Jak pozna propagandowe posty

Data: 2014-03-06 08:51:45
Autor: z
Jak pozna propagandowe posty
Data: 2014-03-06 08:57:09
Autor: Trybun
Jak pozna propagandowe posty
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:
http://swiat.newsweek.pl/ekspert-jak-poznac-propagandowe-posty-pod-ukrainskimi-tematami-,artykuly,281589,1.html z

Przede wszystkim Polacy powinni si zastanowi dlaczego to wszystkie media w kraju przedstawiaj sytuacj na Ukrainie tak obrzydliwie jednostronnie..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2014-03-06 00:24:57
Autor: khanula
Jak pozna propagandowe posty
W dniu czwartek, 6 marca 2014 08:57:09 UTC+1 uytkownik Trybun napisa:
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:

> [...]

-- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..

  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

jedz do Rosji to sobie zobaczysz i uslyszysz sama "prawde". wiadomo ze zawsze obowiazuje regula, ktora mowi ze im wieksza safandula i nieudacznik zyciowy to tym wieksza u niego skolnnosc do akceptacji silnej wladzy i kultu dla jedynego wodza! jak zawsze: golodupki chop do kupki

Data: 2014-03-06 11:41:15
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-06 09:24, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Wida to po tobie - bardzo ci odpowiada sualcza postawa wadz polskich i niby wolnych i niezalenych mediw wobec silnych imperialistw ktrzy pobijaj Ukrain.

Data: 2014-03-06 04:15:57
Autor: khanula
Jak pozna propagandowe posty
W dniu czwartek, 6 marca 2014 11:41:15 UTC+1 uytkownik Trybun napisa:
> [...]

Wida to po tobie - bardzo ci odpowiada sualcza postawa wadz polskich i niby wolnych i niezalenych mediw wobec silnych imperialistw ktrzy pobijaj Ukrain.

mnie odpowiada jedynie to co nie jest manipualcja. czyli obiektywizm. bez znaczenia z prawa czy z lewa. ogladam nie tylko polskie kanaly informacyjne, ale tez i inne w tym rosyjskie. warto sie zapoznac ile w tych ostatnich, w szczegolnosci jest manipulacji.

Data: 2014-03-06 17:41:20
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-06 13:15, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Rosja jest w stanie zagroenia, a wic w tym wypadku cel uwica rodki. A nami Polakami  nasze wasne media ordynarnie i chamsko usiuj manipulowa. Kiedy te sprzedajne hieny zwane dziennikarzami mog sobie pozwoli na szczero jak nie w chwili oceny sytuacji w obcym pastwie?
  Dlaczego w taki idiotycznie baamutny sposb usiuje si nam sprzeda bajk e Putin jest dla nas jakim zagroeniem, skoro to nie rosyjskie a jankeskie samoloty lataj nad polskim niebem?

Data: 2014-03-07 03:31:16
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 17:41 Trybun <ilich@op.pl> pisze:

[...]

Debilizmem.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-06 12:22:10
Autor: Lord Donald
Jak poznać propagandowe posty
Dlatego inteligentny człowiek wysłucha obu stron i sam wyciągnie wnioski, każdy koloryzuje przekaz w swoją stronę, a nie wrzeszczy się jak przekazuje jedna strona.
Co do Krymu sprawa jest prosta i każdy nawet najbardziej tępy debil jest w stanie dojść do jednego wniosku jak będzie chciał, nawet Polskie media drąc obraźliwe rusofiobiczne hasła nie ukrywają faktu, że sytuacja na Krymie jest wywołana za prośba 90% obywateli, którzy poprosili o pomoc w obawie przed jakąś tam agresją ze strony Ukrainy i sprawa jest prosta, Ruscy im pomagają, a sprzeczanie się czy Ukraina chce ich eksterminować, czy nie nie ma sensu, po prostu jeżeli na niech nie napadną to nie będzie problemu i nie ma sensu drzeć mordy, obywatele Krymu podziękuja Ruskowi a ten wróci do siebie, a jak z Ukrainy napadną na Krym to sprawa prosta, Rusek stanie jako obrońca a nie okupant, pomagając miał rację. W tym przypadku żadne koloryzowanie przez jakie kol wiek media nie jest w stanie zaciemnić prawdy.

Data: 2014-03-06 17:27:27
Autor: boukun
Jak pozna propagandowe posty
Uytkownik <khanula@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:84e8345c-fbe7-4fba-8c3b-d906ad3bdc22googlegroups.com...
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:

> [...]

jedz do Rosji to sobie zobaczysz i uslyszysz sama "prawde". wiadomo ze zawsze obowiazuje regula, ktora mowi ze im wieksza safandula i nieudacznik zyciowy to tym wieksza u niego skolnnosc do akceptacji silnej wladzy i kultu dla jedynego wodza! jak zawsze: golodupki chop do kupki
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Std dyktator Tusek robi z polaczkami co chce... i okrada ich z emerytury i nie tylko kiedy chce...

boukun

Data: 2014-03-06 11:43:49
Autor: Lord Donald
W dniu 06.03.2014 08:57, Trybun pisze:
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:
http://swiat.newsweek.pl/ekspert-jak-poznac-propagandowe-posty-pod-ukrainskimi-tematami-,artykuly,281589,1.html

Przede wszystkim Polacy powinni się zastanowić dlaczego to wszystkie
media w kraju przedstawiają sytuację na Ukrainie tak obrzydliwie
jednostronnie..

