Jak pozwać spamera?

Data: 2009-10-18 15:25:27
Autor: Tapatik
Jak pozwać spamera?
Dostałem od swojego operatora telefonicznego SMS o tym, że biorę udział w
jakiejś loterii. Uprzedzając - nie ściągam tapet, dzwonków itp. pierdół. Nigdy
też nie wyrażałem zgody na udostępnianie mojego numeru telefonu dla tego typu
celów.
Telefon jest na abonament i na osobę fizyczną.
Numer telefonu z którego dostałem SMS już sobie wygooglałem i wiem, że nadawcą
jest właśnie mój operator.

Jak go dalej ścigać?

--
Pozdrawiam,
  Tapatik

Data: 2009-10-18 18:20:22
Autor:
[...]

A nie korzystasz grania na czekanie, bramki SMS czy też innej usługi, gdzie w regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na otrzymywanie spamu?

Data: 2009-10-18 16:30:01
Autor: Tapatik
Jak pozwać spamera?
<sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał(a):
> [...]

A nie korzystasz grania na czekanie, bramki SMS czy też innej usługi, gdzie w regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na otrzymywanie spamu?

Nie.

--
Pozdrawiam,
  Tapatik

Data: 2009-10-18 18:38:09
Autor: spp
Jak pozwać spamera?
  Tapatik pisze:
[...]

A pewna jesteś że od operatora a nie trzeciej firmy?

--
spp

Data: 2009-10-18 17:10:48
Autor: Tapatik
Jak pozwać spamera?
spp <spp@op.pl> napisał(a):
A pewna jesteś że od operatora a nie trzeciej firmy?

Tak jestem pewien. Znalazłem stronę firmowaną przez operatora, która reklamuje
konkurs opisany w SMS-ie.

--
Pozdrawiam,
  Tapatik

PS.Na jakiej podstawie uważasz, że jestem kobietą? ;-)

Data: 2009-10-18 19:19:09
Autor: spp
Jak pozwać spamera?
  Tapatik pisze:

> PS.Na jakiej podstawie uważasz, że jestem kobietą?  ;-)
\
Zupełnie nie mam pojęcia. :)
Przepraszam. :)

--
spp

Data: 2009-10-18 16:41:39
Autor: Olgierd
Jak pozwać spamera?
Dnia Sun, 18 Oct 2009 18:20:22 +0200, sympatyczna_poczta_a napisał(a):

gdzie w regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na
otrzymywanie spamu?

Nie ma czegoś takiego jak "domyślna" zgoda na spam.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-10-18 18:42:40
Autor: spp
Jak pozwać spamera?
Olgierd pisze:

gdzie w regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na
otrzymywanie spamu?

Nie ma czegoś takiego jak "domyślna" zgoda na spam.

W pokoleniu next/dalej jak najbardziej. :)

--
spp

Data: 2009-10-18 20:58:03
Autor:
Jak pozwać spamera?
gdzie w regulaminie usługi domyślnie jest wymieniona zgoda na
otrzymywanie spamu?

Nie ma czegoś takiego jak "domyślna" zgoda na spam.

Wiem :) Miałem na myśli fakt, że nie włączysz niektórych usług bez wyrażenia zgody na niego. Potem można walczyć z jej cofnieciem. Mi era w swoim czasie odpisała, że jeśli mi się nie podoba spam, to powinienem wyłączyć wszystkie dodatkowe usługi. Wojna trwała kika miesięcy, z mojej strony były to pisma zarówno do ery, jak i kilka do UKE. Pomogło, dostaję spam raz czy dwa na miesiąc (a nie kilka dziennie). O telefon żony nie chce mi się już walczyć...

Jak pozwać spamera?