Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?

Data: 2010-01-13 11:50:31
Autor: =heÂŽsk=
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 10:35:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

To proste- porusza wtedy ustami. [...]

 jak poznac kiedy kaczynscy mowia prawde ?
 to proste...

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-13 03:25:21
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On 13 Sty, 11:50, =he(R)sk= <xl_ bigbred...@interia.pl> wrote:
 kaczynscy
Ze swoją obsesją na punckie kaczyńskich udaj się może na
pl.sci.psychiatria. Może tam znajdziesz kogoś kto potrafi ci pomóc.
J-23

Data: 2010-01-13 12:33:55
Autor: =heÂŽsk=
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 03:25:21 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Ze swoją obsesją na punckie kaczyńskich

 ja mmam obsesje na ich punkcie ?  buuuuhahahahahhhaaaa.
 przeciez to ty jestes wielbicielem "kurdupli" *

udaj się może na pl.sci.psychiatria.

 przeniosles sie stamtad na psp ?

Może tam znajdziesz kogoś kto potrafi ci pomóc.

 i jak, ci po mo glo ? ;o)))

 * - sad orzekl, ze okreslenie to nie jest obrazliwe

Data: 2010-01-13 12:33:27
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
=he?sk= <xl_&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[stek bzdur]

Wielbicielu skurwysyna * tuska i skurwysyna* palikota, przestań się na tej
grupie zachowywać jak łajniak* bo ostatnimi czasy można odnieść wrażenie że
nim jesteś.

Data: 2010-01-14 12:24:01
Autor: * heÂŽsk *
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 12:33:27 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [stek bzdur]

Wielbicielu skurwysyna * tuska i skurwysyna* palikota,

 brawo, brawo ! bluzgaj chlopie, bluzgaj!
 lepszych argumentow na prostactwo pisu nie trzeba.

przestań się na tej grupie zachowywać jak łajniak*

 nie przenos na innych warunkow srodowiska w ktorym przebywasz.

bo ostatnimi czasy można odnieść wrażenie że nim jesteś.

 ja nie odnosze wrazenia, ja wiem, ze nim jestes ;o)))

* - sad orzekl, ze okreslenie to nie jest obrazliwe

 widzisz, czegos sie jednak nauczyles ;o)))

Data: 2010-01-13 14:09:59
Autor: cirrus
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:aa9rk5lnriu95rtjlumgv22j7v6uk6dvqv4ax.com...
On Wed, 13 Jan 2010 10:35:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
To proste- porusza wtedy ustami. [...]
jak poznac kiedy kaczynscy mowia prawde ?
to proste...

Proste, tylko jak się pomylą.

--
stevep

Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?