Jak przekonac sie do kupionej konsoli?

Data: 2011-02-06 10:19:00
Autor: topek
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
Witam,
kupilem uzywanego xboxa360 (jasper) z dyskiem 60GB.
Dokupilem 2 pada.
Mam kilka gier oryginalnych (NFS Most Wanted, Forza 2, Midnight Club Los Angeles, Halo 3, PES2010, Street Fighter 4, Burnout Revenge i duzo innych FPP.

Granie na FPP na padzie to porazka.
Bawie sie wyscigami, ale jakos tak na sile. Nie moge sie przekonac.
CIezko mi tak naprawde zdefiniowac co mi sie nie podoba. Mam duzy ekran 2m szerokosci (projektor + ekran high contrast) siedze 2,5m od ekranu wiec jestem pochloniety przez obraz.
Dzwiek puszczony przez wzmacniacz optykiem.
Obraz puszczony componentem po 720p czyli natywna rozdzialka projektora.

Teoretycznie wrunki do grania mam dobre, a jakos mi to funu nie sprawia.
WOle grac w civilization 4 na mojej puszce.

Na ta chwile plan jest taki, ze potrzymam konsole miesiac i jak nadal bede mial takie nastawienie to po prostu ja sprzedam

Dodam, ze nie gralem online z innymi.

Moze ktos przechodzil podobne dylematy?
Miliony ludzi gra w konsole, a mi na ta chwile jakos frajdy to nie sprawia.
Za stary jestem? :)

Mam lekka traume konsolowa. Kiedys kupilem PS2 tylko po to zeby pograc wczesniej w GTA SA (uwielbiam serie GTA), bo na PC trzeba bylo rok czasu czekac na GTA SA. Pogralem tydzien i oddalem konsole do MM bo tylko bylem sfrustrowany.
Przy misji: "robbing uncle sam" gdzie trzeba bylo wozkiem widlowym jezdzic, strzelac, podnosic paczki na ciezarowke dostawalem reco-plasu i nie umialem tym gownianym padem strzelac.
Teraz w ogole, jak juz pisalem, nie biore sie za fpp/tpp na konsoli bo mnie to zenuje.
Wzialem sie za wyscigi bo do tego pad sie w miare nadaje.

Zdaje sobie sprawe, ze to post z gatunku tych marudzacych ale jestem lekko rozczarowany. Moze zbyt przesiaklem PCtem :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹĽe Oko tylko mydli oko

Data: 2011-02-06 02:10:54
Autor: ptoki
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
On 6 Lut, 10:19, topek <topek-spamerom-czlon-w-...@p0st.pl-zamien-0-na-
o> wrote:
[...]

Hehe no to juz wiadomo z jakiego obozu jestes :)
Tak, granie w FPS-y na konsoli jest znaczaco inne niz na pc. Wszystko
przez brak myszy.

Ale ze scigalkami jest odwrotnie. IMO lepiej grac na konsoli.
Tak ze polecam zaznajomienie sie z jednym z tytulow (np NFS jaki
posiadasz) i pocwiczyc. Co do kopałek sie nie wypowiadam ale moze nie
byc zle.

[...]

Ty juz sie nie chwal. Ja na ps one gralem na ekranie 5 cali  i ridge
racer sprawial radosc.
Ale jesli taki setup ci nie pasuje to sprobuj uzyc telewizora. I
poszukaj gier w ktorych rozgrywka cie ucieszy. Efekty sa drugorzedne.

Teoretycznie wrunki do grania mam dobre, a jakos mi to funu nie sprawia.
WOle grac w civilization 4 na mojej puszce.

Znaczy sie jestes z tych co lubia mase pokretel w grach i rozkminianie
jak to zestawic optymalnie? Tez moze byc ciezko. Bo przestawianie tych
parametrow padem moze byc uciazliwe, jednak mysza jest poreczniejsza.

Na ta chwile plan jest taki, ze potrzymam konsole miesiac i jak nadal
bede mial takie nastawienie to po prostu ja sprzedam

Dobra strategia.
Dodam, ze nie gralem online z innymi.

