Jak powinna reagować policja

Data: 2019-11-23 12:35:17
Autor: radekp@konto.pl
Jak powinna reagować policja
22 Nov 2019 17:59:47 GMT, w <XnsAB0FB784054F8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Winne całej sytuacji jest:

- nieużywanie programów do nawigacji

Data: 2019-11-23 13:59:45
Autor: Budzik
Jak powinna reagować policja
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Winne całej sytuacji jest:

- nieużywanie programów do nawigacji

Wiem ze mi nie uwierzysz na słowo ale pierdalnąłes jak łysy warkoczami o kant kuli...

Stało wszystko w promieniu kilku ulic a wszystko dałoby sie rozładowac do normalnego stanu jednym patrolem policji ktory przez kilka godzin posterowałby ruchem, tudziez po prostu wyłaczeniem jednej sygnalizacji swietlnej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2019-11-25 18:45:01
Autor: radekp@konto.pl
Jak powinna reagować policja
23 Nov 2019 13:59:45 GMT, w <XnsAB108F7DB3E34budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
> [...]

Stało wszystko w promieniu kilku ulic a wszystko dałoby sie rozładowac do normalnego stanu jednym patrolem policji ktory przez kilka godzin posterowałby ruchem, tudziez po prostu wyłaczeniem jednej sygnalizacji swietlnej.

Czyli nadal:
- nieużywanie programów do nawigacji

Data: 2019-11-25 20:59:43
Autor: Budzik
> [...]

rozładowac do normalnego stanu jednym patrolem policji ktory przez
kilka godzin posterowałby ruchem, tudziez po prostu wyłaczeniem

Och... Wytłumacz mi prosze geniuszu, co da ci program do nawigacji jak w promieniu kilometra musisz odwiedzic 5 miejsc i przy kazdym z nich ruch z kazdej strony stoi w miejscu? (podpowiadam ze helikopterem nie dysponuje)

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2019-11-25 15:58:39
Autor: Zenek Kapelinder
Jak powinna reagować policja
Zostawić samochód trzy kilometry od korka i sprawy załatwić na hulajnodze.

Data: 2019-11-26 04:59:42
Autor: Budzik
Jak powinna reagować policja
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Zostawić samochód trzy kilometry od korka i sprawy załatwić na
hulajnodze.
no tak, chyba ze w kazdym z tych miejsc musisz wypakować towar...

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2019-11-26 10:41:57
Autor: Zenek Kapelinder
Jak powinna reagować policja
Trzeba się było uczyć to bys nie pracował fizycznie.

Data: 2019-11-27 04:59:40
Autor: Budzik
Jak powinna reagować policja
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Trzeba się było uczyć to bys nie pracował fizycznie.

;-DDDD
Zazdroszcze ci, kogutku!

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2019-11-23 14:15:06
Autor: kk
On 2019-11-23 12:35, radekp@konto.pl wrote:
22 Nov 2019 17:59:47 GMT, w <XnsAB0FB784054F8budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Winne całej sytuacji jest:

- nieużywanie programów do nawigacji

Za używanie współczesnych programów powinno się użytkownikom płacić.

Jak powinna reagować policja