Jak powinna reagować policja

Data: 2019-11-22 17:59:47
Autor: Budzik
Jak powinna reagować policja
Jest sobie jakis tam fyrtel - kilka ulic na krzyz, dosc duzy ruch na codzien ale przejezdza sie w miare płynnie.

Nagle zamykane jest dosłownie pol polowy ulicy na kilka dni.

I zaczyna sie armagedon. Fragment który normalnie przejezdza sie w 3-4 minuty zajmuje minut 40, niektore uliczki stoja permanentnie w godzinnym korku.

Winne całej sytuacji jest:
- brak zmiany organizacji ruchu jednego skrzyzowania a raczej brak zmiany organizacji oswietlenia a zeby byc jeszcze precyzyjniejszym - brak wyłączenia swiateł na jednym ze skrzyzowań.

Zastanawia mnie, jak powinna zareagowac na taka sytuacje policja?
Czy przed uruchomieniem takich robót drogowych nastepuje jakis proces ogledzinowo myslowy ktory kazałby sie zastanowic, jak przeprowadzic taka operacje w miare bezproblemowo dla poruszajacych sie kierowców?

Jeżeli nie, to jak powinna zareagować policja która trafia w takie miejsce i widzi co sie dzieje?

Jak wreszcie powinna zareagować policja kiedy dostaje w takiej sprawie zgłoszenie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2019-11-22 11:49:39
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 22 listopada 2019 11:59:49 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:

[...]

Nijak. oni od tego nie sa.

Jeżeli nie, to jak powinna zareagować policja która trafia w takie miejsce i widzi co sie dzieje?

Jako policja, nijak, jako obywatele, moga sobie napisac do organizatora ruchu i ponarzekac.
Jako funkcjonariusz, moga zasygnalizowac temat do komendanta. On sie moze przejac lub nie. Nie musi.

Jak wreszcie powinna zareagować policja kiedy dostaje w takiej sprawie zgłoszenie?

Nijak. Ktos zlamal prawo?

PS.
Ludzie nie wiem skad mysla ze policja ma pomagac, ulatwiac, reagowac na nie wiem co.
Nie. Policja ma obowiazek reagowac tylko na pewne sytuacje i to tez bez narazania wlasnego zycia.
Wiele osob tego nie czai. Policja to juz od dawna nie "sluzba" spoleczenstwu. To jest etat, praca, 7-15 czy jak tam akurat grafik ustawili. Po fajrancie policjant moze i czesto ma centralnie w dupie co sie wokolo niego dzieje..
A na etacie robi tylko to co mu kaze szef. Tak jak zwykly biurokrata nie znajduje sobie dodatkowego zajecia tylko klika w pudelka, tak policjant patrzy sobie na "ptoki na dzewah" jak nie jest na rejestrowanej interwencji.
Dlugo by pisac, pewnie maly flame o to bedzie...

Data: 2019-11-23 08:20:20
Autor: kk
Jak powinna reagować policja
..
On 2019-11-22 20:49, sczygiel@gmail.com wrote:
[...]

Dokładnie. Do organizowania ruchu koło marketów zatrudnia się normalnych ludzików.

Data: 2019-11-23 11:59:45
Autor: Budzik
Jak powinna reagować policja
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

[...]

Czyli przy takich robotach drogowych mozna sobie zmienic organizacje ruchu według własnego widzimisie?
Czy jak sie robi jakis remont czy nowa droge to rowniez odbywa sie to bez konsultacji z policją?

[...]

Ok, ale czy funkcjonariusz powinien to zasygnalizowac jak widzi taka sytuacje?

Jak wreszcie powinna zareagować policja kiedy dostaje w takiej
sprawie zgłoszenie?

Nijak. Ktos zlamal prawo?

Nie wiem. Kto ma to sprawdzic i rozsadzic?

BTW Chciałbym sie tylko upewnic - te wszystkie uwagi dotycza wydziału ruchu drogowego?