Niewiele zmienia.

Moze ktos przechodzil podobne dylematy?
Miliony ludzi gra w konsole, a mi na ta chwile jakos frajdy to nie sprawia.
Za stary jestem? :)

Oj, ty chyba tych flejmow pc vs konsola nie widziales.
ten post mimo ze "slaby" to moze byc poczatkiem kolejnego :)

[...]
Nie jestes jedyny.
Taki urok konsol ze mysze traktuja po macoszemu. Ale zbadaj temat moze
da sie do xboxa podpiac mysze.
 Tyle ze gra pewnie musi te kontrolery wspierac. W PS3 sie da.

Wzialem sie za wyscigi bo do tego pad sie w miare nadaje.

IMO jest nawet lepszy niz inne kontrolery. Nawet kierownice czasem sa
gorsze...

Zdaje sobie sprawe, ze to post z gatunku tych marudzacych ale jestem
lekko rozczarowany. Moze zbyt przesiaklem PCtem :)

Masz przyzwyczajenia. Nic zlego.
Konsole sa do grania i maja dopracowane gry (no z wyjatkami). Wlaczasz
grasz wylaczasz.
PC jednak te otoczke ma inna. Trzeba dbac o OS, sterowniki, czasem
mordowac sie z ustawieniem TV, detali w grafice ale za to masz mysze i
klawire :)

Data: 2011-02-06 12:25:45
Autor: topek
o>  wrote:
[...]

ALe ja nie chce byc w jakims obozie.
Po prostu myszka jest wygodniejsza, szybsza, precyzyjniejsza.
Mozna gwozdzia wbic mlotkiem a mozna tez furtka metalowa albo walkiem do ciasta :)

[...]

Ty juz sie nie chwal.
Ja sie nie chwale. Pisze to po to, zeby pokazac, ze warunki do grania mam bardzo dobre, wrecz zachecajace do grania a mimo to cos mi nie pasi.

Ja na ps onegralem na ekranie 5 cali  i ridge
racer sprawial radosc.
Ja gralem na atari 65XE joystickiem, gry sie po godzine wgrywaly z magnetofonu a mimo to fun byl ogromny :)
Ba, PONGa mialem z pokretlami :)

Pamietam jak sie z amigi na pc przesiadalem, jak trudno mi bylo grac kursorami na klawiaturze :)

Ale jesli taki setup ci nie pasuje to sprobuj uzyc telewizora. I
poszukaj gier w ktorych rozgrywka cie ucieszy. Efekty sa drugorzedne.
A co by mialo dac przejscie na TV?
Za duzy ekram mam?

Znaczy sie jestes z tych co lubia mase pokretel w grach i rozkminianie
jak to zestawic optymalnie? Tez moze byc ciezko. Bo przestawianie tych
parametrow padem moze byc uciazliwe, jednak mysza jest poreczniejsza.
Chyba tez nie to :)
Gra musi mnie oczarowac.
Miec to cos, tak jak seria GTA :)
Chetnie bym kupil gta na x'a ale wizja grania padem mnie przeraza.
Moj komp jest za slaby, zeby grac w GTA 4 niestety :-(

[...]

Ale ja nie chce flamea.
Chce takich postow jak Twoj.
Zyczliwych z argumentami, bo ja mam nadal neutralne podejscie do konsoli :)

Data: 2011-02-06 06:33:52
Autor: ptoki
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
On 6 Lut, 12:25, topek <topek-spamerom-czlon-w-...@p0st.pl-zamien-0-na-
o> wrote:
W dniu 2011-02-06 11:10, ptoki pisze:> On 6 Lut, 10:19, topek<topek-spamerom-czlon-w-...@p0st.pl-zamien-0-na-

> Hehe no to juz wiadomo z jakiego obozu jestes :)
> Tak, granie w FPS-y na konsoli jest znaczaco inne niz na pc. Wszystko
> przez brak myszy.

