucha, klikasz na ten lancuch i masz linka.

A jak to zrobić w nowych mapach Google? :)

A co to sa nowe mapy google? ;-)

Inne niż klasyczne (przynajmniej oni tak to nazywają) - inny jest
widok, zmienili to jakiś czas temu, nie ma łańcucha, drukarki :>

Data: 2014-02-13 13:52:05
Autor: AZ
On 2014-02-13, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

A co to sa nowe mapy google? ;-)

Inne niż klasyczne (przynajmniej oni tak to nazywają) - inny jest
widok, zmienili to jakiś czas temu, nie ma łańcucha, drukarki :>

A juz widze, no to masz w prawym dolnym ikonke z trybikiem a tam "Udostępnij i umieść mapę".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-13 14:58:14
Autor: Artur Maśląg
On 2014-02-13, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

A co to sa nowe mapy google? ;-)

[...]

Dzięki - długo się temu przyglądałem, ale na to nie wpadłem ;)

Data: 2014-02-13 14:47:24
Autor: Artur Maśląg
On 2014-02-13, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

https://support.google.com/maps/answer/3045828?hl=pl

:)

Data: 2014-02-13 14:34:57
Autor: Myjk
Jak powinien sta? znak przy drodze
Thu, 13 Feb 2014 14:32:21 +0100, Artur Maśląg
A jak to zrobić w nowych mapach Google? :)

W sensie na smarkfonie? Przytrzymujesz punkt, wyskakuje "pinezka", tapasz
ją ponownie i wyskakuje SV foto i powyżej "Udostępnij".

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-13 14:38:24
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2014-02-13 14:34, Myjk pisze:
Thu, 13 Feb 2014 14:32:21 +0100, Artur Maśląg

A jak to zrobić w nowych mapach Google? :)

W sensie na smarkfonie? Przytrzymujesz punkt, wyskakuje "pinezka", tapasz
ją ponownie i wyskakuje SV foto i powyżej "Udostępnij".

Nie, w PC, np. Firefoxie :)

Data: 2014-02-13 14:04:10
Autor: Myjk
Jak powinien sta? znak przy drodze
Thu, 13 Feb 2014 12:36:16 +0000 (UTC), Budzik
Myjka, czy możemy nie przekręcać nicków?

Przepraszam, nie wiem co mi odpaliło z tym budyniem.
Łazi za mną ostatnio ten deser, podobnie jak kisiel. :P

Linka chętnie, ale przyznam, ze nie mam pojęcia jak to zrobić z maps.google. aby zalinkowac konkretnem iejsce albo jeszcze lepiej: konkretny widok z street view.
 Wybierasz punkt na mapie, pokazuje Ci "A" "szukany punkt" i obok masz
ikonkę z "łańcuchem". Otwiera się okienko, aptaszasz "Krótki URL",
kopiujesz, wklejasz gdzie lubisz i jest: http://goo.gl/maps/xxJFt

Generalnie jest tak, ze znak stoi dosc daleko po prawej stronie, bo obok drogi biegna jakies tory. Wiec znak jest za torami.

To jak ma stać bliżej skoro nie ma gdzie stać? Na torach czy na jezdni?

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-13 14:14:04
Autor: Budzik
Jak powinien sta? znak przy drodze
Uytkownik Myjk myjkel@nospam.op.pl ...

Myjka, czy moemy nie przekrca nickw?

Przepraszam, nie wiem co mi odpalio z tym budyniem.
azi za mn ostatnio ten deser, podobnie jak kisiel. :P

[...]
ikonk z "acuchem". Otwiera si okienko, aptaszasz "Krtki URL",
[...]

To jak ma sta bliej skoro nie ma gdzie sta? Na torach czy na jezdni?

No nie wiem :)
Nad droga?
Dobrze, ze w ogole stoi ;-)

Data: 2014-02-13 14:32:44
Autor: Myjk
[...]

Znalazłem. :P http://goo.gl/maps/O9N7i
Komentarza brak, po prostu nie da się inaczej.
Tory, rów, gruntówka.

Ciekawe czy cokolwiek tymi torami jeździ. ;P

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-13 13:48:14
Autor: masti
Dnia pięknego Thu, 13 Feb 2014 14:32:44 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

[...]

e, myślałem, że to gdzieś koło tej chałupy będzie. A tak to całkiem OK stoi. I po to jest powtórzony po lewej.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-13 15:36:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jak powinien sta? znak przy drodze
Hello masti,

[...]
Znalazem. :P http://goo.gl/maps/O9N7i Komentarza brak, po prostu nie da
si inaczej. Tory, rw, gruntwka.
Ciekawe czy cokolwiek tymi torami jedzi. ;P
e, mylaem, e to gdzie koo tej chaupy bdzie. A tak to cakiem OK
stoi. I po to jest powtrzony po lewej.

Ale jakie przepisy dotyczce odlegoci znaku od skraju jezdni chyba
obowizuj...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-13 13:40:53
Autor: Pawel O'Pajak
Jak powinien sta? znak przy drodze
Powitanko,

Widziae kiedy pas drogowy o szerokoci od DK79 w RP do Sydney?
Poka no to palcem, bo chc uwierzy e ni.

Pokazuje palcem p1.1, sam poczatek. Gdzie jest mowa o pasie drogowym? Mowa jest o drodze. W Sydney drog nie maja?
Serio to nie raz widywalem znaki w odleglosci moze nie australijskiej, ale wystarczajaco duzej, by przeoczyc.
Ponadto, bycmoze jest w jakims innym rozporzadzeniu, albo w tym nie moge sie doszukac, ale kiedys obowiazywala zasada, ze po lewej stronie moze byc powtorzenie znaku stojacego po prawej stronie drogi i chyba bylo tez tak, ze musi byc na wielopasmowych.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-02-13 14:33:04
Autor: Myjk
Jak powinien sta? znak przy drodze
Thu, 13 Feb 2014 13:40:53 +0100, Pawel O'Pajak
Pokazuje palcem p1.1, sam poczatek. Gdzie jest mowa o pasie drogowym? Mowa jest o drodze.

Rozczulasz.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-13 21:51:32
Autor: John Kołalsky
Jak powinien sta? znak przy drodze

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

Ale pytanie czy znak może stać tak daleko od jezdni?

Dz.U. Nr 220 Poz. 2181. czyli tzw. warunki szczegółowe o tym
temacie traktują całkiem dokładnie (z rysunkami włącznie). :P

Przeglądam sobie http://drogipubliczne.eu/1-1-warunki-techniczne-umieszczania-znakow-drogowych

i zastanawiam się czy można umieścić znak nieprostpadle do toru jazdy. Takie np znaki miejsc dla niepełnosprawnych.

Jak powinien sta? znak przy drodze