Jak przegrać stare kasety VHS na płytki ?

Data: 2014-11-16 09:57:29
Autor: Borneq
Jak przegrać stare kasety VHS na płytki ?
Mam stare kasety VHS, jak je przegrać na DVD?

Data: 2014-11-16 10:06:57
Autor: Borneq
W dniu 2014-11-16 o 09:57, Borneq pisze:
Mam stare kasety VHS, jak je przegrać na DVD?
Czy można to zrobić samemu? Mam popsuty magnetowid, ale może na Allegro da się kupić jakiś tanio stary magnetowid? Do tego potrzsebna jest jakaś przejściówka, najtańsza to
http://www.dobreprogramy.pl/EasyCAP-frame-grabber-dla-skner,Lab,27233.html
Ale może uda się coś porządniejszego dostać?

Data: 2014-11-16 10:41:36
Autor: sat_diver
W dniu 2014-11-16 o 10:06, Borneq pisze:
W dniu 2014-11-16 o 09:57, Borneq pisze:
Mam stare kasety VHS, jak je przegrać na DVD?
Ja osobiście używałem stacjonarnej nagrywarki DVD po SCART/chinch,
jakość zauważalnie lepsza niż przez grabber.

Data: 2014-11-16 11:55:18
Autor: Borneq
W dniu 2014-11-16 o 10:41, sat_diver pisze:
[...]

A coś z komputerem, aby wrzucić na twardy dysk?

Data: 2014-11-16 12:00:44
Autor: sat_diver
W dniu 2014-11-16 o 11:55, Borneq pisze:> W dniu 2014-11-16 o 10:41, sat_diver pisze:

> A coś z komputerem, aby wrzucić na twardy dysk?

Zawartość nagranej pĹ‚yty zgrywam  na dysk przy pomocy DVD Shrink.
Jak chcesz bezpośrednio na komputer, to tylko grabber.

Data: 2014-12-25 19:52:45
Autor: Kamil
Użytkownik "sat_diver" napisał:

Jak chcesz bezpośrednio na komputer, to tylko grabber.

Nie tylko. Może być karta przechwytująca video.

Pzdr

Data: 2014-11-18 13:57:15
Autor: I.Tichy
Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał(a):

Mam stare kasety VHS, jak je przegrać na DVD?

Kiedys zgrywalo sie  poprzez karte TV. np. jakis PixelView.
Kasete VHS wkladasz do jakiegos magnetowidu, magnetowid po zwyczajnym kablu chinch podlaczasz do  karty TV i po wyborze jakiegos kodeka kompresji zrzucalo sie na HDD. A potem to jak juz masz do w wersji cyfrowej na komputerze
to hulaj dusza, robisz z tym co chcesz.

Mam jeszcze stara karte TV, jak chcesz moge oddac za free.
Karta jest na PCI.

Data: 2014-12-27 08:06:36
Autor: Kamil
Użytkownik "I.Tichy" napisał:

Mam jeszcze stara karte TV, jak chcesz moge oddac za free.

Możesz podać jej typ?

Pzdr

Jak przegrać stare kasety VHS na płytki ?