Jak przegrać stare kasety VHS na płyt ki ?

Data: 2014-11-16 10:06:57
Autor: Borneq
Jak przegrać stare kasety VHS na płyt ki ?
W dniu 2014-11-16 o 09:57, Borneq pisze:
Mam stare kasety VHS, jak je przegrać na DVD?
Czy można to zrobić samemu? Mam popsuty magnetowid, ale może na Allegro da się kupić jakiś tanio stary magnetowid? Do tego potrzsebna jest jakaś przejściówka, najtańsza to
http://www.dobreprogramy.pl/EasyCAP-frame-grabber-dla-skner,Lab,27233.html
Ale może uda się coś porządniejszego dostać?

Data: 2014-11-16 10:41:36
Autor: sat_diver
W dniu 2014-11-16 o 10:06, Borneq pisze:
W dniu 2014-11-16 o 09:57, Borneq pisze:
Mam stare kasety VHS, jak je przegrać na DVD?
Ja osobiście używałem stacjonarnej nagrywarki DVD po SCART/chinch,
jakość zauważalnie lepsza niż przez grabber.

Data: 2014-11-16 11:55:18
Autor: Borneq
W dniu 2014-11-16 o 10:41, sat_diver pisze:
[...]

A coś z komputerem, aby wrzucić na twardy dysk?

Data: 2014-11-16 12:00:44
Autor: sat_diver
W dniu 2014-11-16 o 11:55, Borneq pisze:> W dniu 2014-11-16 o 10:41, sat_diver pisze:

> A coś z komputerem, aby wrzucić na twardy dysk?

Zawartość nagranej pÅ‚yty zgrywam  na dysk przy pomocy DVD Shrink.
Jak chcesz bezpośrednio na komputer, to tylko grabber.

Data: 2014-12-25 19:52:45
Autor: Kamil
Użytkownik "sat_diver" napisał:

Jak chcesz bezpośrednio na komputer, to tylko grabber.

Nie tylko. Może być karta przechwytująca video.

Pzdr

Jak przegrać stare kasety VHS na płyt ki ?