ALe ja nie chce byc w jakims obozie.

Wiem, to taki zart ;)

Po prostu myszka jest wygodniejsza, szybsza, precyzyjniejsza.
Mozna gwozdzia wbic mlotkiem a mozna tez furtka metalowa albo walkiem do
ciasta :)

Ano jest. Mysza jest lepsza w fps-ach i wszelkiej masci klikankach
(rts-y, cywilizacje, simcitowki jakies). A pad jest lepszy w
scigalkach i arcadowkach. To tak generalnie. Oczywiscie sa wyjatki ale
to juz zalezy od gry...

> [...]
> racer sprawial radosc.

Ja gralem na atari 65XE joystickiem, gry sie po godzine wgrywaly z
magnetofonu a mimo to fun byl ogromny :)

Bo znalazles cos co odpowiednio stymuluje twoj umysl. Trzeba poszukac
odpowiedniej gry.

> Ale jesli taki setup ci nie pasuje to sprobuj uzyc telewizora. I
> poszukaj gier w ktorych rozgrywka cie ucieszy. Efekty sa drugorzedne.

A co by mialo dac przejscie na TV?
Za duzy ekram mam?

Moze tak byc.
Po prostu moze sie okazac ze nie nadazasz za akcja na ekranie bo jest
za duzy.
Sprobuj na zwyklym tv. Wiele nie ryzykujesz. Byle powylaczaj
polepszalki w nim. Zeby lag byl najmniejszy. Zazwyczaj w tv jest tryb
"game" lub "gra". Trza poprobowac.

> [...]

Chce takich postow jak Twoj.
Zyczliwych z argumentami, bo ja mam nadal neutralne podejscie do konsoli :)

Eee tam ja to stary podburzacz jestem ;)
Wiem ze nie chcesz flejma. Nie znam tej grupy ale juz w paru miejscach
flejmy o konsolach vs pc i zazwyczaj braly sie z prostych postow i
byly o niczym :)

Po prostu poszukaj czegos co ci podpasuje. Moze rzeczywiscie PC bedzie
dla ciebie najwygodniejszy...

Data: 2011-02-06 12:58:43
Autor: Michał Gancarski
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
On Sun, 06 Feb 2011 12:25:45 +0100, topek wrote:

[...]

[...]

To jest tylko i wył±cznie kwestia przyzwyczajenia i odpowiedniej budowy
gry. W grach nie chodzi o szybko¶ć i precyzję tylko o zabawę. Ba, w
niektórych shooterach ¶lamazarno¶ć bohatera jest zalet± i elementem
rozgrywki (Dead Space, Resident Evil 4). Przykład z innej beczki -
stareńki, pecetowy Descent. Grałem joystickiem choć mysz± było
precyzyjniej. Bo chodzi także o tzw. wczuwkę.

[...]

--
Michał Gancarski

Data: 2011-02-08 10:03:15
Autor: Heraklit
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
Był sobie taki dzień: 6 luty (niedziela), gdy o godzinie 12:58 *Michał
Gancarski* naskrobał(a):

stareńki, pecetowy Descent. Grałem joystickiem choć mysz± było
precyzyjniej. Bo chodzi także o tzw. wczuwkę.
Oj Descent, grałem na klawiaturze. Szkoda, że nie od¶wież± tej pozycji
np Descent 2 w nowej szacie graficznej.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-02-08 09:59:23

Data: 2011-02-08 10:04:39
Autor: Kamil
On 08/02/2011 09:03, Heraklit wrote:
[...]

http://en.wikipedia.org/wiki/Descent_3

Kamil

Data: 2011-02-08 15:12:18
Autor: akanid
W dniu 2011-02-08 10:03, Heraklit pisze:
Oj Descent, grałem na klawiaturze. Szkoda, że nie od¶wież± tej pozycji
np Descent 2 w nowej szacie graficznej.

