Jak przekonac sie do kupionej konsoli?

Data: 2011-02-08 19:55:33
Autor: Bartlomiej Lidke
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
topek <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:
Granie na FPP na padzie to porazka.

tez tak uwazam i watpie ze na konsoli padem pogram sobie
w cos w stylu http://www.youtube.com/watch?v=mqAUmbDXi5Y
chodzi mi oczywiscie nie o gre ale swobode poruszania sie w
niej wraz z pelna, plynna kontrola nad ruchem itp

na konsoli dowiedzialem sie ze sa fps-y bez skakania :-)

ale moge sie mylic: czy jest na sali ktos kto uwaza
ze wymiata na konsoli tak samo jak wymiatal na pc?

a wracajac do tematu: polecam fallout-a. pomoze Tobie tak
jak pomogl i mnie, czyli na widok przeciwnika przechodzisz w VATS i
nie musisz walczyc z padem

--
butthead
                                         o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

Data: 2011-02-08 20:23:15
Autor: Tomek Kańka
Jak przekonac sie do kupionej konsoli?
Bartlomiej Lidke <ohggurnq@rcs.cy.rot13.invalid> napisał(a)

ale moge sie mylic: czy jest na sali ktos kto uwaza
ze wymiata na konsoli tak samo jak wymiatal na pc?

Ja. Na konsoli idzie mi tak samo fatalnie jak na PC.

--
Tomek

Data: 2011-02-08 23:51:35
Autor: Michał Gancarski
On Tue, 8 Feb 2011 19:55:33 +0000 (UTC), Bartlomiej Lidke wrote:

[...]

Bo jeste¶ młody. Pierwsze FPSy nie miały skakania.

[...]

--
Michał Gancarski

Data: 2011-02-09 19:03:33
Autor: Bartlomiej Lidke
Michał Gancarski <michal@gancarski.com> wrote:
On Tue, 8 Feb 2011 19:55:33 +0000 (UTC), Bartlomiej Lidke wrote:
na konsoli dowiedzialem sie ze sa fps-y bez skakania :-)
Bo jeste¶ młody. Pierwsze FPSy nie miały skakania.

zaczynalem od wolfensteina ale za kombatanta sie nie uwazam
wiec to pewnie nie mlodosc a klopoty z pamiecia

a dla lubiacych skoki: http://www.youtube.com/watch?v=ooLWKHZ_M9E

Data: 2011-02-10 10:16:45
Autor: Corso
Dnia Wed, 9 Feb 2011 19:03:33 +0000 (UTC), Bartlomiej Lidke napisał(a):

a dla lubiacych skoki: http://www.youtube.com/watch?v=ooLWKHZ_M9E

A orientujesz się, czy muzyka w tle to z gry czy jaki¶ osobny podkład?

Pozdrawiam,
Corso

Data: 2011-02-10 18:29:04
Autor: Bartlomiej Lidke
Corso <corso@nospam.jabster.pl> wrote:
Dnia Wed, 9 Feb 2011 19:03:33 +0000 (UTC), Bartlomiej Lidke napisał(a):
a dla lubiacych skoki: http://www.youtube.com/watch?v=ooLWKHZ_M9E
A orientujesz się, czy muzyka w tle to z gry czy jaki¶ osobny podkład?

jesli mnie pamiec nie myli to nie bylo takiego w grze i google to
potwierdzaja. pozostaje Ci poszukac w dostepnych w sieci utworach
podpisanego na koncu muzyka

Data: 2011-02-09 07:47:49
Autor: Marcin Gardeła
Bartlomiej Lidke wrote:
a wracajac do tematu: polecam fallout-a. pomoze Tobie tak
jak pomogl i mnie, czyli na widok przeciwnika przechodzisz w VATS i
nie musisz walczyc z padem

Z tym, że Fallout ma IMO skopan± mechanikę gry je¶li chodzi o poruszanie się czy rozgl±danie w porównaniu z takim COD na przykład.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2011-02-10 19:10:27
Autor: KAM_
W dniu 2011-02-08 20:55, Bartlomiej Lidke pisze:

ale moge sie mylic: czy jest na sali ktos kto uwaza
ze wymiata na konsoli tak samo jak wymiatal na pc?