Taka praca dziennikarza, dostał kasę i temat, on go musi upiększyć i podkoloryzować do wymagań pracodawcy, jaka kol wiek własna interpretacja groziła by wstrzymaniem emisji lub druku i wielkim kopem z pracy, a kto by spłacił za niego kredyty itp... Tyle z jego wolności prasy i obiektywizmu.

Data: 2014-03-06 17:37:29
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:
[...]

A gdzie rzetelność, gdzie uczciwość? W kapitalizmie nie może już być żadnej uczciwości i prawości?

Data: 2014-03-06 11:39:52
Autor: Lord Donald
W dniu 06.03.2014 08:51, z pisze:
http://swiat.newsweek.pl/ekspert-jak-poznac-propagandowe-posty-pod-ukrainskimi-tematami-,artykuly,281589,1.html

To na pewno te które nie posiadają rusofobiczniej treści. Zdaniem popisowców, Polakiem może być tylko ten który zieje nienawiścią do ruska, jakie kol wiek inne zdanie nie ma racji bytu. Z tego co czytałem podejrzeniem są posty z zagranicy. K... jak po tym jak Polaków pozbawiono pracy, godności, i zmuszona na banicję w poszukiwaniu pracy i środków do życia można się spodziewać że każdy Polak będzie znajdował się tam gdzie jego miejsce w kraju przy swojej rodzinie. To oczywiste że Polak po ciężkiej niewolniczej pracy u Frycka, Angola za marne grosze wraca do swojego baraku patrzy jak rusofobiczna banda marionetek oligarchów z UE niszczy obsesyjnie kraj, odcina jaką kol wiek nadzieję że uda mu się wrócić do rodziny i opuścić niewolniczy barak, uświadamia sobie że ten pseudo wolnościowy niewolniczy gułag w jakim się znajduje to jednak wyrok dożywocia, to gościu jedyne co może zrobić to chociaż wyrazić jedną obiektywną opinię, aby chociaż on jako jedyny mógł udowodnić światu że my Polacy nie jesteśmy wszyscy skończonymi idiotami, i jeszcze są u nas trzeźwo myślący ludzie. To rząd opłaca dziennikarzy w telewizji i zapewne tak zwanych gości od szerzenia tego bełkotu w necie, gdzie wszyscy jej jedna orkiestra pod dyrygentem popisu wrzeszczy to samo, szerzą ten rusofobiczny pogląd w nadziei że uda im się rozkraść Ukrainę. Te rusofobiczne teksty u nas w mediach i internecie ośmieszają i szkodzą nam Polakom, żadna nawet najgorsza zdebilowaciała męta by tego nie pisała za darmo, skoro byli zdolni wysłać snajperów aby wymordować tylu Ukraińców pod hasłem "Cel i UE ponad wszystko", to nie ma wątpliwości że te niby pozytywne i przychylne treści ktoś pisze za darmo, a już bardzie co do telewizji nie ma wątpliwości, dziennikarz mówi za co mu płacą, inaczej pożegnał by się z pracą.

Data: 2014-03-06 13:40:55
Autor: A. Filip
Jak poznać propagandowe posty [Portalowi cenzorzy RP3 wychodzą z ukrycia]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Odezwały się do nas także profesjonaliści, zawodowo zajmujący się usuwaniem wulgarnych *i negatywnych* komentarzy z forów internetowych i artykułów.

Dzielni cenzorzy te negatywne komentarze w pocie czoła usuwają za pensje czy na akord?

Co cenzorzy w dupie władz PRL mówiliby o masowych pro-solidarnościowych wpisach powiedzmy w 1980-1981? Zorganizowana robota (CIA).  Tradycja cenzorstwa zobowiązuje?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Mądry pracuje rękoma i głową.  (Przysłowie czeskie)

Data: 2014-03-06 17:13:40
Autor: boukun
Jak pozna propagandowe posty
Uytkownik "z" <z@z.pl> napisa

Jak pozna propagandow telewizj? Wystarczy wczy polsk TV...
Po reimowych mediach i reimowych portalach internetowych wida, e reom yje w oderwaniu od rzeczywistoci, yje w innym, wasnym wiecie...
Dlaczego w polskiej telewizji nie ma inych jak tylko rusofobiczne wpowierdzi? Reim chciaby wszystkich tak na jedn mod wychowa?

boukun

Data: 2014-03-07 03:29:08
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 17:13 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ktr?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-06 17:23:37
Autor: u2
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:
http://swiat.newsweek.pl/ekspert-jak-poznac-propagandowe-posty-pod-ukrainskimi-tematami-,artykuly,281589,1.html

Ekspert: Jak poznać propagandowe posty pod ukraińskimi tematami?