zdaje się że kiedy¶ w necie dorwałem descenta 2 zmodowanego w lepszej szacie graficznej ale głowy nie dam uci±ć. jak ci zależy to poszukaj w googlach bo ja niestety nie pamiętam ani nazwy moda ani żadnej stronki.
akanid

Data: 2011-02-08 20:29:00
Autor: Corso
Dnia Tue, 08 Feb 2011 15:12:18 +0100, akanid napisał(a):

zdaje się że kiedy¶ w necie dorwałem descenta 2 zmodowanego w lepszej szacie graficznej ale głowy nie dam uci±ć. jak ci zależy to poszukaj w googlach bo ja niestety nie pamiętam ani nazwy moda ani żadnej stronki.

Jakby sie komu¶ szukać nie chciało:

http://www.descent2.de/

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2011-02-15 13:42:45
Autor: gregor
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
mam to samo na PS3 mam 28 lat chyba jestem juz za stary, kiedys od kompa nie mozna bylo mnie oderwac grajac w starcrafta

gregor

Data: 2011-02-06 12:55:41
Autor: Zdzicho
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
Zdaje sobie sprawe, ze to post z gatunku tych marudzacych ale jestem lekko rozczarowany. Moze zbyt przesiaklem PCtem :)

Sprzedaj konsole kup PC i problem z glowy
Mam nadzieje ze pomoglem ;)

Data: 2011-02-06 15:13:40
Autor: Marcin Gardeła
topek wrote:
[...]

Nie powiem żebyś miał jakiś kwiat gier na Xboxa ;)

Granie na FPP na padzie to porazka.

Nie porażka tylko inne sterowanie, gra na konsolę pisana jest pod pada, wyrobisz się, ja też kiedyś przesiadałem się z PC na xboxa i mówiłem to samo. Teraz mam nówkę PC i nie chce mi się do niego siadać, gram jakby na siłę tylko dlatego, że mam nowego pieca i dobrą kartę i chcę ją wykorzystać dopóki się nie zestarzeje.

Bawie sie wyscigami, ale jakos tak na sile. Nie moge sie przekonac.

A lubisz wyścigi?

CIezko mi tak naprawde zdefiniowac co mi sie nie podoba. Mam duzy
ekran 2m szerokosci (projektor + ekran high contrast) siedze 2,5m
od ekranu wiec jestem pochloniety przez obraz.

Nie za blisko w stosunku do przekątnej? Jak przesadzisz też nie będzie dobrze.

Teoretycznie wrunki do grania mam dobre, a jakos mi to funu nie
sprawia. WOle grac w civilization 4 na mojej puszce.

Może zalała cię technologia a nie widzisz tego co gry mają w sobie?

Dodam, ze nie gralem online z innymi.

A może spróbuj? Online to inny poziom zabawy. Tylko nie daj się zrazić pierwszymi bęckami, które dostaniesz. Spróbuj w jakiś stosunkowo świeży tytuł żeby wyjadacze nie poznali jeszcze wszystkich zakamarków i glitchy.

[...]

Klasyczne nieprzystosowanie pecetowca do pada, jak dłużej pograsz to przywykniesz, ale jeśli wolisz twarde krzesło przy biurku od fotela to raczej nie wróżę ci przyszłości z konsolą. Nie męcz się i rób to co ci się podoba. Dla mnie fotel, pad i coś dobrego do popicia to coś, czego na piecu nie osiągnę, klawiatura i mysz jest wielokrotnie lepsza w FPS od pada ale precyzja to nie wszystko.

Teraz w ogole, jak juz pisalem, nie biore sie za fpp/tpp na konsoli
bo mnie to zenuje.
Wzialem sie za wyscigi bo do tego pad sie w miare nadaje.

IMHO nadaje się świetnie, zwłaszcza pad od Xboxa ze spustami o dużym skoku.

Zdaje sobie sprawe, ze to post z gatunku tych marudzacych ale jestem
lekko rozczarowany. Moze zbyt przesiaklem PCtem :)

Spoko spoko, nie męcz się jak pisałem i odpowiedz sobie na ważne, ale to zajebiście ważne pytanie: co mnie bawi? I jak znajdziesz odpowiedź to to rób :)

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2011-02-09 21:24:24
Autor: Dxs
[...]

