Jak przejazd autostradą A4 z Wrocka do Katowic ?

Data: 2009-09-04 20:11:12
Autor: Toma
Jak przejazd autostradą A4 z Wrocka do Katowic ?
Witajcie

Pytanie jak wyżej, ale chodzi mi głównie o przejazd przez budowany węzeł
Sośnica , jedzie się normalnie czy są jakieś objazdy ?

Pozdr
Toma

Data: 2009-09-04 22:22:39
Autor: Rafal...
Użytkownik "Toma " <pan_autko.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7rs90$nt9$1inews.gazeta.pl...
Witajcie

Pytanie jak wyżej, ale chodzi mi głównie o przejazd przez budowany węzeł
Sośnica , jedzie się normalnie czy są jakieś objazdy ?

Normalnie, czasami tylko zablokują któąś nitkę, ale to góra 20 minut stania. Bez dramatu, jedzie się OK.

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-09-04 20:29:40
Autor: Toma
Rafal... <rafal@in-addr.arpa> napisał(a):
Normalnie, czasami tylko zablokują któąś nitkę, ale to góra 20 minut stania. Bez dramatu, jedzie się OK.

Dzięki za info :)

Pozdrawiam
Toma

Data: 2009-09-08 12:58:50
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Rafal... pisze:

Normalnie, czasami tylko zablokują któąś nitkę, ale to góra 20 minut stania. Bez dramatu, jedzie się OK.

+ debile zjeżdżający na jedynkę blokujący kierunek na kraków

z 3 pasów tną w prawo, przed nimi kierunek kraków puściutko ...

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Jak przejazd autostradą A4 z Wrocka do Katowic ?