Jak prawidłowo eksploatować skrzynie DSG?

Data: 2014-03-13 13:10:33
Autor: Ajgul
Jak prawidłowo eksploatować skrzynie DSG?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:lfrnk4$h3d$1node2.news.atman.pl...
Witam

Ostatnio jechał ze mną kolega i opitolił mnie za złe używanie skrzyni DSG.

Błędy jakie mi zarzucił:
1. Zapalam samochód po przestawieniu dźwigni w pozycje "N".
2. Stojąc w korku, mam dźwignie w pozycji  "N".
3. Dotaczając się do korka, przestawiam dźwignie z pozycji "D" na "N" i na niej dojeżdżam.

Ma racje?

ma.
po to jest automat, żeby nim nie rzeźbić.
zaoszczędzisz złotóweczkę, a wkońcu wysypiesz tą skrzynię.

A.

Jak prawidłowo eksploatować skrzynie DSG?