Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?

Data: 2010-01-13 02:53:09
Autor: J-23
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On 13 Sty, 11:35, "Hans Kloss" <necr0...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
To proste- porusza wtedy ustami.http://img684.imageshack.us/i/gadykomoro.jpg/

Dziennik "Polska" opublikowa wywiad z niejakim Mistewiczem, kolejnym, po
Tymochowiczu, "specjalist " od wciskania maluczkim g wna do g w.http://www.polskatimes.pl/opinie/forumautorow/207057,polityka-bedzie-...

Obraz polityki jaki wy ania si z opowie ci tego typa przyprawia o md o ci..
Czy jest to obraz cho by zbli ony do prawdy  oka e si ju przy okazji
najbli szych wybor w. Zgrabny komentarz do opowiastek pana Mistewicza napisa
na salonie.24 FYM:
"[...]wizja cz owieka, kt ry z pustym bem si budzi i jedyne czego szuka to
medialnego kitu, kt ry w postaci jakiej lekkostrawnej pigu ki m g by sobie
trzyma w g owie przez ca y dzie , jest tak absurdalna, e a dziwi si , i
mo na j z pe n powag g osi .[...] A e mamy w tych e mediach do czynienia z
iluzjami, przekonuj niedawne &#8222;sonda e&#8221;, w kt rych raz PO ma poparcie 37%, a
ju za chwil 49%. Takie skoki s mo liwe, je li te &#8222;sonda e&#8221; kre li si w
biurze projekt w socjotechnicznych[...] czyli, m wi c wprost, maj s u y
kitowaniu. Po co si ludziom wstawia kit? By nimi manipulowa , rzecz jasna..
Manipuluje si za po to, by ludzie nie zacz li samodzielnie dzia a i np.
goni manipulator w. &#8222;Mistrzami narracji&#8221;, czyli wstawiania kitu, byli
czerwoni, jednak e im bardziej wstawiali kit, tym gorszy efekt spo eczny to
wywo ywa o [...]Istota rzeczy polega bowiem na tym, e na k amstwie nie da si
zbudowa spo ecznego wiata. Gabinet ciemniak w (z jego &#8222;kr lem sonda y&#8221;
oczywi cie) nie robi przez dwa lata nic poza wstawianiem ludziom kitu, ale
cena, jak za to zap aci, wcale nie b dzie politycznym sukcesem."
Ca o na:http://freeyourmind.salon24.pl/149563,o-kicie

Trzymajmy kciuki za to eby si proroctwo FYM-a spe ni o...albo nie, raczej
sami r bmy co mo emy w tym kierunku. Wtedy spe ni si na pewno.
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Seks, kłamstwa i sutanna
http://wiadomosci.onet.pl/1593282,1292,1,seks_klamstwa_i_sutanna,kioskart.html

J-23 itede...

Data: 2010-01-13 03:29:08
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On 13 Sty, 11:53, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Seks, kłamstwa i sutanna
A co maja wspólnego te antyklerykalne brednie z tematem wątku?

W temacie o tusku i manipulacjach medialnych jeden pensjonariusz
Kobierzyna agaja jak zwykle o kaczorach, drugi jak zwykle o
sutannach....leczcie może swoje obsesje gdzie indziej.
J-23

Data: 2010-01-13 05:08:41
Autor: J-23
On 13 Sty, 12:29, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Kobierzyna agaja jak zwykle o kaczorach, drugi jak zwykle o
sutannach....leczcie może swoje obsesje gdzie indziej.

zawsze to milo przywalic katolowi

Data: 2010-01-13 13:40:57
Autor: Hans Kloss
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
zawsze to milo przywalic katolowi

Przywalić to ty możesz najwyżej swojemu mężowi. A mnie możesz jedynie bodnąć
tam gdzie mnie możesz pocałować. Spokojnie nie podniecaj się- tylko w
marzeniach, to przenośnia poetycka była ;)
J-23

Data: 2010-01-13 11:43:41
Autor: J-23
On 13 Sty, 14:40, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> zawsze to milo przywalic katolowi

Przywali to ty mo esz najwy ej swojemu m owi. A mnie mo esz jedynie bodn
tam gdzie mnie mo esz poca owa . Spokojnie nie podniecaj si - tylko w
marzeniach, to przeno nia poetycka by a ;)
J-23

