Jak powinny wyglądać ...

Data: 2020-02-19 18:17:35
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
Jak powinny wyglądać profesjonalne kryteria działania, np. w pracy wychowawczej, przy doborze pracowników czy kontrahentów!?

Data: 2020-02-19 18:20:23
Autor: u2
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 19.02.2020 o 18:17, z pisze:
Jak powinny wyglądać profesjonalne kryteria działania, np. w pracy wychowawczej, przy doborze pracowników czy kontrahentów!?

to domena prakseologii

Data: 2020-02-20 07:06:49
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-19 o 18:17, z pisze:
Jak powinny wyglądać profesjonalne kryteria działania, np. w pracy wychowawczej, przy doborze pracowników czy kontrahentów!?

co to za zestawienie? ;-)
--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-21 09:53:20
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-20 o 07:06, Runt pisze:

co to za zestawienie? ;-)

Niektórzy twierdzą że w tych sytuacjach należy promować osoby lgbt. Np. prezydent Warszawy

Data: 2020-02-21 01:54:34
Autor: japanizer
Jak powinny wyglądać ...
On Friday, February 21, 2020 at 5:53:47 PM UTC+9, z wrote:
W dniu 2020-02-20 o 07:06, Runt pisze:

> co to za zestawienie? ;-)

Niektórzy twierdzą że w tych sytuacjach należy promować osoby lgbt. Np. prezydent Warszawy

Jakimi dokładnie słowami ujął to prezydent Warszawy?

Data: 2020-02-21 11:06:42
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
"

Wprowadzenie do stołecznych szkół ,,latarników".
Uczniowie i uczennice LGBT+ są w szczególny sposób narażeni na przemoc, mowę
nienawiści, odrzucenie i dyskryminację. Młode osoby LGBT+ znacznie częściej niż ich
rówieśnicy mają myśli samobójcze, zapadają na depresję i zmagają się z niską
samooceną. Nie zawsze znajdują wsparcie wśród rodziny albo znajomych. Z tego powodu
miasto stołeczne Warszawa powinno stworzyć sieć ,,latarników" społecznych, czyli
nauczycieli i nauczycielek lub pedagogów i pedagożek szkolnych, którzy i które będą
monitorować sytuację uczniów LGBT+ w warszawskich szkołach podstawowych i
średnich.

Podpisanie i wdrożenie Karty Różnorodności w Urzędzie i jednostkach m.st.
Warszawy.
Karta Różnorodności, europejska inicjatywa na rzecz promocji i rozpowszechniania
polityki równego traktowania oraz zarządzania różnorodnością w miejscu pracy, powinna
zostać wdrożona w jednostkach m.st. Warszawy, w tym w Urzędzie. Podejmowanie
działań na rzecz przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy,
zapewnienia równości w zakresie wynagrodzenia, dostępu do pracy, awansów i szkoleń
oraz prowadzenia wśród pracowników _promocji_ i edukacji w zakresie różnorodności
pozwoli wyznaczyć wysoki standard pracy w Urzędzie m.st. Warszawy oraz jednostkach
m.st. Warszawy, na którym będą mogły wzorować się inne podmioty publiczne i
prywatne. Urząd m.st. Warszawy będzie na swoim przykładzie promował dobre praktyki
HR w tym zakresie i rekomendował ich wdrażanie w instytucjach m.st. Warszawy.

Stosowanie klauzul antydyskryminacyjnych w umowach z kontrahentami
miasta.
Miasto stołeczne Warszawa może być źródłem dobrych praktyk i wpływać na budowanie
dobrych praktyk w wielu sektorach gospodarki. Jednym z takich działań będzie
stosowanie klauzul antydyskryminacyjnych, których naruszenie będzie mogło skutkować
sankcjami.
Powołanie pełnomocnika Prezydenta m.st. Warszawy ds. społeczności LGBT+ z
odpowiednim umocowaniem w strukturze Urzędu m.st. Warszawy
pozwalającym na koordynację działań wdrożeniowych niniejszej deklaracji i
innych działań na rzecz społeczności LGBT+.

