Jak pozwac zabunkrowany serwis

Data: 2009-10-08 12:04:14
Autor: Michał Gut
Jak pozwac zabunkrowany serwis
sprawdz do kogo nalezy domena i tyle - bedziesz mial dane.
jak nie wiesz jak to ozwij sie do mnie na priv to ci pokaze jak.

Data: 2009-10-08 13:00:20
Autor: SDD

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hakddd$r18$1portraits.wsisiz.edu.pl...
sprawdz do kogo nalezy domena i tyle - bedziesz mial dane.
jak nie wiesz jak to ozwij sie do mnie na priv to ci pokaze jak.

Wiem jak - domena jest na osobe fizyczna ("prywatna"). Chyba, ze wiesz, jak - pomimo tego - wyluskac dane abonenta... - to ponow swa propozycje napisanai na priv :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-08 19:18:33
Autor: Michał Gut
Jak pozwac zabunkrowany serwis

Wiem jak - domena jest na osobe fizyczna ("prywatna"). Chyba, ze wiesz,
jak - pomimo tego - wyluskac dane abonenta... - to ponow swa propozycje napisanai na priv :)

a to buba - policja ustali bez problemu

Jak pozwac zabunkrowany serwis