Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?

Data: 2009-06-01 17:52:14
Autor: robert 21
Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?
Witam,

mam możliwość zakupu po niskiej cenie kamery wideo. Wiem nam osobę, od
której mam kupić ten przedmiot i wiem, że jest lekko niezrównoważona
(może się domagać zwrotu przedmiotu  - "ponieważ to jego"). Osoba, od
której chcę kupić kamerę potrzebuje pieniędzy na prawdopodobnie na
alkohol.

Chcę podpisać umowę kupna sprzedaży, jak ja jednej stronie to
sporądzić?

Niech wystawi na allegro kup teraz, i Ty ją kup, wtedy nie trzeba umowy.

--

Jak powinna wyglądać umowa kupna sprzedaży np. kamery wideo?