[...]

Te uwagi sa nie na temat. To ze cos jest praca od 7-15 i ze tylko jak komendant kaze nijak nie wyjasniaja wytpliwości co powinna policja z dana sytuacja zrobic. Przeciez moga to zrobic w swoich godzinach pracy po wczesniejszym otrzymaniu zadania od komendanta...

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

Data: 2019-11-23 17:14:26
Autor: tck
W dniu 23.11.2019 o 12:59, Budzik pisze:
[...]

z policją nie, z zarządcą drogi, jemu się przedstawia plan organizacji ruchu i tam jest on akceptowany
--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-11-26 00:17:47
Autor: lleeoo
Jak powinna reagować policja
tck <tck@top.Wytnij.net.pl> Wrote in message:
W dniu 23.11.2019 o 12:59, Budzik pisze:> Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...> >>> Zastanawia mnie, jak powinna zareagowac na taka sytuacje policja?>>> Czy przed uruchomieniem takich robót drogowych nastepuje jakis>>> proces ogledzinowo myslowy ktory kazałby sie zastanowic, jak>>> przeprowadzic taka operacje w miare bezproblemowo dla poruszajacych>>> sie kierowców?>>>>> Nijak. oni od tego nie sa.> > Czyli przy takich robotach drogowych mozna sobie zmienic organizacje> ruchu według własnego widzimisie?> Czy jak sie robi jakis remont czy nowa droge to rowniez odbywa sie to bez> konsultacji z policją?z policją nie, z zarządcą drogi, jemu się przedstawia plan organizacji ruchu i tam jest on akceptowany-- pozdrTomasztck(at)top.net.pl

Nieprawda, najpierw plan tymczasowej organizacji zatwierdza
 policja a potem zarządca. --
lleeoo

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2019-11-26 09:55:40
Autor: sczygiel
On Saturday, 23 November 2019 05:59:46 UTC-6, Budzik  wrote:
Użytkownik  sczygiel@gmail.com ...

Czyli przy takich robotach drogowych mozna sobie zmienic organizacje ruchu według własnego widzimisie?

No zarzadca ruchu moze.
I pewnie konsultuje to z policja, ale nie sadze zeby musial za kazdym razem..

Czy jak sie robi jakis remont czy nowa droge to rowniez odbywa sie to bez konsultacji z policją?

To juz musisz spytac zarzadce. Mysle ze nie ma reguly ze zawsze jest konsultowane. Czasem jest, czasem nie.

> organizatora ruchu i ponarzekac. Jako funkcjonariusz, moga
> zasygnalizowac temat do komendanta. On sie moze przejac lub nie. Nie
> musi. Ok, ale czy funkcjonariusz powinien to zasygnalizowac jak widzi taka sytuacje?

Mysle ze nie ma tego w obowiazkach.
Nikt sie nie zabija, nikt nie kradnie, nikt nic nie niszczy. Jest zestaw rzeczy sciganych z urzedu, mysle ze korki czy jak by to inaczej nie nazwac do nich nie naleza.

> Nie wiem. Kto ma to sprawdzic i rozsadzic?

Mozesz zglosic do prokuratury. Oni sie zajma. Jak im paragraf zasugerujesz to pojdzie lepiej.

BTW Chciałbym sie tylko upewnic - te wszystkie uwagi dotycza wydziału ruchu drogowego?

Mysle ze tak.

> [...]
> pewnie maly flame o to bedzie... Te uwagi sa nie na temat. To ze cos jest praca od 7-15 i ze tylko jak komendant kaze nijak nie wyjasniaja wytpliwości co powinna policja z dana sytuacja zrobic. Przeciez moga to zrobic w swoich godzinach pracy po wczesniejszym otrzymaniu zadania od komendanta...

