Jak pracownik w swojej ;-)

Data: 2020-01-27 09:43:18
Autor: A. Filip
Jak pracownik w swojej ;-)
https://wyborcza.pl/7,75968,25635619,plywalem-w-szambie-czyli-tvp-widziana-od-srodka.html
Agnieszka Kublik ; 27 stycznia 2020 | 06:00 ;
Pływałem w szambie, czyli TVP widziana od środka

Wstydzę się, że tam byłem. Cholera, tkwiłem w tym, wykonywałem
polecenia. Tylko co to da, że teraz się wstydzę? - mówi Mariusz
Kowalewski, były dziennikarz TVP. [...]
[...] Opisujesz w książce np. taką historię z maja 2017 r.  [...]

Gazeta Wyborcza to _naprawdę_ potrafi zainspirować! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-01-27 01:35:29
Autor: mrbluesky.pl
Jak może opisać pracę w GW były pracownik w swoj ej książce? GW inspiruje przedsiębiorczych! ;-)
[...]

No bo co mozna zmienic przez 3 lata po 70leciu wykuwania elyt medialnych ;P

Jak pracownik w swojej ;-)