"

Data: 2020-02-21 03:56:16
Autor: japanizer
Jak powinny wyglądać ...
On Friday, February 21, 2020 at 7:10:02 PM UTC+9, z wrote:
"

[...]

Gdzie tu widzisz pisowski manipulancie promowanie osób LGBT?

Data: 2020-02-21 14:29:56
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
Usiądź spokojnie. Przeczytaj może nawet ze zrozumieniem. Potem pomyśl. Uwzględnij kontekst i wróć ze swoimi spostrzeżeniami.

Jak oczywiście podołasz ;-)

Data: 2020-02-21 05:37:52
Autor: japanizer
Jak powinny wyglądać ...
On Friday, February 21, 2020 at 10:29:57 PM UTC+9, z wrote:
Usiądź spokojnie. Przeczytaj może nawet ze zrozumieniem. Potem pomyśl. Uwzględnij kontekst i wróć ze swoimi spostrzeżeniami.

Jak oczywiście podołasz ;-)

Widzisz, pisowski manipulatorze. To, że w treści uchwały występuje, w oddzielnych zdaniach, słowo "promocja" oraz "LGBT", nie znaczy, że jest to promocja LGBT.

Jak sąsiad ci mówi, żebyś nie bił żony, to nie jest to promocja LGBT. Zaczynasz łapać?

Data: 2020-02-21 15:13:21
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
Ale potrafisz czytać też zdaniami i akapitami?

Naprowadzę Cię. W sprawie jakiej jeszcze grupy powstała podobna uchwała?

Były takie? Czy nie potrzeba się innymi "pokrzywdzonymi" przez "naturę" zajmować?

Data: 2020-02-21 16:50:14
Autor: japanizer
Jak powinny wyglądać ...
On Friday, February 21, 2020 at 11:13:58 PM UTC+9, z wrote:
Ale potrafisz czytać też zdaniami i akapitami?

Naprowadzę Cię. W sprawie jakiej jeszcze grupy powstała podobna uchwała?
Były takie? Czy nie potrzeba się innymi "pokrzywdzonymi" przez "naturę" zajmować?

Są w prawie zapisy o zakazie dyskryminacji ze względu na wiarę czy rasę.
Czy to jest według ciebie, idioto, promocja bycia Japończykiem wyznającym wiarę Shinto?

Są też w prawie zapisy o zakazie dyskryminacji niepełnosprawnych.
Czy to jest według ciebie, idioto, promocja tego, żebyś połamał sobie nogi?

Data: 2020-02-21 17:45:56
Autor: Jacek Bialy
Jak powinny wyglądać ...
[...]

Tylko po co to pisać?  Czy nie wystarczy zapisać, że wszyscy są równi ze względu na rasę czy religię?

   -- - Czy to jest według ciebie, idioto, promocja bycia Japończykiem wyznającym wiarę Shinto?
Są też w prawie zapisy o zakazie dyskryminacji niepełnosprawnych.

Ale po co to pisać? Nikt normalny nie dyskryminuje niepełnosprawnych! Im wystarczy pomoc państwa, żeby mieli szanse jak inni, a oni już sobie poradzą (także z debilami).

JB

Data: 2020-02-21 18:29:35
Autor: japanizer
Jak powinny wyglądać ...
On Saturday, February 22, 2020 at 10:45:57 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Są też w prawie zapisy o zakazie dyskryminacji niepełnosprawnych.

Ale po co to pisać?

Dyskryminacja może przybierać różną formę. Od tego, że architekt nie pomyśli, że po schodach ciężko się jeździ wózkiem inwalidzkim czy wózkiem z dzieckiem. Czy Januszy biznesu, którzy wyrzucą cię z pracy po tym, jak wjedzie w ciebie kolumna aut tow. Maciarenki i trafisz połamany do szpitala.

Nikt normalny nie dyskryminuje niepełnosprawnych!