Z drugiej strony:
To naprawdę NIE JEST obecnie żaden problem podłączyć dobrego lapka przez HDMI do TV...(multisystemowe gry z reguły lepiej wyglądają na PC i są tańsze)
Te które wymagają wielu skrótów klawiszowych też można opgarnąć z fotela - Odpowiednia klawiatura w odpowiednim miejscu.
Jeśli trzeba to myszkę też da radę obsługiwać bez problemu..
itd itd
ps.Nie mĂłwiÄ…c juĹĽ o tym ĹĽe  Pad X360 podpiÄ™ty do PC to b.dobry pomysĹ‚:)

Data: 2011-02-09 21:28:01
Autor: Dxs

Użytkownik "Dxs" <pio972@o2.pl> napisał w wiadomości news:iiut5r$rcp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dodam, że po równo cioram na Ps3, x360,DS, PSP i PC żeby nie było faworyzowania jedynie słusznej platformy.

Data: 2011-02-07 12:29:40
Autor: KAM_
W dniu 2011-02-06 10:19, topek pisze:

Granie na FPP na padzie to porazka.

Piszesz tak, bo po prostu nie umiesz tego robić. Chyba każdy przez ten etap przechodził. Trochę treningu i się nauczysz (najlepiej chyba zagrać w jakiegoś CoDa na easy). I dopiero wtedy powinieneś komentować jakość tego rozwiązania - mając gdzieś z tyłu głowy pytanie: czy wolę garbić się nad myszką i klawiaturą, czy rozwalić się na kanapie/fotelu, wygodnie oprzeć, złapać pada i grać.

Ja wolÄ™ to drugie. ;)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2011-02-07 13:29:22
Autor: Maciej Bojko
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
On Sun, 06 Feb 2011 10:19:00 +0100, topek
<topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:

[...]

SOA#1: u mnie działa.
Ale skoro tobie się nie podoba, to może sobie zwyczajnie odpu¶ć? To
legalne.
Ludzie mówi± sobie "innym się podoba, to i mnie powinno", i kończy się
tak, że pół ¶wiata sobie wmawia, że lubi żreć rybę na surowo.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-07 22:10:29
Autor: buraxta
On 2011-02-07 13:29, Maciej Bojko wrote:
SOA#1: u mnie działa.
[...]

Dobre! I przy okazji prawdziwe :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2011-02-08 19:03:52
Autor: topek
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
Ludzie mówią sobie "innym się podoba, to i mnie powinno", i kończy się
tak, że pół świata sobie wmawia, że lubi żreć rybę na surowo.
Ale ja lubie sushi :)
Nawet sam w domu maki robie

Data: 2011-02-07 16:24:51
Autor: torq314
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
Moze ktos przechodzil podobne dylematy?

zaryzykuję, że próbujesz gier z gatunków, które średnio Ci podchodzą. spróbuj pograć w Shadow Complex, Limbo, może Alana Wakea, Mass Effecty, RDR. gry, które pokażą Ci, że konsola to również gry "kontemplacyjne".

pozdrawiam
torq314

Data: 2011-02-08 19:55:33
Autor: Bartlomiej Lidke
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
topek <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:
Granie na FPP na padzie to porazka.

tez tak uwazam i watpie ze na konsoli padem pogram sobie
w cos w stylu http://www.youtube.com/watch?v=mqAUmbDXi5Y
chodzi mi oczywiscie nie o gre ale swobode poruszania sie w
niej wraz z pelna, plynna kontrola nad ruchem itp

na konsoli dowiedzialem sie ze sa fps-y bez skakania :-)

ale moge sie mylic: czy jest na sali ktos kto uwaza
ze wymiata na konsoli tak samo jak wymiatal na pc?

a wracajac do tematu: polecam fallout-a. pomoze Tobie tak
jak pomogl i mnie, czyli na widok przeciwnika przechodzisz w VATS i
nie musisz walczyc z padem

--
butthead
                                         o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

Data: 2011-02-08 20:23:15
Autor: Tomek Kańka
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
Bartlomiej Lidke <ohggurnq@rcs.cy.rot13.invalid> napisał(a)

ale moge sie mylic: czy jest na sali ktos kto uwaza
ze wymiata na konsoli tak samo jak wymiatal na pc?

