[PILNE] Jak poznac lakierowany samochod?

Data: 2009-09-20 17:55:39
Autor: J_K_K
[PILNE] Jak poznac lakierowany samochod?

Użytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał w wiadomości news:4ab62bd4news.home.net.pl...
Jak poznac na oko czy auto bylo lakierowane?

Z innych, pomocniczych sposobów:
- po deszczu widać niedawno lakierowane elementy
  - osobne krople, w przeciwieństwie do strużek wody
  na "starych" elementach";

- nagrywając kamerą  przy słabym oświetleniu / w trybie nightshot,
  wyraźnie widać inny odcień elementu malowanego
  (mimo braku różnicy w świetle dziennym).

Pzdr

JKK

Data: 2009-09-20 18:50:26
Autor: topek
J_K_K pisze:

[...]

:)
Ja jak nawoskuje swoje auto to tez mi sie ladnie perli.
Wszytkie elementy.
STrugi wody sa na niewoskowanych autach :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2009-09-20 18:54:46
Autor: WIHEDCNF
[PILNE] Jak poznac lakierowany samochod?

Użytkownik "topek"

Ja jak nawoskuje swoje auto to tez mi sie ladnie perli.
Wszytkie elementy.
STrugi wody sa na niewoskowanych autach :)

Albo jak słusznie zauważył J_K_K na świeżo lakierowanych elementach perli się i bez wosku :)

Data: 2009-09-20 20:09:06
Autor: J_K_K
[PILNE] Jak poznac lakierowany samochod?

Użytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał w wiadomości news:4ab65d5d$1news.home.net.pl...
Ja jak nawoskuje swoje auto

Dobrze kombinujesz - naprawiane elementy
przeważnie są w taki albo inny sposób "dopieszczane".

Pzdr

JKK

[PILNE] Jak poznac lakierowany samochod?