Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?

Data: 2010-01-13 10:35:23
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
To proste- porusza wtedy ustami.
http://img684.imageshack.us/i/gadykomoro.jpg/

Dziennik "Polska" opublikował wywiad z niejakim Mistewiczem, kolejnym, po
Tymochowiczu, "specjalistą" od wciskania maluczkim gówna do głów.
http://www.polskatimes.pl/opinie/forumautorow/207057,polityka-bedzie-opowiescia-dla-ludzi,id,t.html

Obraz polityki jaki wyłania się z opowieści tego typa przyprawia o mdłości.
Czy jest to obraz choćby zbliżony do prawdy  okaże się już przy okazji
najbliższych wyborów. Zgrabny komentarz do opowiastek pana Mistewicza napisał
na salonie.24 FYM:
"[...]wizja człowieka, który z pustym łbem się budzi i jedyne czego szuka to
medialnego kitu, który w postaci jakiejś lekkostrawnej pigułki mógłby sobie
trzymać w głowie przez cały dzień, jest tak absurdalna, że aż dziwię się, iż
można ją z pełną powagą głosić.[...] A że mamy w tychże mediach do czynienia z
iluzjami, przekonują niedawne „sondaże”, w których raz PO ma poparcie 37%, a
już za chwilę 49%. Takie skoki są możliwe, jeśli te „sondaże” kreśli się w
biurze projektów socjotechnicznych[...] czyli, mówiąc wprost, mają służyć
kitowaniu. Po co się ludziom wstawia kit? By nimi manipulować, rzecz jasna.
Manipuluje się zaś po to, by ludzie nie zaczęli samodzielnie działać i np.
gonić manipulatorów. „Mistrzami narracji”, czyli wstawiania kitu, byli
czerwoni, jednakże im bardziej wstawiali kit, tym gorszy efekt społeczny to
wywoływało [...]Istota rzeczy polega bowiem na tym, że na kłamstwie nie da się
zbudować społecznego świata. Gabinet ciemniaków (z jego „królem sondaży”
oczywiście) nie robił przez dwa lata nic poza wstawianiem ludziom kitu, ale
cena, jaką za to zapłaci, wcale nie będzie politycznym sukcesem."
Całość na: http://freeyourmind.salon24.pl/149563,o-kicie

Trzymajmy kciuki za to żeby się proroctwo FYM-a spełniło...albo nie, raczej sami róbmy co możemy w tym kierunku. Wtedy spełni się na pewno.
J-23

Data: 2010-01-13 02:53:09
Autor: J-23
On 13 Sty, 11:35, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
To proste- porusza wtedy ustami.http://img684.imageshack.us/i/gadykomoro.jpg/

Dziennik "Polska" opublikowa wywiad z niejakim Mistewiczem, kolejnym, po
Tymochowiczu, "specjalist " od wciskania maluczkim g wna do g w.http://www.polskatimes.pl/opinie/forumautorow/207057,polityka-bedzie-...

Obraz polityki jaki wy ania si z opowie ci tego typa przyprawia o md o ci..
Czy jest to obraz cho by zbli ony do prawdy  oka e si ju przy okazji
najbli szych wybor w. Zgrabny komentarz do opowiastek pana Mistewicza napisa
na salonie.24 FYM:
"[...]wizja cz owieka, kt ry z pustym bem si budzi i jedyne czego szuka to
medialnego kitu, kt ry w postaci jakiej lekkostrawnej pigu ki m g by sobie
trzyma w g owie przez ca y dzie , jest tak absurdalna, e a dziwi si , i
mo na j z pe n powag g osi .[...] A e mamy w tych e mediach do czynienia z
iluzjami, przekonuj niedawne &#8222;sonda e&#8221;, w kt rych raz PO ma poparcie 37%, a
ju za chwil 49%. Takie skoki s mo liwe, je li te &#8222;sonda e&#8221; kre li si w
biurze projekt w socjotechnicznych[...] czyli, m wi c wprost, maj s u y
kitowaniu. Po co si ludziom wstawia kit? By nimi manipulowa , rzecz jasna..
Manipuluje si za po to, by ludzie nie zacz li samodzielnie dzia a i np.
goni manipulator w. &#8222;Mistrzami narracji&#8221;, czyli wstawiania kitu, byli
czerwoni, jednak e im bardziej wstawiali kit, tym gorszy efekt spo eczny to
wywo ywa o [...]Istota rzeczy polega bowiem na tym, e na k amstwie nie da si
zbudowa spo ecznego wiata. Gabinet ciemniak w (z jego &#8222;kr lem sonda y&#8221;
oczywi cie) nie robi przez dwa lata nic poza wstawianiem ludziom kitu, ale
cena, jak za to zap aci, wcale nie b dzie politycznym sukcesem."
Ca o na:http://freeyourmind.salon24.pl/149563,o-kicie