Tak jak mówisz - nikt normalny. Na szczęście wiele lat przed PiSem, ostoi nienormalności, ktoś wprowadził do prawa te zapisy.

Data: 2020-02-22 03:13:27
Autor: Jacek Bialy
Jak powinny wyglądać ...
Są też w prawie zapisy o zakazie dyskryminacji niepełnosprawnych.

Ale po co to pisać?

   -- - Dyskryminacja może przybierać różną formę.

Ano właśnie - i na każdą formę dyskryminacji osobny przepis? (przynajmniej do tego wszystko zmierza)

  -- - Od tego, że architekt nie pomyśli, że po schodach ciężko się jeździ wózkiem inwalidzkim czy wózkiem z dzieckiem.

Dokładnie jak za komuny - dwa głupie popękane schodki barierą odgradzającą od życia (np. od stołówki studenckiej). Ale kto by się tym przejmował pod zamykanym właśnie sklepem spożywczym? (starczy tylko dla tych co już są w środku). A przecież w komunizmie były dosyć rozbudowane przepisy co do tego, kto ma prawo kupować poza kolejnością, gdzie można składać skargi i zażalenia i tak dalej.. Lecz gdzie nie ma cywilizacji, tam wszelkie przepisy będą łamane, a ich dodatkowe komplikowanie obniża jedynie wagę całości.
Możemy stworzyć bardzo szczegółowe przepisy chroniące dzieci przed agresją i przemocą ze strony dorosłych. Lecz cóż z tego, jeśli wszyscy żyjemy w świecie złamany wzorców cywilizacyjnych? Na przykład w latach dziewięćdziesiątych wylansowano na wzór patrioty i bohatera człowieka, który wysłał wojsko na śpiących cywilów nie wahając się wcześniej prosić sowieckich generałów o współudział w tym procederze. Czyli tchórzliwy bandyta zostaje po kilku latach ogłoszony mężem opatrznościowym całego narodu, w efekcie czego staliśmy się narodem coraz liczniejszych dzieciojobców i dzieciobójców. I teraz wymyślaj człowieku przepisy, które miałyby temu zaradzić.

JB

Data: 2020-02-22 12:25:57
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 12:13, Jacek Bialy pisze:
Na przykład w latach dziewięćdziesiątych wylansowano na wzór patrioty i bohatera człowieka,/.../
na pewno w latach 90-tych, a nie 2015-2020? ;-)))

Data: 2020-02-22 04:36:09
Autor: Jacek Bialy
Jak powinny wyglądać ...
Na przykład w latach dziewięćdziesiątych wylansowano na wzór patrioty i bohatera człowieka,/.../
   -- - na pewno w latach 90-tych, a nie 2015-2020? ;-)))

Ciebie nie trzeba było lansować.  Ty wylansowałeś się tutaj sam..
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-02-22 17:54:53
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 13:36, Jacek Bialy pisze:
Na przykład w latach dziewięćdziesiątych wylansowano na wzór patrioty i bohatera człowieka,/.../
    -- - na pewno w latach 90-tych, a nie 2015-2020? ;-)))
Ciebie nie trzeba było lansować.  Ty wylansowałeś się tutaj sam..
Ty usiłujesz i g..no z tego wychodzi. Cienias z ciebie dziadzia.;-)))
Buuu ha-ha!
Nu!

Data: 2020-02-22 13:17:25
Autor: Jacek Bialy
Jak powinny wyglądać ...
Ciebie nie trzeba było lansować.  Ty wylansowałeś się tutaj sam na wzór grupowego idioty.

   -- - Ty usiłujesz i g..no z tego wychodzi. Cienias z ciebie dziadzia..;-)))

Ja nie twój dziadzia.   Twój dziadzia czeka na ciebie na wybiegu :-DD

JB

Data: 2020-02-22 22:22:11
Autor: u2
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 22.02.2020 o 22:17, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

dziadzia szpunta to rodzic nr 1 czyli brutek, zrobił go na spółkę z rodzicem nr 2 czyli misiem jogi:)

Data: 2020-02-23 09:51:35
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 22:22, KUPA u2 pisze:
dziadzia szpunta to rodzic nr 1 czyli brutek,
Twój dziadzia to sowiecki mongoł! ;-)))
zrobił go na spółkę z rodzicem nr 2 czyli misiem jogi:)
Twoje drzewo genealogiczne to rodzina kundli! LOL!
Za ciency jestescie na mnie sieroty PRL-u! LOL! LOL!

