Jak profesor z profesorem ;-)

Data: 2011-03-13 11:35:19
Autor: Panslavista
Jak profesor z profesorem ;-)

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ilhvql$6r5$1inews.gazeta.pl...
Mało kto by się spodziewał, że dyskusja nt. energii jądrowej i węglowej, może być tak gorąca. W programie "Fakty po Faktach" TVN24 pokłócili się specjalista od energetyki jądrowej prof. Władysław Mielczarski i fizyk prof. Łukasz Turski. Mielczarski nazwał Turskiego "prymitywem" i "wieśniakiem", gdy ten zarzucił mu niemoralną i nieetyczną postawę. Turski nie pozostał dłużny. Profesorowie wyszli ze studia jeszcze przed zakończeniem programu.

http://www.tvn24.pl/-1,1695677,0,1,kto-panu-dal-tytul-- wiesniakowi-jednemu,wiadomosc.html

" Z prymitywami, którzy... Pan mi coś zarzuca, że ja coś mówię. Proszę pana, kto panu dał tytuł. Kto panu dał tytuł, wieśniakowi jednemu - zaatakował ponownie prof. Mielczarski.

Prof. Turski odpowiedział wulgaryzmem."

http://www.youtube.com/watch?v=uvES4RWJDrw

Czyżby ta sama nacja?!

Jak profesor z profesorem ;-)