Jak przechowywać płytki DVD?

Data: 2012-03-18 13:49:27
Autor: M1SLQ
Jak przechowywać płytki DVD?
Witam i proszę o podpowiedź.
Mam bardzo dużo płyt CD i DVD i problem z ich przechowywaniem.
Stojaki, które można kupić w sklepach muzycznych, sa za mało pojemne.
Myśle, ze rozwiązałaby sprawę jakaś płaska szafka z gęstymi półkami.

Może być szafka a może być patent, który dla mnie jest wygodny: odpowiednio głębokie szuflady i płyty pionowo, grzbietami do góry, żeby widać było tytuł.

Pozdrawiam
Ewa

Pozdrawiam,
Michał

Data: 2012-03-18 14:18:54
Autor: Ewa
[...]

Podoba mi się Twój pomysł.

Jednak szuflady nie powinny być zbyt głębokie, bo wtedy łatwiej będzie
się takie płytki wyjmować i potencjalnie będzie mogło ich być więcej
zakładając, że szafka nie może sięgać pod sufit, bo wtedy potrzebna
byłaby jeszcze drabina.:-)

Czy widziałeś gdzieś takie szuflady w sprzedaży?

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2012-03-18 14:39:22
Autor: M1SLQ
Jak przechowywać płytki DVD?
Czy widziałeś gdzieś takie szuflady w sprzedaży?

Specjalnych do płyt nie, ale można się rozejrzeć w sklepie meblowym za komodą, która się sprawdzi w takim zastosowaniu.

Data: 2012-03-18 14:42:04
Autor: Ewa
Jak przechowywać płytki DVD?

Czy widziałeś gdzieś takie szuflady w sprzedaży?

Specjalnych do płyt nie, ale można się rozejrzeć w sklepie meblowym za komodą, która się sprawdzi w takim zastosowaniu.

Komodą? Komody mają głębokie przepastne szuflady.
Zupełnie nie o to chodzi.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2012-03-19 13:24:58
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2012-03-18 14:42, Ewa pisze:

[...]

Ja mam komodę z Forte - system mebli młodzieżowych, gdzie szuflady są akurat na wysokość CD.
Paweł

Jak przechowywać płytki DVD?