Trzymajmy kciuki za to eby si proroctwo FYM-a spe ni o...albo nie, raczej
sami r bmy co mo emy w tym kierunku. Wtedy spe ni si na pewno.
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Seks, kłamstwa i sutanna
http://wiadomosci.onet.pl/1593282,1292,1,seks_klamstwa_i_sutanna,kioskart.html

J-23 itede...

Data: 2010-01-13 03:29:08
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On 13 Sty, 11:53, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Seks, kłamstwa i sutanna
A co maja wspólnego te antyklerykalne brednie z tematem wątku?

W temacie o tusku i manipulacjach medialnych jeden pensjonariusz
Kobierzyna agaja jak zwykle o kaczorach, drugi jak zwykle o
sutannach....leczcie może swoje obsesje gdzie indziej.
J-23

Data: 2010-01-13 05:08:41
Autor: J-23
On 13 Sty, 12:29, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Kobierzyna agaja jak zwykle o kaczorach, drugi jak zwykle o
sutannach....leczcie może swoje obsesje gdzie indziej.

zawsze to milo przywalic katolowi

Data: 2010-01-13 13:40:57
Autor: Hans Kloss
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
zawsze to milo przywalic katolowi

Przywalić to ty możesz najwyżej swojemu mężowi. A mnie możesz jedynie bodnąć
tam gdzie mnie możesz pocałować. Spokojnie nie podniecaj się- tylko w
marzeniach, to przenośnia poetycka była ;)
J-23

Data: 2010-01-13 11:43:41
Autor: J-23
On 13 Sty, 14:40, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> zawsze to milo przywalic katolowi

Przywali to ty mo esz najwy ej swojemu m owi. A mnie mo esz jedynie bodn
tam gdzie mnie mo esz poca owa . Spokojnie nie podniecaj si - tylko w
marzeniach, to przeno nia poetycka by a ;)
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

nadstaw drugi policzek

Data: 2010-01-13 20:08:37
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
nadstaw drugi policzek

Chyba nie chciałbyś tego. Ostatni któremu nadstawiłem policzek pokaleczył mi w
rewanżu pięści zębami i bardzo cierpiałem....
J-23

Data: 2010-01-14 00:31:25
Autor: J-23
On 13 Sty, 21:08, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> nadstaw drugi policzek

Chyba nie chciałbyś tego. Ostatni któremu nadstawiłem policzek pokaleczył mi w
rewanżu pięści zębami i bardzo cierpiałem....
J-23

Po katolicku przekazales mu "znak pokoju" - ogniem i mieczem!

J-23 itede...

Data: 2010-01-13 14:54:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 13:40:57 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
zawsze to milo przywalic katolowi

Przywalić to ty możesz najwyżej swojemu mężowi.

Taaa... "antyklerykalne brednie"... piękny ten twój świat w którym sobie
żyjesz, wiesz?

Data: 2010-01-14 12:24:01
Autor: * heÂŽsk *
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 05:08:41 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

zawsze to milo przywalic katolowi

 zwlaszacza bedac pewnym, ze nie odda ;o)))

Data: 2010-01-14 08:19:53
Autor: J-23
On 14 Sty, 12:24, * heÂŽsk * <ue€bigbred...@interia.pl> wrote:
On Wed, 13 Jan 2010 05:08:41 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> zawsze to milo przywalic katolowi

 zwlaszacza bedac pewnym, ze nie odda ;o)))

Czego nie odda?
Hans caly czas krzywo opluwa sie ze zlosci, na ateizm.
Rzezi i charczy, ziejac nienawiscia dla rozsadku.

J-23 itede...

Data: 2010-01-14 17:56:20
Autor: * heÂŽsk *
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Thu, 14 Jan 2010 08:19:53 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

>  zwlaszacza bedac pewnym, ze nie odda ;o)))
Czego nie odda?

 np. w rylo ;o) nastawi 2-gi policzek ?