Data: 2020-02-23 09:49:47
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 22:17, pajac Jacek Bialy pisze:
Ciebie nie trzeba było lansować.  Ty wylansowałeś się tutaj sam na wzór grupowego idioty.
    -- - Ty usiłujesz i g..no z tego wychodzi. Cienias z ciebie dziadzia.;-)))
Ja nie twój dziadzia.
Określenie dziadzia nie dotyczy związków rodzinnych tylko okreslenia twego wieku.
Twój dziadzia czeka na ciebie na wybiegu :-DD
Nie pracuje tak jak ty na wybiegu! ;-)))
Kiedy zmądrzejesz?

Data: 2020-02-23 06:44:02
Autor: Jacek Bialy
Jak powinny wyglądać ...
Twój dziadzia czeka na ciebie na wybiegu :-DD
   -- - Nie pracuje tak jak ty na wybiegu! ;-)))

Buja się na oponie i rozgląda się za tobą!  :-DD

JB

Data: 2020-02-23 07:14:10
Autor: Jacek Bialy
Jak powinny wyglądać ...
Twój dziadzia czeka na ciebie na wybiegu :-DD
    -- - Nie pracuje tak jak ty na wybiegu! ;-)))

Buja się na oponie i rozgląda się za tobą!  :-DD
   -- - Bujaj się jacusiu, bujaj i się rozglądaj ;-))))

Ja nie twój dziadzia - ty wracaj do dziadzi, bo ci ktoś nadepnie na ogon!

JB

Data: 2020-02-23 17:50:39
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-23 o 16:14,pajac Jacek Bialy pisze:
[...]
jaki ty żenujący jesteś. ile ty masz lat człowieku?

Data: 2020-02-23 09:07:36
Autor: Jacek Bialy
Jak powinny wyglądać ...
[...]

Jak podrośniesz, to wszystko się dowiesz - a teraz wracaj do dziadzi!

JB

Data: 2020-02-22 09:30:51
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 03:29, japanizer@japanizer.org pisze:
Dyskryminacja może przybierać różną formę.

Tak od żłobka pod domy starców można spostkać się z dyskryminacją.
A to ze względu na wygląd a to ze względu na ułomność a to ze względu na poglądy.

Taki jest świat. Tacy są ludzie.

Ochrona tylko jednej grupy przed okropnościami świata jest DYSKRYMINACJĄ!

Data: 2020-02-22 12:08:10
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 09:30, z pisze:
[...]

Masz na myśli sukienkowych? ;)))

Data: 2020-02-22 17:29:22
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
Ty to jesteś chyba ten gej co został księdzem a potem pedofilem

Ciągle do tego wracasz.

Data: 2020-02-22 09:28:44
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
I te zapisy są DOBRE

One są wystarczające aby chronić wszystkich.

Jak się teraz chce bardziej chronić "wybranych"

TO JEST TO DYSKRYMINACJA!

Data: 2020-02-22 00:42:44
Autor: japanizer
Jak powinny wyglądać ...
On Saturday, February 22, 2020 at 5:28:44 PM UTC+9, z wrote:
I te zapisy są DOBRE

One są wystarczające aby chronić wszystkich.

Jak się teraz chce bardziej chronić "wybranych"

TO JEST TO DYSKRYMINACJA!

Idź se złam nogę, bo są zapisy w prawie o ochronie niepełnosprawnych, czyli według ciebie - promującymi niepełnosprawność, idioto.