Ale co ma piernik?
1. Gry są tak projektowane, żeby dobrze się w nie grało na padzie (tak, są łatwiejsze).
2. Bawisz się w e-sport, że musisz wymiatać? Jeśli chodzi o multi, to warunki raczej zawsze są równe - gracz po drugiej stronie ma w łapach tego samego pada, więc gorsze celowanie gałką w porównaniu do myszy nie ma zupełnie znaczenia, wszyscy mają tak samo. (Zresztą często po sieci w rożne strzelanki grają nieźli wymiatacze).

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2011-02-10 19:01:39
Autor: Bartlomiej Lidke
KAM_ <karpath@wp.pl.sramnaspam> wrote:
W dniu 2011-02-08 20:55, Bartlomiej Lidke pisze:
ale moge sie mylic: czy jest na sali ktos kto uwaza
ze wymiata na konsoli tak samo jak wymiatal na pc?
Ale co ma piernik?
1. Gry s± tak projektowane, żeby dobrze się w nie grało na padzie (tak, s± łatwiejsze).

owszem. gry sa projektowane pod gorszy kontroler aby uwzglednic to
ze gracz bedzie wolniejszy. o ile moge jakos zrozumiec chec rownania
do dolu w multiplayerze to nie rozumiem tego ze w singlu nie moge
wybrac na ps3 myszy

Data: 2011-02-10 21:31:39
Autor: KAM_
W dniu 2011-02-10 20:01, Bartlomiej Lidke pisze:

owszem. gry sa projektowane pod gorszy kontroler

Sorki, ale ja w taki sposób nie będę dyskutował. Zrozum, że nie można mieć wszystkiego - albo masz wygodę i mniejszą precyzję, albo większą kontrolę, ale garbienie się nad blatem. Tu nie ma rozwiązania lepszego lub gorszego, tu chodzi o osobiste preferencje i priorytety.

Ze względu na powyższe dla mnie pad jest lepszym kontrolerem, ale nie będę się starał Ci udowodnić, że wolisz gorsze rozwiązanie.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2011-02-11 00:09:22
Autor: ptoki
On 10 Lut, 21:31, KAM_ <karp...@wp.pl.SRAMNASPAM> wrote:
W dniu 2011-02-10 20:01, Bartlomiej Lidke pisze:

> owszem. gry sa projektowane pod gorszy kontroler

Sorki, ale ja w taki sposób nie będę dyskutował. Zrozum, że nie można
mieć wszystkiego - albo masz wygodę i mniejsz± precyzję, albo większ±
kontrolę, ale garbienie się nad blatem. Tu nie ma rozwi±zania lepszego
lub gorszego, tu chodzi o osobiste preferencje i priorytety.

Ze względu na powyższe dla mnie pad jest lepszym kontrolerem, ale nie
będę się starał Ci udowodnić, że wolisz gorsze rozwi±zanie.

Ja bym to ujal inaczej:
Producenci nie staneli na wysokosci zadania tworzac pad-a.
Niby wygodny jesli chodzi o dupe i plecy ale dla wielu ludzi
niewygodny w uzyciu.
Kontrolery z wii troche sprawe poprawiaja ale nadal slabo.
Aktualnie dyskusja na temat pad vs klawiatura+mysz jest bezcelowa bo
sa nieporownywalne.
Moze zamontowanie czegos na ksztalt trackballa w padzie sprawe by
poprawilo ale trudno powiedziec. Faktem jest ze pad nie pozwala na
wygodne i sprawne rozgladanie sie i poruszanie w 3 wymiarach. Dlatego
mimo ze fps-y lubie to na konsolach gram tylko w zrecznosciowki i
scigalki.
A zrecznosciowki tylko platformowe albo ze sztywnym tpp.