Ja. Na konsoli idzie mi tak samo fatalnie jak na PC.

--
Tomek

Data: 2011-02-08 23:51:35
Autor: Michał Gancarski
On Tue, 8 Feb 2011 19:55:33 +0000 (UTC), Bartlomiej Lidke wrote:

[...]

Bo jeste¶ młody. Pierwsze FPSy nie miały skakania.

[...]

--
Michał Gancarski

Data: 2011-02-09 19:03:33
Autor: Bartlomiej Lidke
Michał Gancarski <michal@gancarski.com> wrote:
On Tue, 8 Feb 2011 19:55:33 +0000 (UTC), Bartlomiej Lidke wrote:
na konsoli dowiedzialem sie ze sa fps-y bez skakania :-)
Bo jeste¶ młody. Pierwsze FPSy nie miały skakania.

zaczynalem od wolfensteina ale za kombatanta sie nie uwazam
wiec to pewnie nie mlodosc a klopoty z pamiecia

a dla lubiacych skoki: http://www.youtube.com/watch?v=ooLWKHZ_M9E

Data: 2011-02-10 10:16:45
Autor: Corso
Dnia Wed, 9 Feb 2011 19:03:33 +0000 (UTC), Bartlomiej Lidke napisał(a):

a dla lubiacych skoki: http://www.youtube.com/watch?v=ooLWKHZ_M9E

A orientujesz się, czy muzyka w tle to z gry czy jaki¶ osobny podkład?

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2011-02-10 18:29:04
Autor: Bartlomiej Lidke
Corso <corso@nospam.jabster.pl> wrote:
Dnia Wed, 9 Feb 2011 19:03:33 +0000 (UTC), Bartlomiej Lidke napisał(a):
a dla lubiacych skoki: http://www.youtube.com/watch?v=ooLWKHZ_M9E
A orientujesz się, czy muzyka w tle to z gry czy jaki¶ osobny podkład?

jesli mnie pamiec nie myli to nie bylo takiego w grze i google to
potwierdzaja. pozostaje Ci poszukac w dostepnych w sieci utworach
podpisanego na koncu muzyka

Data: 2011-02-09 07:47:49
Autor: Marcin Gardeła
Bartlomiej Lidke wrote:
a wracajac do tematu: polecam fallout-a. pomoze Tobie tak
jak pomogl i mnie, czyli na widok przeciwnika przechodzisz w VATS i
nie musisz walczyc z padem

Z tym, że Fallout ma IMO skopan± mechanikę gry je¶li chodzi o poruszanie się czy rozgl±danie w porównaniu z takim COD na przykład.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2011-02-10 19:10:27
Autor: KAM_
W dniu 2011-02-08 20:55, Bartlomiej Lidke pisze:

ale moge sie mylic: czy jest na sali ktos kto uwaza
ze wymiata na konsoli tak samo jak wymiatal na pc?

Ale co ma piernik?
1. Gry są tak projektowane, żeby dobrze się w nie grało na padzie (tak, są łatwiejsze).
2. Bawisz się w e-sport, że musisz wymiatać? Jeśli chodzi o multi, to warunki raczej zawsze są równe - gracz po drugiej stronie ma w łapach tego samego pada, więc gorsze celowanie gałką w porównaniu do myszy nie ma zupełnie znaczenia, wszyscy mają tak samo. (Zresztą często po sieci w rożne strzelanki grają nieźli wymiatacze).