Data: 2020-02-22 12:11:40
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 09:42, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nie wiem skąd tacy durnie jak zenus, u2, z, blucostam, biały sie biorą. To co te ciemniaki wypisuja świadczy wyraźnie o zidioceniu kompletnym. Zastanawiam się czy na mózgi im nie padła nietrafiona miłość do PiS.

Data: 2020-02-22 17:31:13
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
Gdyby były zapisy szczególnie chroniące tych ze złamaną nogą...

Są takie zapisy? Zacytuj

Data: 2020-02-22 12:09:12
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 09:28, z pisze:
I te zapisy są DOBRE

One są wystarczające aby chronić wszystkich.

Jak się teraz chce bardziej chronić "wybranych"

TO JEST TO DYSKRYMINACJA!

Chłopino, przestań ryczec, złap za szturmówkę i pędzi do Wwy by protestowac.

Data: 2020-02-22 17:33:06
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
Nie widzę powodu.
Prawo jest dobre. Rządzący dobrze je interpretują i będą wyciągać konsekwencje.

BOISZ SIĘ.

STRACH
STRACH
STRACH ;-)

Data: 2020-02-22 18:00:31
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 17:33, z pisze:
[...]

ja pierdzielę! Kolejny szajbus.

Data: 2020-02-22 18:23:19
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
Kolejny?

Z liczeniem też masz już problem? Demencja?

Data: 2020-02-21 17:08:46
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 15:13, z pisze:
Ale potrafisz czytać też zdaniami i akapitami?
Naprowadzę Cię. W sprawie jakiej jeszcze grupy powstała podobna uchwała?
jaka jeszcze grupa jest tak nękana? Czyżbyś oczekiwał uchwały by wśród klech nie było pedofilów? Uchwała zwraca uwagę na problem osob które żyją wśród nas. Maja inną orientację (tu można dyskutować co takiego).
Prezydent W-wy zwraca uwagę, że nie powinno się gnebić innych.
Były takie? Czy nie potrzeba się innymi "pokrzywdzonymi" przez "naturę" zajmować?
Nie wiem czy sa pokrzywdzeni. Zyją wśrod nas. Jedno mi sie nie podoba w tym "ruchu", obnoszenie sie ze swoja innością. Tego nie jestem w stanie zaakceptować. Czy stawiasz znak równości pomiedzy nimi, a pedofilach w sutannach? Prezydent W-wy sam nie podjął takiej uchwały. Ma radnych i to oni zdecydowali o tym, by próbowac jakoś sytuację zalagodzić. Nie każdy twierdzi, że białe róże to symbol nienawiści.

Data: 2020-02-21 17:13:19
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 17:08, Runt pisze:
[...]

I wszystko było by w porządku gdyby nie używał określenia "LGBT" i chciał opiekować się WSZYSTKIMI.

A tak to znalazł sobie grupę uprzywilejowaną

To jest prawdziwa DYSKRYMINACJA

Data: 2020-02-21 17:36:18
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 17:13, z pisze:
[...]

Co w tym złego? Nie dla każdego białe róże są symbolem nienawiści.
Hak dla mnie może używać nawet "trzecia płeć" pod warunkiem, że obie strony będa sie wzajemnie szanować. Pisałem co mi się nie podoba w tym "ruchu", ale jak sądze to margines ale jak kropla dziegciu...

A tak to znalazł sobie grupę uprzywilejowaną

Nie sądzę. Jakie to te osoby maja przywileje?
Porównaj np. nietykalnymi pedofilami w sukienkach.

To jest prawdziwa DYSKRYMINACJA

Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz.

Data: 2020-02-21 17:00:12
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 14:29, z pisze:
Usiądź spokojnie. Przeczytaj może nawet ze zrozumieniem. Potem pomyśl. Uwzględnij kontekst i wróć ze swoimi spostrzeżeniami.
Jak oczywiście podołasz ;-)
cienki koles jestes. cieniutki. ;-)

Data: 2020-02-21 16:59:36
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 11:06, z pisze:
"

Wprowadzenie do stołecznych szkół ,,latarników".
Uczniowie i uczennice LGBT+ są w szczególny sposób narażeni na przemoc, mowę nienawiści, odrzucenie i dyskryminację.