Hans caly czas krzywo opluwa sie ze zlosci, na ateizm.

 hans to kryptokomuch ;o)))

Rzezi i charczy, ziejac nienawiscia dla rozsadku.

 ty tez czasem przeginasz ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-13 14:43:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 03:29:08 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

W KL Bereza chcesz go "leczyć" ? --

Data: 2010-01-13 13:53:39
Autor: Hans Kloss
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
> leczcie może swoje obsesje gdzie indziej.
W KL Bereza chcesz go "leczyć" ?

Grzesiu, ja wiem, polska język trudna język. Ale przecież napisałem wyraźnie:
"leczcie SIĘ" z czego wynika jasno ze osobiście nie mam najmniejszego zamiaru
ich leczyć. Nie jestem psychiatrą czy choćby psychologiem  ani z zawodu ani z
wykształcenia.
J-23

Data: 2010-01-13 14:55:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 13:53:39 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Nie bądź taki skromny. Rozpracowałeś przecież antyklerykalny spisek mający
na celu oczernienie założyciela "Legionistów Chrystusa".

Data: 2010-01-13 06:05:05
Autor: Hans Kloss
On 13 Sty, 14:55, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Nie bądź taki skromny. Rozpracowałeś przecież antyklerykalny spisek

Jesteście tak prości jak omułki jadalne. Macie jedno wytłumaczenie na
całe zło wszechświata - wszystkiemu jest winien ten odrażający Kosciół
i ci wredni katole.
J-23

Data: 2010-01-13 17:11:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 06:05:05 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

On 13 Sty, 14:55, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Nie bądź taki skromny. Rozpracowałeś przecież antyklerykalny spisek

Jesteście tak prości jak omułki jadalne.

Taa... wystarczy nas pokropić, pomamrotać coś pod nosem po łacinie i już
robimy co się nam każe.

Data: 2010-01-14 12:24:01
Autor: * heÂŽsk *
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 17:11:04 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Taa... wystarczy nas pokropić, pomamrotać coś pod nosem po łacinie i już
robimy co się nam każe.

 tak wam juz w te mozgi nabito ;o)))

Data: 2010-01-13 11:50:31
Autor: =heÂŽsk=
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 10:35:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

To proste- porusza wtedy ustami. [...]

 jak poznac kiedy kaczynscy mowia prawde ?
 to proste...

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-13 03:25:21
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On 13 Sty, 11:50, =he(R)sk= <xl_ bigbred...@interia.pl> wrote:
 kaczynscy
Ze swoją obsesją na punckie kaczyńskich udaj się może na
pl.sci.psychiatria. Może tam znajdziesz kogoś kto potrafi ci pomóc.
J-23

Data: 2010-01-13 12:33:55
Autor: =heÂŽsk=
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 03:25:21 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Ze swoją obsesją na punckie kaczyńskich

 ja mmam obsesje na ich punkcie ?  buuuuhahahahahhhaaaa.
 przeciez to ty jestes wielbicielem "kurdupli" *

udaj się może na pl.sci.psychiatria.

 przeniosles sie stamtad na psp ?

Może tam znajdziesz kogoś kto potrafi ci pomóc.

 i jak, ci po mo glo ? ;o)))

 * - sad orzekl, ze okreslenie to nie jest obrazliwe

Data: 2010-01-13 12:33:27
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
=he?sk= <xl_&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[stek bzdur]

Wielbicielu skurwysyna * tuska i skurwysyna* palikota, przestań się na tej
grupie zachowywać jak łajniak* bo ostatnimi czasy można odnieść wrażenie że
nim jesteś.

Data: 2010-01-14 12:24:01
Autor: * heÂŽsk *
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 12:33:27 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [stek bzdur]

Wielbicielu skurwysyna * tuska i skurwysyna* palikota,

 brawo, brawo ! bluzgaj chlopie, bluzgaj!
 lepszych argumentow na prostactwo pisu nie trzeba.

przestań się na tej grupie zachowywać jak łajniak*

 nie przenos na innych warunkow srodowiska w ktorym przebywasz.

bo ostatnimi czasy można odnieść wrażenie że nim jesteś.

 ja nie odnosze wrazenia, ja wiem, ze nim jestes ;o)))

* - sad orzekl, ze okreslenie to nie jest obrazliwe

 widzisz, czegos sie jednak nauczyles ;o)))

Data: 2010-01-13 14:09:59
Autor: cirrus
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:aa9rk5lnriu95rtjlumgv22j7v6uk6dvqv4ax.com...
On Wed, 13 Jan 2010 10:35:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
To proste- porusza wtedy ustami. [...]
jak poznac kiedy kaczynscy mowia prawde ?
to proste...

Proste, tylko jak się pomylą.

--
stevep

Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?