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2011-02-10 19:01:39
Autor: Bartlomiej Lidke
KAM_ <karpath@wp.pl.sramnaspam> wrote:
W dniu 2011-02-08 20:55, Bartlomiej Lidke pisze:
ale moge sie mylic: czy jest na sali ktos kto uwaza
ze wymiata na konsoli tak samo jak wymiatal na pc?
Ale co ma piernik?
1. Gry s± tak projektowane, żeby dobrze się w nie grało na padzie (tak, s± łatwiejsze).

owszem. gry sa projektowane pod gorszy kontroler aby uwzglednic to
ze gracz bedzie wolniejszy. o ile moge jakos zrozumiec chec rownania
do dolu w multiplayerze to nie rozumiem tego ze w singlu nie moge
wybrac na ps3 myszy

Data: 2011-02-10 21:31:39
Autor: KAM_
W dniu 2011-02-10 20:01, Bartlomiej Lidke pisze:

owszem. gry sa projektowane pod gorszy kontroler

Sorki, ale ja w taki sposób nie będę dyskutował. Zrozum, że nie można mieć wszystkiego - albo masz wygodę i mniejszą precyzję, albo większą kontrolę, ale garbienie się nad blatem. Tu nie ma rozwiązania lepszego lub gorszego, tu chodzi o osobiste preferencje i priorytety.

Ze względu na powyższe dla mnie pad jest lepszym kontrolerem, ale nie będę się starał Ci udowodnić, że wolisz gorsze rozwiązanie.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2011-02-11 00:09:22
Autor: ptoki
On 10 Lut, 21:31, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:
W dniu 2011-02-10 20:01, Bartlomiej Lidke pisze:

> owszem. gry sa projektowane pod gorszy kontroler

Sorki, ale ja w taki sposób nie będę dyskutował. Zrozum, że nie można
mieć wszystkiego - albo masz wygodę i mniejsz± precyzję, albo większ±
kontrolę, ale garbienie się nad blatem. Tu nie ma rozwi±zania lepszego
lub gorszego, tu chodzi o osobiste preferencje i priorytety.

Ze względu na powyższe dla mnie pad jest lepszym kontrolerem, ale nie
będę się starał Ci udowodnić, że wolisz gorsze rozwi±zanie.

Ja bym to ujal inaczej:
Producenci nie staneli na wysokosci zadania tworzac pad-a.
Niby wygodny jesli chodzi o dupe i plecy ale dla wielu ludzi
niewygodny w uzyciu.
Kontrolery z wii troche sprawe poprawiaja ale nadal slabo.
Aktualnie dyskusja na temat pad vs klawiatura+mysz jest bezcelowa bo
sa nieporownywalne.
Moze zamontowanie czegos na ksztalt trackballa w padzie sprawe by
poprawilo ale trudno powiedziec. Faktem jest ze pad nie pozwala na
wygodne i sprawne rozgladanie sie i poruszanie w 3 wymiarach. Dlatego
mimo ze fps-y lubie to na konsolach gram tylko w zrecznosciowki i
scigalki.
A zrecznosciowki tylko platformowe albo ze sztywnym tpp.

Data: 2011-02-11 18:48:17
Autor: Bartlomiej Lidke
ptoki <sczygiel@gmail.com> wrote:
Producenci nie staneli na wysokosci zadania tworzac pad-a.
Niby wygodny jesli chodzi o dupe i plecy ale dla wielu ludzi
niewygodny w uzyciu.

pad jest swietny np. do platformowek i wielu innych typow gier

Kontrolery z wii troche sprawe poprawiaja ale nadal slabo.
Aktualnie dyskusja na temat pad vs klawiatura+mysz jest bezcelowa bo
sa nieporownywalne.

nie chodzi o generalna dyskusje co lepsze ale o konkretny
przyklad fps-ow. rozumiem watkotworce bo sam z fps-ow na
konsoli mam tylko jedna sztuke. z uwagi wlasnie na kontroler ktorego
nie chce sie uczyc chocby z braku czasu

Data: 2011-03-03 15:31:58
Autor: Seoman
Bartlomiej Lidke wrote:
[...]