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

nadstaw drugi policzek

Data: 2010-01-13 20:08:37
Autor: Hans Kloss
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
nadstaw drugi policzek

Chyba nie chciałbyś tego. Ostatni któremu nadstawiłem policzek pokaleczył mi w
rewanżu pięści zębami i bardzo cierpiałem....
J-23

Data: 2010-01-14 00:31:25
Autor: J-23
On 13 Sty, 21:08, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> nadstaw drugi policzek

Chyba nie chciałbyś tego. Ostatni któremu nadstawiłem policzek pokaleczył mi w
rewanżu pięści zębami i bardzo cierpiałem....
J-23

Po katolicku przekazales mu "znak pokoju" - ogniem i mieczem!

J-23 itede...

Data: 2010-01-13 14:54:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 13:40:57 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
zawsze to milo przywalic katolowi

Przywalić to ty możesz najwyżej swojemu mężowi.

Taaa... "antyklerykalne brednie"... piękny ten twój świat w którym sobie
żyjesz, wiesz?

Data: 2010-01-14 12:24:01
Autor: * heÂŽsk *
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 05:08:41 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

zawsze to milo przywalic katolowi

 zwlaszacza bedac pewnym, ze nie odda ;o)))

Data: 2010-01-14 08:19:53
Autor: J-23
On 14 Sty, 12:24, * heÂŽsk * <ue€bigbred...@interia.pl> wrote:
On Wed, 13 Jan 2010 05:08:41 -0800 (PST), J-23 <khan...@gazeta.pl>
wrote:

> zawsze to milo przywalic katolowi

 zwlaszacza bedac pewnym, ze nie odda ;o)))

Czego nie odda?
Hans caly czas krzywo opluwa sie ze zlosci, na ateizm.
Rzezi i charczy, ziejac nienawiscia dla rozsadku.

J-23 itede...

Data: 2010-01-14 17:56:20
Autor: * heÂŽsk *
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Thu, 14 Jan 2010 08:19:53 -0800 (PST), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

>  zwlaszacza bedac pewnym, ze nie odda ;o)))
Czego nie odda?

 np. w rylo ;o) nastawi 2-gi policzek ?

Hans caly czas krzywo opluwa sie ze zlosci, na ateizm.

 hans to kryptokomuch ;o)))

Rzezi i charczy, ziejac nienawiscia dla rozsadku.

 ty tez czasem przeginasz ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-13 14:43:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 03:29:08 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

W KL Bereza chcesz go "leczyć" ? --

Data: 2010-01-13 13:53:39
Autor: Hans Kloss
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
> leczcie może swoje obsesje gdzie indziej.
W KL Bereza chcesz go "leczyć" ?

Grzesiu, ja wiem, polska język trudna język. Ale przecież napisałem wyraźnie:
"leczcie SIĘ" z czego wynika jasno ze osobiście nie mam najmniejszego zamiaru
ich leczyć. Nie jestem psychiatrą czy choćby psychologiem  ani z zawodu ani z
wykształcenia.
J-23

Data: 2010-01-13 14:55:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 13:53:39 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Nie bądź taki skromny. Rozpracowałeś przecież antyklerykalny spisek mający
na celu oczernienie założyciela "Legionistów Chrystusa".

Data: 2010-01-13 06:05:05
Autor: Hans Kloss
On 13 Sty, 14:55, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Nie bądź taki skromny. Rozpracowałeś przecież antyklerykalny spisek

Jesteście tak prości jak omułki jadalne. Macie jedno wytłumaczenie na
całe zło wszechświata - wszystkiemu jest winien ten odrażający Kosciół
i ci wredni katole.
J-23

Data: 2010-01-13 17:11:04
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 13 Jan 2010 06:05:05 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

On 13 Sty, 14:55, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Nie bądź taki skromny. Rozpracowałeś przecież antyklerykalny spisek

Jesteście tak prości jak omułki jadalne.

Taa... wystarczy nas pokropić, pomamrotać coś pod nosem po łacinie i już
robimy co się nam każe.

Data: 2010-01-14 12:24:01
Autor: * heÂŽsk *
Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?
On Wed, 13 Jan 2010 17:11:04 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Taa... wystarczy nas pokropić, pomamrotać coś pod nosem po łacinie i już
robimy co się nam każe.

 tak wam juz w te mozgi nabito ;o)))

Jak poznać kiedy Tusk wciska ludziom kit?