Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?

Data: 2009-05-31 18:12:17
Autor: moje_przedmioty
Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?

Użytkownik "maxknowledge" <maxknowledge@gmail.com> napisał w wiadomości news:68cee863-3b23-4399-bfaa-52b7cc1bb234k2g2000yql.googlegroups.com...
Witam,

mam możliwość zakupu po niskiej cenie kamery wideo. Wiem nam osobę, od
której mam kupić ten przedmiot i wiem, że jest lekko niezrównoważona

Chcesz kupić sam od siebie?
Chyba ze sie spotkało dwóch niezrównoważonych
Dla kilku stów będzie sobie problem robił
Ludzie to maja jednak nasra.... w tych pustych łbach.
Foti

Data: 2009-05-31 09:57:12
Autor: maxknowledge
Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np . kamery wideo?
On 31 Maj, 18:12, "moje_przedmioty" <moje_przedmi...@interia.pl>
wrote:
Witam,

Won, kangurom jaja huśtać, ty dupku!

Data: 2009-05-31 20:07:17
Autor: moje_przedmioty

wrote:
[...]

Widzę że nic a nic sie nie pomyliłem :)

Data: 2009-06-01 07:58:48
Autor: Dziadek Mroz
Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?
Widzę że nic a nic sie nie pomyliłem :)

Dla mnie było jasne że orginalny post pisze osoba która chce sprzedać kamerę, jest pod wpływem i potem chciałby ją odzyskać

DM

Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?