Sa na temat. I sam napisales to co napisalem ja. Jak komendant kaze to robia. A komendant nie kazal to nie robia. Albo nie musial kazac albo mu sie nie chcialo.

I pewnie o to pytasz. Wiec w sumie nie wiem jakie sa obowiazki komendanta.
Mozesz poszukac pod tym katem. Moze gdzies jest napisane ze ma dbac o bezpieczenstwo na drogach. Ale czy o plynnosci ruchu tam tez napisali to watpie....

Data: 2019-11-28 17:59:36
Autor: Budzik
[...]

Podobna sytuacja:
- Gniezno, wiadukt w ciągu trasy krajowej, wiadukt idzie po łuku.
Drogowcy wyłączyli lewy pas na tym łuku, ale w taki sposób ze dopiero jadac tym lukiem nagle ich zauwazasz.
To było ze 3 dni temu...
Wszyscy widzieli ze to jest zle oznakowane, ze co chwila dochodzi do niebezpiecznych ssytuacji nagłego hamowania etc. Na cbradiu co chwile ktos wyzywa.
Wszyscy widzieli poza drogowcami i policją...

Az dzis jade i patrze - niemozliwe - przed łukiem pojawiło się kilka znaków ze zwezenie, ze roboty drogowe... Wow

Jak dojechałem do robót to juz wiedziałem dlaczego - 3 auta musiały sie rozjebac zeby ktos zareagował...

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2019-11-28 10:19:42
Autor: sczygiel
On Thursday, 28 November 2019 11:59:38 UTC-6, Budzik  wrote:
> [...]

Jak dojechałem do robót to juz wiedziałem dlaczego - 3 auta musiały sie rozjebac zeby ktos zareagował...

No taki urok nieuregulowanych sytuacji.
Tez bym chcial zeby email z opisem sytuacji starczyl zeby ktos ruszyl dupe ale wiem jak to w rzeczywistosci wyglada i to nie jest domena tylko u nas. Gdzie indziej tez sa sytuacje ze cos jest zle ale nikt sie tym nie przejmuje a ludzie traca czas, pieniadze, zdrowie...

Data: 2019-11-30 12:59:32
Autor: Budzik
> [...]

kilka znaków ze zwezenie, ze roboty drogowe... Wow

Jak dojechałem do robót to juz wiedziałem dlaczego - 3 auta musiały

To nie jest problem nieuregulowania tylko lenistwa i braku zdrowego rozsadku.
Jak to mozliwe ze specjalne słuzby biorace za to spora kase, kupujace sobie drogie zabawki nie sa  stanie prawidłowo rozpoznac sytuacji ktora wiekszosc kierowców rozpoznaje bez problemu?

[...]
Jaki email? Takie sprawy powinny byc rozwiazywane z klucza.
Relatywizacja ze gdzie indziej tez ludzie biora kase za nic srednio mnie interesuje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2019-11-23 04:09:23
Autor: J.F.

https://en.wikipedia.org/wiki/Braess%27s_paradox#Discovery_and_definition

[...]

Schemat zastepczej organizacji ruchu, czy jakos tak.
Ale to zarzadca drogi wymaga od wykonawy, ktoremu zlecil robote :-)

Jeżeli nie, to jak powinna zareagować policja która trafia w takie miejsce i widzi co sie dzieje?

Koguty wlaczyc ? Bo poza tym co ich to obchodzi - bezpiecznie jest,
pochwale ma wystosowac do osobnika, ktory podniosl bezpieczenstwo?

Choc we wrocku ladnie kiedys wspolpracowali ...

Jak wreszcie powinna zareagować policja kiedy dostaje w takiej sprawie zgłoszenie?

Odpisac ze to zly adres, czy odpisac i przekazac pod wlasciwy - oto
jest pytanie ;-)

J.

Data: 2019-11-23 05:19:15
Autor: Zenek Kapelinder
Jak powinna reagować policja
Chciałbym żeby policja zaczęła coś więcej robić niz wystawianie mandatow.