Data: 2011-02-11 18:48:17
Autor: Bartlomiej Lidke
ptoki <sczygiel@gmail.com> wrote:
Producenci nie staneli na wysokosci zadania tworzac pad-a.
Niby wygodny jesli chodzi o dupe i plecy ale dla wielu ludzi
niewygodny w uzyciu.

pad jest swietny np. do platformowek i wielu innych typow gier

Kontrolery z wii troche sprawe poprawiaja ale nadal slabo.
Aktualnie dyskusja na temat pad vs klawiatura+mysz jest bezcelowa bo
sa nieporownywalne.

nie chodzi o generalna dyskusje co lepsze ale o konkretny
przyklad fps-ow. rozumiem watkotworce bo sam z fps-ow na
konsoli mam tylko jedna sztuke. z uwagi wlasnie na kontroler ktorego
nie chce sie uczyc chocby z braku czasu

Data: 2011-03-03 15:31:58
Autor: Seoman
Bartlomiej Lidke wrote:
[...]

Ja miałem do¶ć podobnie. Odpaliłem sobie parę dem FPSów i wymiękłem, bo co chwila gin±łem, gdy mi się rozjeżdżało to, co widzę na ekranie, albo nie mogłem wycelować we wroga stoj±cego metr przede mn±. Pograłem w jakie¶ inne gry... Potem przypadkiem wróciłem do FPS i stwierdziłem, że znienacka có¶ łapię :) Potem było Resistance, Resistance 2, Mirror's Edge (cudowna gra), Killzone 2 - i miałem z nich wszystkich mnóstwo frajdy.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-02-11 18:41:56
Autor: Bartlomiej Lidke
[...]

obrazilem Cie tym twierdzeniem czy tez sie z nim nie zgadzasz?

Zrozum, że nie można mieć wszystkiego - albo masz wygodę i mniejsz± precyzję, albo większ± kontrolę, ale garbienie się nad blatem.

ja nie chce miec wygody pozycji jaka daje pad ale chce miec mozliwosc
operowania mysza. mniejsza wygoda jest juz wtedy moim problemem ktory
chetnie przecierpie
Tu nie ma rozwi±zania lepszego lub gorszego, tu chodzi o osobiste preferencje i priorytety.

Ze względu na powyższe dla mnie pad jest lepszym kontrolerem, ale nie będę się starał Ci udowodnić, że wolisz gorsze rozwi±zanie.

acha. rozumiem ze jesli mam praktyczne porownanie grania na PC wpietym
w TV i grania na tym samym TV z padem na konsoli to nie bedziesz mi
udowadnial ze to co dla mnie jest lepsze jest dla mnie gorsze? dzieki

Data: 2011-02-13 01:15:41
Autor: Desper
W dniu 2011-02-10 19:10, KAM_ pisze:

2. Bawisz się w e-sport, że musisz wymiatać? Jeśli chodzi o multi, to
warunki raczej zawsze sÄ… rĂłwne - gracz po drugiej stronie ma w Ĺ‚apach
tego samego pada, więc gorsze celowanie gałką w porównaniu do myszy nie
ma zupełnie znaczenia, wszyscy mają tak samo. (Zresztą często po sieci w
roĹĽne strzelanki grajÄ… nieĹşli wymiatacze).

Wez pod uwage, ze wiekszosc tych konsolowych wymiataczy gra na myszce i klawiaturze. Mam kilkaset godzin spedzonych w multi na konsoli za soba i glowe klade pod gilotyne, jezeli sie myle, piszac, ze 99% wymiataczy ma XFPS podpiete pod konsole. Youtube + slowa kluczowe xfps, xbox360 i wszystko jasne :)

Pozdrawiam.

Jak przekonac sie do kupionej konsoli?