Jak pozbyc sie telefonu...

Data: 2009-07-22 23:11:01
Autor: bajkonur
Jak pozbyc sie telefonu...
Witam,

Kupilem sobie kiedys telefon komorkowy na firme - normalka. A teraz kupilem sobei drugi... no bo 2 lata sie skonczyly nowy abonament, nowy telefon. Stary sobie istnieje i juz nie jest uzywany.
Tez normalne ze chce go sprzedac.

No i... jak to zrobic biorac pod uwage, ze nie mam kasy fiskalnej, bo moja dzialalnosc jest z niej zwolniona przedmiotowo...

Na allegro jak to wrzuce i sprzedam, to bede musial kupic kase fiskalna tylko po to zeby sprzedac ten jeden telefon :) (zgodnie z rozporzadzeniem o wylaczeniu ze zwolnienia od kasy fiskalnej)

Jest jakis kruczek, ktory pozwala sprzedac telefon nie lamiac prawa i nie kupujac kasy fiskalnej tylko dla jednej sprzedazy ?

pozdrawiam,
Kuba

Data: 2009-07-22 23:23:18
Autor: SDD
Jak pozbyc sie telefonu...

Użytkownik <bajkonur@interia.pl> napisał w wiadomości news:0560.000000d8.4a678065newsgate.onet.pl...

Jest jakis kruczek, ktory pozwala sprzedac telefon nie lamiac prawa i nie
kupujac kasy fiskalnej tylko dla jednej sprzedazy ?

Najprosciej - sprzedac firmie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-22 23:28:24
Autor: Liwiusz
Jak pozbyc sie telefonu...
SDD pisze:
[...]

   Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze, czy żarówki.

--
Liwiusz

Data: 2009-07-22 23:37:59
Autor: bajkonur
Jak pozbyc sie telefonu...

> Najprosciej - sprzedac firmie.

   Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze, czy żarówki.

1. Nie mam jak znalezc takiej firmy... A jak wystawie na allegro - najprosciej -
 to moze sie zglosic niefirma tez... i co wtedy ? Przeciez nie moge ograniczyc auckji tylko do firm...

2. Nie no - to nie problem, zeby powiedziec ze padl... mial prawo - wypadl mi z reki i koniec. Tylko kurcze... sprzedaz na allegro telefonu ktory sie wczesniej rozpadl jest watpliwa logicznie ;)

Kuba

Data: 2009-07-22 23:40:48
Autor: SDD
Jak pozbyc sie telefonu...

Użytkownik <bajkonur@interia.pl> napisał w wiadomości news:0560.000000dd.4a6786b7newsgate.onet.pl...

1. Nie mam jak znalezc takiej firmy... A jak wystawie na allegro - najprosciej -
to moze sie zglosic niefirma tez... i co wtedy ? Przeciez nie moge ograniczyc
auckji tylko do firm...

Kiedys mozna bylo - bylo cos takiego jak "aukcje prywatne" - ale, kurcze, zlikwidowali.
Mozna umiescic stosowne info w opisie - tylko trzeba sie liczyc z mozliwoscia negatywa od jakiegos psychola-bejzbola nie potrafiacego czytac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-23 13:42:44
Autor: kris
Jak pozbyc sie telefonu...

[...]

1.Zgubic telefon;)
2. Sprzedać na allegro

Najmniejszycgh kłopotów z tego tytułu nie będzie.- nnie licząc dzieciarni która bedzi Tobie przez allegro przesyłała super oferty zamiany tego fona na nufki dzinsy;))

,

Krzysiek

Data: 2009-07-29 22:12:29
Autor: Borys Pogoreło
Jak pozbyc sie telefonu...
Dnia Wed, 22 Jul 2009 23:37:59 +0200, bajkonur@interia.pl napisał(a):

1. Nie mam jak znalezc takiej firmy... A jak wystawie na allegro - najprosciej -
 to moze sie zglosic niefirma tez... i co wtedy ? Przeciez nie moge ograniczyc auckji tylko do firm...

 Naprawdę nie masz znajomego z kasą? Dogadaj się z takim, sprzedaj telefon,
idź do kumpla z flachą i fakturą za telefon, wróć z dokumentem na jego
dane, który wyślesz z towarem. --
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-22 23:38:23
Autor: SDD
Jak pozbyc sie telefonu...

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h4809u$fcr$1news.onet.pl...

  Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze, czy żarówki.

Niby tak, ale czy nie trzeba jakiejs utylizacji dokumentowac?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-23 00:17:03
Autor: bajkonur
Jak pozbyc sie telefonu...

>   Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze, czy > żarówki.

Niby tak, ale czy nie trzeba jakiejs utylizacji dokumentowac?

Pozdrawiam
SDD

Mam wrazenie ze jesli nawet trzeba, to Urzad skarbowy nie jest instytucja od kontroli tego.

pozdrawiam,
Kuba

Data: 2009-07-23 08:33:39
Autor: Tristan
Jak pozbyc sie telefonu...
W odpowiedzi na pismo z środa 22 lipiec 2009 23:28 (autor Liwiusz publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <h4809u$fcr$1@news.onet.pl>):

Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze,
czy żarówki.

Tylko wtedy dokument poświadczający o utylizacji, bo sprzętu elektronicznego
nie wolno wyrzucać do śmieci. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-07-23 09:33:37
Autor: Liwiusz
Jak pozbyc sie telefonu...
Tristan pisze:
[...]

   Telefon został zgubiony na mieście :)

--
Liwiusz

Data: 2009-07-23 13:20:48
Autor: Tristan
Jak pozbyc sie telefonu...
W odpowiedzi na pismo z czwartek 23 lipiec 2009 09:33 (autor Liwiusz publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <h493og$l2p$1@news.onet.pl>):

[...]

O! to kara za zaśmiecanie środowiska i to sprzętem niebezpiecznym. --

Data: 2009-07-23 18:11:45
Autor: 'Tom N'
Jak pozbyc sie telefonu...
Tristan w <news:h49fuc$tq4$1news.interia.pl>:

[...]

Podstawę prawną podaj panie, który sam się gubisz...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Jak pozbyc sie telefonu...