Jak pracodawcy niszczą Polskę i produkują bezrobocie

Data: 2013-05-03 22:37:55
Autor: Grzegorz
Jak pracodawcy niszczą Polskę i produkują bezrobocie
Zwolniono mnie formalnie z powodu "odmowy
wdrażania systemu 21 na komputerze AS-400" niezgodnie z prawem pracy,
ponieważ nie należało to do moih obowiązkuw. ( zajmowałam się help.deskiem
obsługą starego sytemu oraz  rozbudową systemu płacowo - kadrowego, już
wtedy drukującego PITY.)

Zakład zbankrutował klika lat potem. Ja nie znalazłam już nigdy potem
normalnej pracy (blisko, w zawodzie, na czas nieokreślony). Byłam też
zwalniana w analogiczy sposub jak opisany.

Tak więc pracodawcy niszczą Polskę , produkują bezrobocie pszez
doprowadzanie do bankructwa i zwolnienia, wydając pieniądze na
psześladowanie ludzi tak jak na psześladowanie mnie, oraz na pszykład na
drogie zagraniczne systemy komputerowe zamiast inwestować w nowe
tehnologie
i inne produkty z drewna. Było to za prezesa z komuny Leszka
Mazurkiewicza.

Nie rób z siebie cierpiętnicy.
Nie wiesz dlaczego trąciłaś pracę?
Wystarczy, że każdy w wyżej wymienionych przeczytał coś (cokolwiek)
po Tobie.
(tekst w polskiej ortografii)

Data: 2013-05-04 09:49:24
Autor: Stokrotka

Użytkownik "Grzegorz" <nie_spamuj@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:km17he$amv$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nie zwalaj na orografię. Ortografią zajęłam się gdy już byłam pewna kto i dlaczego mnie psześladuje, i szukanie dalszej pracy by mi kolejny raz dokopano nie miało sensu.Teraz ja będę dokopywać. Ortografia to jedna z metod. Dokopię jednemu maluczkiemu , ktury mnie pszesladował już w szkole, i nie tylko mnie. A inni maluczcy. Pragnę by odsiedzieli. TAAAAAAAK, jak tylko będę mieć możliwości będę się mścić z całej siły swojej. A szczyty: uciekną za granicę.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2013-05-04 10:01:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5184bd89$0$1257$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mówisz, że zesrasz się, a nie dasz się?
Osiągniesz dokładnie to, co wydalisz!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Jak pracodawcy niszczą Polskę i produkują bezrobocie