05-03-2014 , ostatnia aktualizacja 05-03-2014 13:13

Komentarze pisane przez Rosjan różnią się od tych pisanych przez prorosyjskich Polaków. – Nauczyliśmy się je rozpoznawać – twierdzi ekspert.

Po wczorajszym artykule, w którym wyraziliśmy zaniepokojenie nieproporcjonalnie dużą liczbą podejrzanych prorosyjskich wpisów pod naszymi artykułami (link tutaj>>) wiele osób potwierdziło nasze spostrzeżenia. Odezwały się do nas także profesjonaliści, zawodowo zajmujący się usuwaniem wulgarnych i negatywnych komentarzy z forów internetowych i artykułów.

Michał Fedorowicz z firmy "Apostołowie Opinii" specjalizującej się w 'czyszczeniu' tzw. hejterskich komentarzy stwierdził, że „dotychczas żaden zorganizowany zalew nienawiści nie był tak rozbudowany i tak zimny w emocjach jak ten, który jest instalowany w sieci obecnie. Co więcej przebieg i budowa opinii to nie zwykłe trollowanie to bardzo przemyślana akcja, która ma swój plan i cel”.

Fedorowicz powiedział, że pracownicy jego firmy, którzy na co dzień przeglądają setki komentarzy na największych polskich portalach internetowych, zrobili w celach doświadczalnych rozeznanie w rodzajach wpisów obecnych pod ukraińskimi tematami. Na jego podstawie stworzyli różnicę pomiędzy, ich zdaniem, zorganizowaną akcją z Rosji, a zwykłymi opiniami Polaków o prorosyjskich poglądach:

1 . Długość postu - polski hejt jest krótki. Ma zazwyczaj maksymalnie 2- 3 zdania prosto złożone. Natomiast post z Rosji jest obszerny, a zdania są rozbudowane. Wypowiedzi mają swój początek i koniec.

2. Język postu - polski hejt jest prymitywny. Natomiast post z Rosji jest intelektualny. Na forach Russia Today podobne posty są w języku angielskim. Osoby, które je piszą mają wiedzę historyczną, używają zwrotów które są obce polskiej mowie internetowej, odwołują się do emocji, do faktów z historii i polityki. Najczęściej nie obrażają czytelnika, ale ewangelizują.

3. Czas - posty z Rosji są publikowane na niektórych forach co 10 -20 sekund, a są rozbudowane do około 10 - 20 zdań. Nie jest możliwe, nawet w najgorszym kryzysie w social mediach, aby tak szybko publikowano tak duże teksty bez przygotowania.

4. Styl - polski hejt nie uznaje gramatyki, stylistyki oraz interpunkcji. Post z Rosji wygląda jak po obróbce w edytorze tekstowym.

5. Wyzwiska - Polacy używają najczęściej słowa 'Hitlerowcy', a nie faszyści. U nas słowo faszysta jest mniej wyraziste i obraźliwe, a na wschodzie o wiele bardziej.

6. Obecność - nie ma postów z Rosji na portalach prawicowych i tematycznych, są tylko obecne na portalach masowych onet.pl, gazeta.pl, wp.pl

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-03-06 18:15:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

[...]

Inaczej -- - piszą je ludzie myślący. Dlaczego my nie możemy pisać takich, a hodujemy żulię i kibolców? Piszę poważnie, bo jeśli ludzie wypowiadają się inteligentnie w sprawie obrony takiego oszołoma, jakim bezspornie po akcji na Krymie okazał się super-duper Russian botox-tzar Seva, a my przeciwko nim potrafimy wyklepać tylko kilka nieskładnych wyzwisk, to wychodzimy na ostatnich amatorszczyków. Czy ten Fedorowicz albo jakmutam z nas się przypadkiem nie nabija?

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-03-06 19:19:49
Autor: u2
W dniu 2014-03-06 18:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

a chuj mnie obchodzi botoks zwols

mnie interesuje prawda, a nie pravda ...-;)

Data: 2014-03-06 21:41:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
u2 wrote:

[...]

Mnie też, tylko żeby o niej umieć składnie mówić i z pomyślunkiem. Bo jak na razie to Federowicz mówi, że nasi to tylko pyszczyć potrafią a putinowcy mają gadane. A powinno moim zdaniem być odwrotnie. Dobra sprawa zasługuje że tak powiem na lepszych adwokatów.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-03-07 03:30:04
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 19:19 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-03-06 18:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
Inaczej -- - pisz je ludzie mylcy. Dlaczego my nie moemy pisa  takich, a
hodujemy uli i kibolcw? Pisz powanie, bo jeli ludzie wypowiadaj  si
inteligentnie w sprawie obrony takiego oszooma, jakim bezspornie po  akcji
na Krymie okaza si super-duper Russian botox-tzar Seva, a my  przeciwko nim
potrafimy wyklepa tylko kilka nieskadnych wyzwisk, to wychodzimy na
ostatnich amatorszczykw. Czy ten Fedorowicz albo jakmutam z nas si
przypadkiem nie nabija?

a chuj mnie obchodzi botoks zwols

mnie interesuje prawda, a nie pravda ...-;)

Ciedbie raczej gwno prawda.
--
stevep
-- -- -