Jak przekonac analityka zeby mi dal KH?

Data: 2010-10-11 13:53:27
Autor: wromek
Jak przekonac analityka zeby mi dal KH?
Probuje skorzystac z oferty Getinu i wziac KH na mieszkanie w celach inwestycyjnych. Kredyt ma byc na tzw. "oswiadczenie o dochodach".
Mam juz 1 KH-splacany idealnie, historia kredytowa idealna, kilka drobnych kredytow gotowkowych (nie oplcaca mi sie splacac przed czasem ale bralem to pod uwage), jakies KK ale to malo wazne bo produkt ma sie opierac o dochody z inwestycji. Jednak analityk wzial pod uwage aktualne zobowiazania i odmowil, w celu reanimacji mam wyslac jakies pismo, w ktorym mam wyjasnic dlaczego warto mi udzielic kredytu ;)

Macie jkies pomysly na argumenty?

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-11 13:54:49
Autor: wromek
Jak przekonac analityka zeby mi dal KH?
PS. dodatkowe zabezpieczenie w postaci innej nieruchomosci o wartosci takiej samej jak kupowana.

Data: 2010-10-11 19:17:09
Autor: Sławomir Szyszło
Jak przekonac analityka zeby mi dal KH?
Dnia Mon, 11 Oct 2010 13:53:27 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>
wklepał(-a):

[...]

No, ale czy z dokumentów wynika, że masz jakieś przychody, które pozwolą spłacać
kredyt w przypadku braku najemcy? Czy przychody - obecne wydatki = 0?

--
Sławomir Szyszło

Data: 2010-10-11 23:49:39
Autor: wromek
Jak przekonac analityka zeby mi dal KH?
No, ale czy z dokumentów wynika, że masz jakieś przychody, które pozwolą spłacać
kredyt w przypadku braku najemcy? Czy przychody - obecne wydatki = 0?

mam juz jedno mieszkanie wynajete i mam z niego dochody, napisalem tez dodatkowo oswiadczenie o dochodach. 30 lat splaty kredytu nie zagwarantuje w tej chwili ze 100 proc. pewnoscia tak samo jak urzednik na umowie o prace nie zagwarantuje bankowi, ze za pol roku go nie zwolnia...

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-12 19:41:11
Autor: Sławomir Szyszło
Jak przekonac analityka zeby mi dal KH?
Dnia Mon, 11 Oct 2010 23:49:39 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>
wklepał(-a):

[...]

No, ale nie napisałeś co wynika z tego oświadczenia. Bank chciałby widzieć, że
jesteś w stanie zacząć spłacać kredyt. Tego co zdarzy się N lat później nikt nie
przewidzi. Ale czy udzieliłbyś kredytu na mieszkanie osobie bezrobotnej, która
wprawdzie wynajmuje komuś mieszkanie, ale poza tym nie może udowodnić dochodów
pozwalających na obsługę kredytu.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2010-10-12 21:38:08
Autor: wromek
[...]

juz po sprawie, wyslalem pismo dzisiaj. to bank ma ocenic czy warto dac kreske i co wynika z historii kredytowej delikwenta. ja nie daje kredytow wiec sie nie wypowiadam ale jakbym dawal to bym wiedzial jak ocenic szanse na splate kredytu tego bezrobotnego bo bezrobotny bezrobotnemu nierowny ;)

pozdrawiam, wromek

Jak przekonac analityka zeby mi dal KH?