Ja miałem do¶ć podobnie. Odpaliłem sobie parę dem FPSów i wymiękłem, bo co chwila gin±łem, gdy mi się rozjeżdżało to, co widzę na ekranie, albo nie mogłem wycelować we wroga stoj±cego metr przede mn±. Pograłem w jakie¶ inne gry... Potem przypadkiem wróciłem do FPS i stwierdziłem, że znienacka có¶ łapię :) Potem było Resistance, Resistance 2, Mirror's Edge (cudowna gra), Killzone 2 - i miałem z nich wszystkich mnóstwo frajdy.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-02-11 18:41:56
Autor: Bartlomiej Lidke
[...]

obrazilem Cie tym twierdzeniem czy tez sie z nim nie zgadzasz?

Zrozum, że nie można mieć wszystkiego - albo masz wygodę i mniejsz± precyzję, albo większ± kontrolę, ale garbienie się nad blatem.

ja nie chce miec wygody pozycji jaka daje pad ale chce miec mozliwosc
operowania mysza. mniejsza wygoda jest juz wtedy moim problemem ktory
chetnie przecierpie
Tu nie ma rozwi±zania lepszego lub gorszego, tu chodzi o osobiste preferencje i priorytety.

Ze względu na powyższe dla mnie pad jest lepszym kontrolerem, ale nie będę się starał Ci udowodnić, że wolisz gorsze rozwi±zanie.

acha. rozumiem ze jesli mam praktyczne porownanie grania na PC wpietym
w TV i grania na tym samym TV z padem na konsoli to nie bedziesz mi
udowadnial ze to co dla mnie jest lepsze jest dla mnie gorsze? dzieki

Data: 2011-02-13 01:15:41
Autor: Desper
W dniu 2011-02-10 19:10, KAM_ pisze:

2. Bawisz się w e-sport, że musisz wymiatać? Jeśli chodzi o multi, to
warunki raczej zawsze sÄ… rĂłwne - gracz po drugiej stronie ma w Ĺ‚apach
tego samego pada, więc gorsze celowanie gałką w porównaniu do myszy nie
ma zupełnie znaczenia, wszyscy mają tak samo. (Zresztą często po sieci w
roĹĽne strzelanki grajÄ… nieĹşli wymiatacze).

Wez pod uwage, ze wiekszosc tych konsolowych wymiataczy gra na myszce i klawiaturze. Mam kilkaset godzin spedzonych w multi na konsoli za soba i glowe klade pod gilotyne, jezeli sie myle, piszac, ze 99% wymiataczy ma XFPS podpiete pod konsole. Youtube + slowa kluczowe xfps, xbox360 i wszystko jasne :)

Pozdrawiam.

Data: 2011-03-07 23:14:40
Autor: topek
Zapadl wyrok :)
W dniu 2011-02-06 10:19, topek pisze:
Witam,
CUT
lekko rozczarowany. Moze zbyt przesiaklem PCtem :)
Jednak sprzedaje.
Nie ciagnie mnie.
Od 2 tygodni stoi nie wlaczona.
"eksperyment wykonany,
lecz niestety nieudany"

To moje drugie podejscie do konsoli i skucha :-(

Nie twierdze, ze PC jest lepszy.
Twierdze, ze mnie do xa nie ciagnie i szkoda, zeby robila konsola za pochlaniacz kurzu.

Data: 2011-03-08 21:12:03
Autor: Jacek
Zapadl wyrok :)

"topek"  wrote in message news:4d7558d0$1news.home.net.pl...

Nie twierdze, ze PC jest lepszy.
Twierdze, ze mnie do xa nie ciagnie i szkoda, zeby robila konsola za pochlaniacz kurzu.

Mnie tez nie ciagnie do xboxa, na ktorym ostanio gralem jakies 2-3 miesiace temu, o wiele ciekawsze gry sa na ps3.

Jak przekonac sie do kupionej konsoli?