Data: 2019-11-23 08:18:23
Autor: kk
On 2019-11-22 18:59, Budzik wrote:

Zastanawia mnie, jak powinna zareagowac na taka sytuacje policja?

Zawsze powinni kopać rowy

Data: 2019-11-23 10:23:11
Autor: Jacek
W dniu 22.11.2019 o 18:59, Budzik pisze:

Jeżeli nie, to jak powinna zareagować policja która trafia w takie
miejsce i widzi co sie dzieje?

Jak wreszcie powinna zareagować policja kiedy dostaje w takiej sprawie
zgłoszenie?
Oni to mają dupoko w głębie. Są od paragrafów, a nie od tego, żeby ludziom żyło sie lepiej.
Jacek

Data: 2019-11-23 12:35:17
Autor: radekp@konto.pl
Jak powinna reagować policja
22 Nov 2019 17:59:47 GMT, w <XnsAB0FB784054F8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Winne całej sytuacji jest:

- nieużywanie programów do nawigacji

Data: 2019-11-23 13:59:45
Autor: Budzik
Jak powinna reagować policja
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Winne całej sytuacji jest:

- nieużywanie programów do nawigacji

Wiem ze mi nie uwierzysz na słowo ale pierdalnąłes jak łysy warkoczami o kant kuli...

Stało wszystko w promieniu kilku ulic a wszystko dałoby sie rozładowac do normalnego stanu jednym patrolem policji ktory przez kilka godzin posterowałby ruchem, tudziez po prostu wyłaczeniem jednej sygnalizacji swietlnej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2019-11-25 18:45:01
Autor: radekp@konto.pl
Jak powinna reagować policja
23 Nov 2019 13:59:45 GMT, w <XnsAB108F7DB3E34budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
> [...]

Stało wszystko w promieniu kilku ulic a wszystko dałoby sie rozładowac do normalnego stanu jednym patrolem policji ktory przez kilka godzin posterowałby ruchem, tudziez po prostu wyłaczeniem jednej sygnalizacji swietlnej.

Czyli nadal:
- nieużywanie programów do nawigacji

Data: 2019-11-25 20:59:43
Autor: Budzik
> [...]

rozładowac do normalnego stanu jednym patrolem policji ktory przez
kilka godzin posterowałby ruchem, tudziez po prostu wyłaczeniem

Och... Wytłumacz mi prosze geniuszu, co da ci program do nawigacji jak w promieniu kilometra musisz odwiedzic 5 miejsc i przy kazdym z nich ruch z kazdej strony stoi w miejscu? (podpowiadam ze helikopterem nie dysponuje)

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2019-11-25 15:58:39
Autor: Zenek Kapelinder
Jak powinna reagować policja
Zostawić samochód trzy kilometry od korka i sprawy załatwić na hulajnodze.

Data: 2019-11-26 04:59:42
Autor: Budzik
Jak powinna reagować policja
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Zostawić samochód trzy kilometry od korka i sprawy załatwić na
hulajnodze.
no tak, chyba ze w kazdym z tych miejsc musisz wypakować towar...

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2019-11-26 10:41:57
Autor: Zenek Kapelinder
Jak powinna reagować policja
Trzeba się było uczyć to bys nie pracował fizycznie.

Data: 2019-11-27 04:59:40
Autor: Budzik
Jak powinna reagować policja
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Trzeba się było uczyć to bys nie pracował fizycznie.

;-DDDD
Zazdroszcze ci, kogutku!

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2019-11-23 14:15:06
Autor: kk
On 2019-11-23 12:35, radekp@konto.pl wrote:
22 Nov 2019 17:59:47 GMT, w <XnsAB0FB784054F8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Winne całej sytuacji jest:

- nieużywanie programów do nawigacji

Za używanie współczesnych programów powinno się użytkownikom płacić.

Jak powinna reagować policja