Jak poznać propagandowe posty

Data: 2014-03-06 08:57:09
Autor: Trybun
Jak poznać propagandowe posty
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:
http://swiat.newsweek.pl/ekspert-jak-poznac-propagandowe-posty-pod-ukrainskimi-tematami-,artykuly,281589,1.html z

Przede wszystkim Polacy powinni się zastanowić dlaczego to wszystkie media w kraju przedstawiaj± sytuację na Ukrainie tak obrzydliwie jednostronnie..

Data: 2014-03-06 00:24:57
Autor: khanula
W dniu czwartek, 6 marca 2014 08:57:09 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:

> [...]

Przede wszystkim Polacy powinni się zastanowić dlaczego to wszystkie media w kraju przedstawiaj± sytuację na Ukrainie tak obrzydliwie jednostronnie..

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..

jedz do Rosji to sobie zobaczysz i uslyszysz sama "prawde". wiadomo ze zawsze obowiazuje regula, ktora mowi ze im wieksza safandula i nieudacznik zyciowy to tym wieksza u niego skolnnosc do akceptacji silnej wladzy i kultu dla jedynego wodza! jak zawsze: golodupki chop do kupki

Data: 2014-03-06 11:41:15
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-06 09:24, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Widać to po tobie - bardzo ci odpowiada służalcza postawa władz polskich i niby wolnych i niezależnych mediów wobec silnych imperialistów którzy pobijaj± Ukrainę.

Data: 2014-03-06 04:15:57
Autor: khanula
W dniu czwartek, 6 marca 2014 11:41:15 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Widać to po tobie - bardzo ci odpowiada służalcza postawa władz polskich i niby wolnych i niezależnych mediów wobec silnych imperialistów którzy pobijaj± Ukrainę.

mnie odpowiada jedynie to co nie jest manipualcja. czyli obiektywizm. bez znaczenia z prawa czy z lewa. ogladam nie tylko polskie kanaly informacyjne, ale tez i inne w tym rosyjskie. warto sie zapoznac ile w tych ostatnich, w szczegolnosci jest manipulacji.

Data: 2014-03-06 17:41:20
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-06 13:15, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Rosja jest w stanie zagrożenia, a więc w tym wypadku cel u¶więca ¶rodki. A nami Polakami  nasze własne media ordynarnie i chamsko usiłuj± manipulować. Kiedy te sprzedajne hieny zwane dziennikarzami mog± sobie pozwolić na szczero¶ć jak nie w chwili oceny sytuacji w obcym państwie?
  Dlaczego w taki idiotycznie bałamutny sposób usiłuje się nam sprzedać bajkę że Putin jest dla nas jakim¶ zagrożeniem, skoro to nie rosyjskie a jankeskie samoloty lataj± nad polskim niebem?

Data: 2014-03-07 03:31:16
Autor: stevep
W dniu .03.2014 o 17:41 Trybun <ilich@op.pl> pisze:

[...]

Debilizmem.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-06 12:22:10
Autor: Lord Donald
Jak poznać propagandowe posty
Dlatego inteligentny człowiek wysłucha obu stron i sam wyciągnie wnioski, każdy koloryzuje przekaz w swoją stronę, a nie wrzeszczy się jak przekazuje jedna strona.
Co do Krymu sprawa jest prosta i każdy nawet najbardziej tępy debil jest w stanie dojść do jednego wniosku jak będzie chciał, nawet Polskie media drąc obraźliwe rusofiobiczne hasła nie ukrywają faktu, że sytuacja na Krymie jest wywołana za prośba 90% obywateli, którzy poprosili o pomoc w obawie przed jakąś tam agresją ze strony Ukrainy i sprawa jest prosta, Ruscy im pomagają, a sprzeczanie się czy Ukraina chce ich eksterminować, czy nie nie ma sensu, po prostu jeżeli na niech nie napadną to nie będzie problemu i nie ma sensu drzeć mordy, obywatele Krymu podziękuja Ruskowi a ten wróci do siebie, a jak z Ukrainy napadną na Krym to sprawa prosta, Rusek stanie jako obrońca a nie okupant, pomagając miał rację. W tym przypadku żadne koloryzowanie przez jakie kol wiek media nie jest w stanie zaciemnić prawdy.

Data: 2014-03-06 17:27:27
Autor: boukun
Jak poznać propagandowe posty
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:84e8345c-fbe7-4fba-8c3b-d906ad3bdc22googlegroups.com...
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:

> [...]

jedz do Rosji to sobie zobaczysz i uslyszysz sama "prawde". wiadomo ze zawsze obowiazuje regula, ktora mowi ze im wieksza safandula i nieudacznik zyciowy to tym wieksza u niego skolnnosc do akceptacji silnej wladzy i kultu dla jedynego wodza! jak zawsze: golodupki chop do kupki
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
St±d dyktator Tusek robi z polaczkami co chce... i okrada ich z emerytury i nie tylko kiedy chce...

boukun

Data: 2014-03-06 11:43:49
Autor: Lord Donald
W dniu 06.03.2014 08:57, Trybun pisze:
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:
http://swiat.newsweek.pl/ekspert-jak-poznac-propagandowe-posty-pod-ukrainskimi-tematami-,artykuly,281589,1.html

Przede wszystkim Polacy powinni się zastanowić dlaczego to wszystkie
media w kraju przedstawiajÄ… sytuacjÄ™ na Ukrainie tak obrzydliwie
jednostronnie..

Taka praca dziennikarza, dostał kasę i temat, on go musi upiększyć i podkoloryzować do wymagań pracodawcy, jaka kol wiek własna interpretacja groziła by wstrzymaniem emisji lub druku i wielkim kopem z pracy, a kto by spłacił za niego kredyty itp... Tyle z jego wolności prasy i obiektywizmu.

Data: 2014-03-06 17:37:29
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-06 08:51, z pisze:
[...]

A gdzie rzetelność, gdzie uczciwość? W kapitalizmie nie może już być żadnej uczciwości i prawości?

Jak poznać propagandowe posty