I gdzie tu widzisz promocję? Przestań naciagać gumke od swoich kaleson.

Data: 2020-02-21 16:57:54
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 09:53, z pisze:
W dniu 2020-02-20 o 07:06, Runt pisze:
co to za zestawienie? ;-)
Niektórzy twierdzą że w tych sytuacjach należy promować osoby lgbt. Np. prezydent Warszawy
Nie promować, a tolerować. Za takim rozwiązaniem jestem pod warunkiem, że nie przełażą mi przez płotek.

Data: 2020-02-21 17:16:13
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 16:57, Runt pisze:
Nie promować, a tolerować. Za takim rozwiązaniem jestem pod warunkiem, że nie przełażą mi przez płotek.

Ale przeczytałeś? Ile razy pada tam słowo tolerancja?

I dlaczego mowa o konkretnej grupie?

To ma być prezydent wszystkich Polaków/Warszawiaków?

Data: 2020-02-21 17:38:18
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 17:16, z pisze:
W dniu 2020-02-21 o 16:57, Runt pisze:
Nie promować, a tolerować. Za takim rozwiązaniem jestem pod warunkiem, że nie przełażą mi przez płotek.
Ale przeczytałeś? Ile razy pada tam słowo tolerancja?
Nie liczyłem. Ile?
I dlaczego mowa o konkretnej grupie?
Bo tej grupy to dotyczy. Czego nie rozumiesz?
To ma być prezydent wszystkich Polaków/Warszawiaków?
Czyzby z Polaków wyłączał osoby "trzeciej płci"?
Koles o takich pogladach miał na imię Adolf.

Data: 2020-02-22 09:32:07
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-21 o 17:38, Runt pisze:
Bo tej grupy to dotyczy.

Szach mat. Pokaż inne "rezolucje" dotyczące podobnej tematyki lub innych grup.

Data: 2020-02-22 12:13:50
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 09:32, z pisze:
W dniu 2020-02-21 o 17:38, Runt pisze:
Bo tej grupy to dotyczy.
Szach mat.
A ja 100 bez atu.
Pokaż inne "rezolucje" dotyczące podobnej tematyki

Co do tego ma tematyka? Tolerancja działa w obie strony bez względu na tematyke. Chcesz byc szanowany? No!

lub innych grup.

Np. pedofili?

Data: 2020-02-22 17:35:35
Autor: z
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 12:13, Runt pisze:
Co do tego ma tematyka? Tolerancja działa w obie strony bez względu na tematyke.

Znaczy ta "rezolucja w obronie Lgbt" :-) nie jest nikomu potrzebna

Zaorałeś się sromotnie

Np. pedofili?

I znowu o swoich braciach... ;-)

Data: 2020-02-22 02:00:02
Autor: mrbluesky.pl
Jak powinny wyglądać ...
Nie promować, a tolerować. Za takim rozwiązaniem jestem pod warunkiem, że nie przełażą mi przez płotek
-- -
Alez oni wlasnie chcom POzwolenia na nahalnom promocje czyli przelazenie przez WSZYSTKIE plotki w tym przez twoje gumy w bokserskich majtasach z reniferkiem ;P

Data: 2020-02-22 12:15:34
Autor: Runt
Jak powinny wyglądać ...
W dniu 2020-02-22 o 11:00, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Nie promować, a tolerować. Za takim rozwiązaniem jestem pod warunkiem,
że nie przełażą mi przez płotek
-- -
Alez oni wlasnie chcom
pzrestan pajacowac, pisz normalnie. po polsku a nie jak z V kolumny.

POzwolenia na nahalnom promocje czyli przelazenie
przez WSZYSTKIE plotki w tym przez twoje gumy w bokserskich majtasach z reniferkiem ;P

nosisz z reniferkiem z mikołajem? ale cyrk! To chyba ciebie kiedys widziałem na sopockim deptaku! Buuuhahhahahhahah! Flak z przodu!