Jak przekonac sie do kupionej konsoli?

Data: 2011-02-07 13:29:22
Autor: Maciej Bojko
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
On Sun, 06 Feb 2011 10:19:00 +0100, topek
<topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:

Witam,
kupilem uzywanego xboxa360 (jasper) z dyskiem 60GB.
Dokupilem 2 pada.
Mam kilka gier oryginalnych (NFS Most Wanted, Forza 2, Midnight Club Los Angeles, Halo 3, PES2010, Street Fighter 4, Burnout Revenge i duzo innych FPP.

Granie na FPP na padzie to porazka.

SOA#1: u mnie działa.
Ale skoro tobie się nie podoba, to może sobie zwyczajnie odpu¶ć? To
legalne.
Ludzie mówi± sobie "innym się podoba, to i mnie powinno", i kończy się
tak, że pół ¶wiata sobie wmawia, że lubi żreć rybę na surowo.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-07 22:10:29
Autor: buraxta
On 2011-02-07 13:29, Maciej Bojko wrote:
SOA#1: u mnie działa.
[...]

Dobre! I przy okazji prawdziwe :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2011-02-08 19:03:52
Autor: topek
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
Ludzie mówią sobie "innym się podoba, to i mnie powinno", i kończy się
tak, że pół świata sobie wmawia, że lubi żreć rybę na surowo.
Ale ja lubie sushi :)
Nawet sam w domu maki robie

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy